Gæst Marie Svane Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Angel ER blevet fundet d. 30 sep 09 nede i kanalen af dem der står for at holde kanalen ren. De har så efterfølgende fået taget et billede af hende og derefter ringet til TÅRNBY politi, som så blot fortæller dem at de skal gøre af Angel som de gør med affald, smide hende ud!!!!!!!!!! Det har de så desværre lyttet til og gjort! Min kære veninde Sanne, opdagede en af dem i mandags stå og gøre rent i kanalen hvor hun så spurgt om han vidst noget om Angel, det svarede han nej til. MEN det er fundet ENDNU en hund nede i kanalen, som nok har fået samme tur som Angel!!!! Da det er det politiet opfordre til!!!!! Senere får Sanne (som arbejder i bryggens dyreklink) et billede sendt ned AF Angel som et taget da de fandt hende. JEG ER RASENDE OG FULDSTÆNDIG KNUST!!!!!!!! HVAD SKER DER FOR POLITIET!!!! :evil::evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Angels historie http://www.hunde-forum.dk/til-minde-om/11479-jeg-fik-aldrig-sagt-farvel-til-min-lille-angel.html Ja undskyld mit sprog, jeg er bare så gal Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Åh, hvor forfærdeligt Det ville jo betyde alverden for dig at få vished og få en afslutning på forløbet - en hund er jo ikke bare affald for fanden Jeg ville skrive en klage til politiet..... og i al mit raseri nok også til en af de aviser, jeg ved ville elske en sådan historie. Hvor er det synd for dig at det skulle ende sådan her! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Jeg kan sgu' godt forstå at du er gal og såret, så du behøver ikke at undskylde dit sprog. Jeg vil give splinten, mor......ret. Skriv en klage. Politiet kunne jo have fået hende ind og skannet hende og på den måde ha' fået fat i dig. Du ville jo have stået der i løbet af et split sekund og taget hende med hjem, så hun kunne have fået en ordentlig begravelse eller kremering. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Åh, hvor forfærdeligt Det ville jo betyde alverden for dig at få vished og få en afslutning på forløbet - en hund er jo ikke bare affald for fanden Jeg ville skrive en klage til politiet..... og i al mit raseri nok også til en af de aviser, jeg ved ville elske en sådan historie. Hvor er det synd for dig at det skulle ende sådan her! Ja, jeg er meget glad for at få den vished! Jeg er også i gang med at skive til politiet også ringer jeg også derind.. Og tager derind og snakker med dem hvis der intet sker på de to andre klager De skal simplethen ikke slippe godt fra dette!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Jeg kan sgu' godt forstå at du er gal og såret, så du behøver ikke at undskylde dit sprog. Jeg vil give splinten, mor......ret. Skriv en klage. Politiet kunne jo have fået hende ind og skannet hende og på den måde ha' fået fat i dig. Du ville jo have stået der i løbet af et split sekund og taget hende med hjem, så hun kunne have fået en ordentlig begravelse eller kremering. Lige præcis!!! Det ville ikke tage dem mere end 5 min!!! :evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Nu skriver du, at det er sket igen - og det er nok ikke sidste gang Hundene kan jo ikke selv komme op af sådan en kanal igen... Kunne man måske skrive et pænt brev med en lamineret henvisning til nærmeste dyrlæge til dem, der står for rengøringen? Hvis hunden kommer ind til en dyrlæge vil denne jo hurtigt kunne spore ejeren..... når nu politiet ikke vil Eller i hvert fald få dem til at insistere på at politiet SKAL spore hunden/katten? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Nu skriver du, at det er sket igen - og det er nok ikke sidste gang Hundene kan jo ikke selv komme op af sådan en kanal igen... Kunne man måske skrive et pænt brev med en lamineret henvisning til nærmeste dyrlæge til dem, der står for rengøringen? Hvis hunden kommer ind til en dyrlæge vil denne jo hurtigt kunne spore ejeren..... når nu politiet ikke vil Eller i hvert fald få dem til at insistere på at politiet SKAL spore hunden/katten? Ja lige præcis. Da Sanne ringede til dem sagde hun også at hvis det sket igen måtte de meget gerne komme ned til dyrelægen med dyret, for de har i hvertfald en scanner og vil meget gerne scanne!!! Der er også noget galt når der er faldet 2 hunde i på 2 måneder!! De der kanaler er bare sådan nogle "pynte" kanaler ved Dr byen. De gør ikke noget fornuftigt. Skidt om det ser pænt ud, man har ikke en chance som hund, kat, ræv, dådyr osv. For at se dem i mørket.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Ja lige præcis. Da Sanne ringede til dem sagde hun også at hvis det sket igen måtte de meget gerne komme ned til dyrelægen med dyret, for de har i hvertfald en scanner og vil meget gerne scanne!!! Der er også noget galt når der er faldet 2 hunde i på 2 måneder!! De der kanaler er bare sådan nogle "pynte" kanaler ved Dr byen. De gør ikke noget fornuftigt. Skidt om det ser pænt ud, man har ikke en chance som hund, kat, ræv, dådyr osv. For at se dem i mørket.. Jeg har egentlig aldrig tænkt på dem, men der er jo masser af kanaler i Kbh, hvor dyr ikke har en chance for at komme op igen. Det samme gælder mange andre byer. Har f.eks. selv en meget vandglad hund, der gerne springer de 1,5 - 2 meter ned i vandet... men fik hun ikke hjælp ville hun jo dø udmattet dernede..... En angst hund, der løber væk fra noget, vil højst sandsynligt ikke opdage kanten (jeg tror nu godt de kan se det i mørket, da dyr har meget bedre nattesyn end os) og vil falde i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Åh nej, det er jeg frygtelig ked af at høre. Kæft hvor er jeg gal på dine (og alle os andre hundejeres) vegne - hvordan kan man være så hjerteløs, at man bare kalder en hund for affald? :evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Hvor er det bare skrækkeligt!!! Jeg er SÅ målløs over at politiet kan opfordre til sådan noget:evil:... Det er altså en HUND der er tale om!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Hvor er det dårligt af politiet .......:shock::evil::evil: Men de har jo ingen resourser til noget somhelst andet end det topmøde som skal afholdes i dec. Og det skide møde kommer vi allesammen til at bøde for i meget lang tid fremover... Det er jo som om de opfordre til selvtægt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Øv jeg ville også være blevt tosset Og du har ret, de kanaler er kun pynt, og meget få steder, at dyrene kan komme op ( har boet lige ved siden af, og gik tit tur med hundebasserne der.) Det virker da også ulogisk, ikke at finde ud af hvem ejeren er, -underligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Åh hvor er jeg ked af det på dine vegne, det var da en rædselsfuld afslutning at få :ae: Måske kan du opfordre dem som rydder op dernede om at ringe til Falck i stedet for politiet (eller begge dele)? Jeg kom engang forbi en kat som var blevet kørt over. Den var desværre død da jeg fandt den, men jeg ringede til Falck for at høre om de ville hente den, netop fordi der jo et eller andet sted sad nogle mennesker som savnede katten og det ville de godt :5up: Det afhænger ganske vist af, hvorvidt den pågældende kommnune har lavet en aftale med Falck om afhentning, men det kan jo være at der er sådan en i København? Det er da et forsøg værd at undersøge, så andre ikke havner i samme sørgelige situation Og måske kunne du opfordre kommnunen til at sætte et hegn op også? En eller anden dag kan det jo være et barn som falder i og ikke kan komme op selv (Det har nok større effekt at trække barn-kortet, hunde og andre dyr er desværre ikke altid i så høj kurs at det nytter noget ) Jeg er rigtig ked af det på dine vegne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ulla Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 :evil:det kan jeg godt forstå at du er , det kan da ikke være rigtigt. hvorfor skal vores hunde tusses eller chipes, hvis det ikke skulle være derfor:evil: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:du vil også være i mit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Hold kæft, hvor er det forfærdeligt Som om du ikke har lidt nok oven på det her, for så at få det at vide Jeg synes fandme det er for dårligt af politiet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Nej hvor forfærdeligt, kan godt forstå du er rasende det er dybt rystende at politiet opfører sig sådan. Så forstår jeg bedre at det er sjældent man hører at hunde der er væk bliver fundet igen, hvis de ikke tjekker døde dyr. :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Skriv til TV2 FANDME til ham der Morten Spiegelhauer jeg er 100 på at han ville tage sagen op :5up: Sådan nogel MØGSVIN!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 For pokker, hvor gør det (mig) ondt at læse dette. Jeg kan godt forstå man kan have travlt osv., men en hund kan have været en eller andens bedste ven, en eller anden som går i uvished og ængstelse i en gråzone mellem sorg og håb. En enkelt, kort opringning kan bringe vished og gøre en verden til forskel for hundens ejer. Man MÅ(!!!!) ikke have så travlt, at man ikke kan afse to minutter til at hjælpe et medmenneske ud af denne rædselsfulde tilstand af uvished. Jeg er bare så... :damn: Det eneste positive er, at du nu endelig har fået vished og kan tage 'mentalt afsked' med lille Angel. Må hun hvile i fred... og :ae:til dig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Åh hvor er jeg ked af det på dine vegne, det var da en rædselsfuld afslutning at få :ae: Måske kan du opfordre dem som rydder op dernede om at ringe til Falck i stedet for politiet (eller begge dele)? Jeg kom engang forbi en kat som var blevet kørt over. Den var desværre død da jeg fandt den, men jeg ringede til Falck for at høre om de ville hente den, netop fordi der jo et eller andet sted sad nogle mennesker som savnede katten og det ville de godt :5up: Det afhænger ganske vist af, hvorvidt den pågældende kommnune har lavet en aftale med Falck om afhentning, men det kan jo være at der er sådan en i København? Det er da et forsøg værd at undersøge, så andre ikke havner i samme sørgelige situation Og måske kunne du opfordre kommnunen til at sætte et hegn op også? En eller anden dag kan det jo være et barn som falder i og ikke kan komme op selv (Det har nok større effekt at trække barn-kortet, hunde og andre dyr er desværre ikke altid i så høj kurs at det nytter noget ) Jeg er rigtig ked af det på dine vegne De har endda en aftale med Falck i Kbh kommune. Så ved ikke hvorfor de ikke bare sendte dem, nu når de ikke selv lige havde tid!!!! :damn: Og dem der står for de kanaler er ikke kommunen men et andet firma, og de er forstået med at der altså er 2 hunde der har mistet live pga. de kanaler! Så jeg håber da de ville gå videre med det og få sat hegn op, det er 2 hunde for meget!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Jeg har nu fået sovet lidt, da jeg er helt ude af den.. Jeg er både vred og rigtig rigtig ked af det.. Det var rart at få vished, men det er da bare det værste at hun bare er blevet smidt ud som affald Hvilke mennesker har dog hjerte til det?! Jeg tager sagen videre med Aktive Dyrevenner, som allerede er igang med at skrive til operation X, om Chippen, da de ikke bliver brugt som de skal af myndighederne. Jeg har sat ja til at stille op og fortælle om Angel, hvis det bliver til noget. Det skal ikke stoppe her!!!! Jeg skriver også en klage til det øverste inde for politiet! Og et læserbrev til en af de store aviser! Angel's historie skal ALLE kende, for dette er ikke OK! Jeg ringede til politiet og de sagde ikke andet end at de beklagede meget. Og undskyldte med det dumme Klima møde, som jeg fa**E vil Sk*de et stykke. Som hun også fik fortalt!! Også sagde hun også at hvis jeg ville gå videre med det, det måtte jeg self selv om. Men det er min egen skyld da min hund ikke var i snor JA DET KAN SKU GODT VÆRE, MEN HUN SKAL SKUDA ALLIGEVEL AFHENTES DØD ELLER LEVENDE :evil: Tak for alle jeres venlig ord. Det er vigtigt for mig at komme ud med det til alt og alle!! Sagen skal ikke bare slutte her!! Jeg ønsker ikke for nogle at dette skal ske for dem, for det er bare ikke til at holde til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Jeg synes du skal oprette en facebook gruppe om/mod Tårnby politi, med Angels historie og det første indlæg i den her tråd. Jeg ville i hvertfald melde mig ind :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Jeg synes du skal oprette en facebook gruppe om/mod Tårnby politi, med Angels historie og det første indlæg i den her tråd. Jeg ville i hvertfald melde mig ind :5up: God ide! Hendes historie er allerede inde på aktive dyrevenners gruppe også hende egen; FIND ANGEL. Der er du også velkommen til at joine:5up: Også på en grupper der hedder; Chip tryghed eller en lov uden retningslinier. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Jeg har nu fået sovet lidt, da jeg er helt ude af den.. Jeg er både vred og rigtig rigtig ked af det.. Det var rart at få vished, men det er da bare det værste at hun bare er blevet smidt ud som affald Hvilke mennesker har dog hjerte til det?! Jeg tager sagen videre med Aktive Dyrevenner, som allerede er igang med at skrive til operation X, om Chippen, da de ikke bliver brugt som de skal af myndighederne. Jeg har sat ja til at stille op og fortælle om Angel, hvis det bliver til noget. Det skal ikke stoppe her!!!! Jeg skriver også en klage til det øverste inde for politiet! Og et læserbrev til en af de store aviser! Angel's historie skal ALLE kende, for dette er ikke OK! Jeg ringede til politiet og de sagde ikke andet end at de beklagede meget. Og undskyldte med det dumme Klima møde, som jeg fa**E vil Sk*de et stykke. Som hun også fik fortalt!! Også sagde hun også at hvis jeg ville gå videre med det, det måtte jeg self selv om. Men det er min egen skyld da min hund ikke var i snor JA DET KAN SKU GODT VÆRE, MEN HUN SKAL SKUDA ALLIGEVEL AFHENTES DØD ELLER LEVENDE :evil: Tak for alle jeres venlig ord. Det er vigtigt for mig at komme ud med det til alt og alle!! Sagen skal ikke bare slutte her!! Jeg ønsker ikke for nogle at dette skal ske for dem, for det er bare ikke til at holde til! Dengang Angel blev fundet i kanalen (men hvor du ikke kunne få at vide om det var hende) snakkede vi også om det ude på internatet. Vi var totalt MÅLLØSE over, hvordan det hele var foregået - at ingen kunne hjælpe dig med at finde ud af om det var Angel, at ingen anede hvor hun var blevet taget hen, at ingen kunne henvise til, hvem der havde hentet hende. Det er helt igennem rystende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Det er jeg ked af...godt nok at have fået vished om hvad der er sket, men godt nok en ubehagelig og kold måde det er blevet håndteret på...:-( :ae: Ved næsten ikke hvad jeg ellers skal sige, men jeg ville være rasende hvis jeg var dig...så en klage og kontakt til en avis ville jeg nok også overveje hvs jeg var dig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts