Gæst Capone Skrevet April 15, 2011 Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Haster haster HASTER.... Rotweiler hanhund (kastreret) på 3år, søger plejefamilie eller blivende hjem NU! Ik´om lidt.... Han står i en hundegård, og ejer er flyttet fra ham, kommer forbi dagligt og giver ham mad, men han er meget ulykkelig. Han kan med børn og andre hunde, både store og små Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Sådan nogle ¤#¤"%& Håber den finder et godt hjem hvor den er elsket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Helt utroligt hvad folk byder deres hunde:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Hvor er det sørgeligt Hvordan ved man at han kan med børn og andre hunde? Hvad ved man ellers om ham? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Fy F%*£! Hvor i landet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Haster haster HASTER.... Rotweiler hanhund (kastreret) på 3år, søger plejefamilie eller blivende hjem NU! Ik´om lidt.... Han står i en hundegård, og ejer er flyttet fra ham, kommer forbi dagligt og giver ham mad, men han er meget ulykkelig. Han kan med børn og andre hunde, både store og små Jeg kan godt passe ham , og måske beholde ham hvis han fungerer her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Hvor er det sørgeligt Hvordan ved man at han kan med børn og andre hunde? Hvad ved man ellers om ham? Hundenstarv blev gjort bekendt med sagen sent i går aftes, og har nu fundet frem til ejer samt er pt. ved at afhente hunden;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Jeg kan godt passe ham , og måske beholde ham hvis han fungerer her Det lyder super dejligt. Vi ser ham lige an sammen med en adfærdsbehandlerher i weekenden, så vi er helt sikker på han er ok. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Det lyder super dejligt.Vi ser ham lige an sammen med en adfærdsbehandlerher i weekenden, så vi er helt sikker på han er ok. Lyder godt, du smider bare en pb så får du mit nummer :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Lyder godt, du smider bare en pb så får du mit nummer :5up: :5up::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Wawoo han er lækker og flot, han har lige kommet ind af døren:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Wawoo han er lækker og flot, han har lige kommet ind af døren:banan: Det kan du da ikke skrive uden at smide et billede af ham også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Stakkels hund . Dejligt i tager hånd om ham . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 HVORDAN kan folk gøre sådan noget. Man sidder helt og får en knude i brystet. Stakkels hund. Hvor er I nogle dejlige mennesker der tager hånd om ham :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Det gør mig så ondt, at folk kan opføre sig på den måde overfor et dyr. Der går over min forstand, at man kan opføre sig sådan, for uanset hvor slem en situation man selv står i, så er der altid en anden udvej, end bare at efterlade hunde - Det er så grusomt at det er svært at forstå. Det varmer derimod også at se, hvor hurtigt folk træder til og hjælper med at give den stakkels hund et nyt og bedre liv - Tusind tak for det, i dejlige mennesker :kys::kys: Håber alt det bedste for den stakkels hund! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Dyreelsker ér altså et helt særligt folk - De hjælper bare hinanden hvor de kan:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst KatjaS Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Årh hvor er hjælpeviljen dejlig herinde Der er heller ikke noget så forfærdeligt, som når ellers gode dyr efterlades eller aflives, hvis der er alternativer *uddeler masser af møsser* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Jeg kan godt passe ham , og måske beholde ham hvis han fungerer her :kys: Det er ufatteligt, at man bare kan efterlade et dyr på den måde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Det kan du da ikke skrive uden at smide et billede af ham også Tager et i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Tak for alle besvarelserne. Vi har før hentet hund der var forladt i et fraflyttet hus Tyson, vi mener ikke der skal tænkes så meget over tingene men bare handles her og nu. Vi har heldigvis også politiets opbakning når vi gør det. Stakkels hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Jeg kan godt passe ham , og måske beholde ham hvis han fungerer her Han skal nok komme til at fungere hos jer ,,, uden tvivl. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Han skal nok komme til at fungere hos jer ,,, uden tvivl. :klap: Tror som ikke han kan blive noget problem, han er utrolig sød og godmodig. Vi fik fortalt at han sommetider kunne have noget med mænd, hvor han snappede efter dem. Men jeg er sikker på det har været fordi han har skulle passe på sin ejer og alle børnene, efter de blev alene med ham. Der var ikke noget da min mand hentede ham, han lod ham bare selv komme over til ham, og så var det alt sammen lykke og idyl. Han hoppede stolt ind i bilen, sov hele vejen hjem her til gården. Han har tydeligvis ikke gået meget i snor, men i betragtning af dette, er han meget lydhør og lærenem. Han har tidligere gået sammen med en anden Rotte han, og en Chihuahua . Hvor det var Chihuahuaen der bestemte og styrede det hele( ved ikke men det har nok været en tæve), og hang i kæberne på Simba, hvilke han bare var ligeglad med. Vi har idag sat ham på en ormekur, samt vi afventer at få de sidste papir fra ejer, vi mangler vacc. papir samt stamtavlen. Ved at jeg lovede et billed idag, men jeg har arbejds weekend, så jeg nåede det ikke. Håber at kan nå det imorgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Tror som ikke han kan blive noget problem, han er utrolig sød og godmodig.Vi fik fortalt at han sommetider kunne have noget med mænd, hvor han snappede efter dem. Men jeg er sikker på det har været fordi han har skulle passe på sin ejer og alle børnene, efter de blev alene med ham. Der var ikke noget da min mand hentede ham, han lod ham bare selv komme over til ham, og så var det alt sammen lykke og idyl. Han hoppede stolt ind i bilen, sov hele vejen hjem her til gården. Han har tydeligvis ikke gået meget i snor, men i betragtning af dette, er han meget lydhør og lærenem. Han har tidligere gået sammen med en anden Rotte han, og en Chihuahua . Hvor det var Chihuahuaen der bestemte og styrede det hele( ved ikke men det har nok været en tæve), og hang i kæberne på Simba, hvilke han bare var ligeglad med. Vi har idag sat ham på en ormekur, samt vi afventer at få de sidste papir fra ejer, vi mangler vacc. papir samt stamtavlen. Ved at jeg lovede et billed idag, men jeg har arbejds weekend, så jeg nåede det ikke. Håber at kan nå det imorgen Han er ikke 3 år men 4. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Hvor er det bare dejligt at vi har HF og nogle skønne bruger der har hjertet det rette sted Pyt med foto, dem får vi bare når han flytter ind hos Mulline :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Hvor er det bare dejligt at vi har HF og nogle skønne bruger der har hjertet det rette sted Pyt med foto, dem får vi bare når han flytter ind hos Mulline :blink: Desværre kan Hf ingen kredit få for dette (nat) abejde der blev udført med lynets hast med at finde frem til hvem der ejede hunden eller hvor den befandt sig eller fik en bil afsted og fik sat ejer i stævne og hentet hunden:vuf: Men jeg er super glad for at Mulline tilbyder sig som plejemor, eller måske kommende ejer af Simba. Vi er iøvrigt ved at strikke et netværk af mennesker sammen som kan hjælpe os i sådanne situationer fremover, med afhentning mm. Så hvis nogen har interesse i det, samt hjælpe med det fornødne når vi får sådanne henvendelser, så skriv endelig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts