Dinah Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 (rettet) Cleos 1. mail efter 3-4 dage: http://www.hunde-forum.dk/debat/16452-opdate-pa-cleos-skaebne-4.html#post410549 Cleos 2. mail efter 6 dage: http://www.hunde-forum.dk/debat/16452-opdate-pa-cleos-skaebne-6.html#post412178 Cleos 3. mail efter 2 uger: http://www.hunde-forum.dk/debat/16452-opdate-pa-cleos-skaebne-7.html#post419973 ___________________________________________________________________________ Efter min tude-tråd i sidste weekend tænkte jeg at udvejen måske ikke behøvede at være, at give hende fred. Hun ville ALDRIG falde til i en anden familie med bare 1 eller 2 hunde eller hos et ældre ægtepar. Omplaceres skulle hun bare ikke, men det eneste problem var jo alene-hjemme-situationen:megaked: Hendes første 1½ år VAR jo i en flok, hvor hun med stor sandsynlighed ikke var taget ud alene, så måske skulle hun prøve en flok igen. Netop, som jeg havde tænkt det i badet:slem:, lå der et unikt tilbud fra Janni (lions of Denmark) på PB, som tilbød at hun kunne jo prøve at komme på "ferie" oppe hos hende. Hun var ret sikker på, at hun ville kunne falde til hos hende og løverne. Fungerer det så, så kan hun jo blive. Jeg kontaktede desuden dyrlægen, som kender hende indgående. Hun sagde, at jeg/vi havde kæmpet langt over, hvad de fleste har overskud til, og normalt er hun imod at hunde kommer tilbage til en kennel efter så lang tid, men som jeg beskrev Jannis sted, så var hun ikke i tvivl om, at hun skulle på ferie. DEN chance skulle hun squ ha. Hendes datter Isabella skulle fra KBH fredag og så kunne hun tage hende med derop. Tanken er, at give hende et par uger og så lave status. Nu får I så en kopi af min dagbog fra de sidste par dage:genert: FREDAG: Idag røg hun afsted i en fremmed bil med 3-4 hunde og 4 voksne og sad på forsædet med Isabellas kæreste - Og mænd er jo ikke hendes yndlingsfigur. Jeg var bare SÅ hardcore, da jeg afleverede hende, men da jeg så satte mig ind i bilen hylede jeg så i maaaaange timer PÅ vejen derop fik jeg en sms om, at Kasper var blevet helt forelsket i hende. ½ time senere var kærligheden faldet drastisk, da hun havde bidt efter ham :mrgreen:og der var de ved at være deroppe, så hun har egentlig holdt godt. Jannis SMS1 kl 23.19: De er kommet og hvor ER hun dog bare sød. Hun har mødt halvdelen af hhundene og hun fiser rundt og snuser til ALT. Halen er oppe det meste af tiden. SMS2: kl 23.47: Nu har hun forelsket sig i Oliver. (Sønnen). Så hun har indtaget hans seng. Hun er meget interesseret i hvalpene. SMS3: kl 00.20: Hun virker ikke bange. Hun er rolig. Snakker med hundene og snuser rundt. Ved hvor vandet og maden står. Vi har lige været i junglen og naat-lufte og da de andre fik løvwflip løb hun lidt rundt også. jeg tror helt sikkert at hun falder til her. SMS4: kl 00.38: Jeg prøver at tage nogle billeder imorgen, så du kan se hende. Men hold fast, hvor var jeg ked, men jeg må sige. at efter alle vores smser gik jeg i seng med ro i hjertet. LØRDAG: Nu har vi haft ret travlt siden fredag aften og hele dagen fra kl 11 har vi ikke været hjemme, så jeg kommer rigtig til at savne hende. Èn ting er kærligheden og hun har hjulpet mig igennem mange svære tider med ungernes sygdom, men hun var jo også en hobby for mig: gåture, træning, aktivering, næsearbejde etc etc, så der er pludselig mange timer ledige hver dag nu. Kan godt mærke, at man lige skal finde sig selv igen. Snakkede med Janni sidst på eftermiddagen. De havde taget hende med til handlerkursus i Århus, hvor hun hele dagen har leget med alle hundene. Hun fik til sidst lov til at løb løs, da hun kom, når de kaldte og hun søgte dem selv jævnligt. Hun ville også gerne op engang imellem og lige bæres lidt. Hun er rigtig glad for Kasper (Isabellas kæreste), som hun jo blev tvunget ind på skødet af ,da de kørte fra København. Hun fiser ham i hælene. De er vist begge lidt forelskede Da de så skulle hjem, kom hun bag i bilen for første gang. Cleo lå så, imens vi snakkede i tlf, og sov som en sten med hvalpe liggende tæt til sig. Hun har altid skreget i frygt for ikke at komme med ud af bilen, når jeg bare slukkede motoren Og nu sover hun bare med sin lille flok omkring sig, selvom janni ikke var ved bilen. Hun elsker flokken af hunde - og hun er og udviser stor tilfredshed og glæde overfor de andre hunde over at må være med. Hun er ikke en hund med stor: HER KOMMER JEG. Hun er bare taknemmelig. Spiser og drikker fint. UTROLIGT hvad en flok betyder for en hund, der åbenbart er SÅ afhængig af en flok. Jeg er SÅ lykkelig, når hun nu ikke kan være alene hos os. Savner hende for vildt, men samtidig SÅ lykkelig for, at hun allerede har fået et fedt hundeliv til hendes psyke med sin FLOK. Det hjælper jo lidt på min heling SØNDAG Går stadig forrygende (Jannis eget ord ) og nu har hun fundet ud af, at Jannis værelse, som også har en gård via selvbetjening, kan hun selv benytte. Hun hopper ud af vinduet via Jannis seng, og når hun skal ind igen via en stol på den anden side Allerede igår lørdag er hun nået til det, som jeg havde håbet på, at hun ville nå på 2 uger. Hun er ikke reserveret mere overfor janni og familien.:banan: Og så fik jeg en masse billeder fra igår i Århus. Her er et lille udpluk JEG ER/VIL ALTID VÆRE JANNI DYBT TAKNEMMELIG FOR AT GIVE CLEO OG OS DENNE UNIKKE CHANCE OG DET SER UD TIL AT CLEO OGSÅ HAR GREBET DEN. Cleo er åbenbart MEGET afhængig af en flok, der kan styre hende lidt og hjælpe hende. Hun ville aldrig lære at være alene. - nu får hun et hundeliv, som enhver hund vil misunde Selv har jeg en dum dag - første hele dag herhjemme. Mærkeligt ikke at have sin tro følgesvend, 2-3 timers gåtur, træning, aktivering, sjov og ballade etc:megaked: - Her er tomt og jeg savner for vildt, men når jeg så får disse fantastiske opdates og billeder hjælper det gevaldigt på humøret og helingsprocessen:genert: Redigeret Juli 5, 2010 af Dinah 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Nej, for en skøn udvikling!!! :klap::klap::klap::klap::klap::klap: :5up::5up::5up: til både dig og Janni. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Hvor er det bare godt at høre, at hun er kommet sådan et fantastisk sted hen og har fået det som hun havde brug for Kan sagtens forstå at du savner hende, hun har jo været en stor del at dit liv, og kan også godt se at det er en stor omvæltning for jer og at det føles tomt uden hende.:ae: Håber det bedste for Cleo og jer i fremtiden :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Puha - Der er ikke et øje tørt her hjemme Det er virkelig trist og samtidig utroligt at der er sket så meget med Cleo på den korte tid. Når jeg læser hvordan Cleo har tacklet det, bliver jeg glad og varm om hjertet, både på hendes vegne og dig og resten af familien. Det må give en form for ro i sjælen. Det lyder til at det er en rigtig rigtig god løsning i har fundet til hende. Meeeen, nøj hvor jeg føler med dig. Det må overhovedet ikke være nemt, og jeg kan godt forstå at det gør ondt, og at savnet til hende er ENORMT! Men det at du får billeder og sms'er om hvordan hun har det må give rigtig meget, og jeg er SIKKER på at Cleo er taknemlig for at I har givet hende denne chance. Jeg sender en masse masse varme tanker, og må virkelig tage hatten af for det dig og din familie har gjort for dejlige Cleo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Jeg tænkte det nok, så havde jeg luret den :blink: Det lyder som en rigtig god løsning Nu skal du bare nyde al den fritid du får, selvom jeg ved at det bliver svært.. Forkæl dig selv! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Hvor lyder det bare godt for Cleo - jeg havde det lidt på fornemmelsen, og jeg håbede, at Cleo fik chancen for at komme til at være i en flok. - Hvor er det stort af Janni, og jeg er sikker på, at Cleo får det suverænt i løveland. Jeg kan godt forstå, at det er vildt hårdt for dig nu, og jeg sidder næsten og tuder på dine vegne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Nøøj, hvor fantastisk. Jeg havde set din anden tråd, men havde ikke skrevet noget, fordi jeg simpelthen bare ikke er særlig god til sådan noget, men jeg har tænkt en del på hvordan det nu ville gå. Hun ser virkelig ud til at nyde det, hvor er det bare flot af Janni, at hun giver hende den chance! :ae: Til dig, fordi det også må være hårdt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stargirl1970 Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Efter min tude-tråd i sidste weekend tænkte jeg at udvejen måske ikke behøvede at være, at give hende fred. Hun ville ALDRIG falde til i en anden familie med bare 1 eller 2 hunde eller hos et ældre ægtepar. Omplaceres skulle hun bare ikke, men det eneste problem var jo alene-hjemme-situationen:megaked: Hendes første 1½ år VAR jo i en flok, hvor hun med stor sandsynlighed ikke var taget ud alene, så måske skulle hun prøve en flok igen. Netop, som jeg havde tænkt det i badet:slem:, lå der et unikt tilbud fra Janni (lions of Denmark) på PB, som tilbød at hun kunne jo prøve at komme på "ferie" oppe hos hende. Hun var ret sikker på, at hun ville kunne falde til hos hende og løverne. Fungerer det så, så kan hun jo blive. Jeg kontaktede desuden dyrlægen, som kender hende indgående. Hun sagde, at jeg/vi havde kæmpet langt over, hvad de fleste har overskud til, og normalt er hun imod at hunde kommer tilbage til en kennel efter så lang tid, men som jeg beskrev Jannis sted, så var hun ikke i tvivl om, at hun skulle på ferie. DEN chance skulle hun squ ha. Hendes datter Isabella skulle fra KBH fredag og så kunne hun tage hende med derop. Tanken er, at give hende et par uger og så lave status. Nu får I så en kopi af min dagbog fra de sidste par dage:genert: FREDAG: Idag røg hun afsted i en fremmed bil med 3-4 hunde og 4 voksne og sad på forsædet med Isabellas kæreste - Og mænd er jo ikke hendes yndlingsfigur. Jeg var bare SÅ hardcore, da jeg afleverede hende, men da jeg så satte mig ind i bilen hylede jeg så i maaaaange timer PÅ vejen derop fik jeg en sms om, at Kasper var blevet helt forelsket i hende. ½ time senere var kærligheden faldet drastisk, da hun havde bidt efter ham :mrgreen:og der var de ved at være deroppe, så hun har egentlig holdt godt. Jannis SMS1 kl 23.19: De er kommet og hvor ER hun dog bare sød. Hun har mødt halvdelen af hhundene og hun fiser rundt og snuser til ALT. Halen er oppe det meste af tiden. SMS2: kl 23.47: Nu har hun forelsket sig i Oliver. (Sønnen). Så hun har indtaget hans seng. Hun er meget interesseret i hvalpene. SMS3: kl 00.20: Hun virker ikke bange. Hun er rolig. Snakker med hundene og snuser rundt. Ved hvor vandet og maden står. Vi har lige været i junglen og naat-lufte og da de andre fik løvwflip løb hun lidt rundt også. jeg tror helt sikkert at hun falder til her. SMS4: kl 00.38: Jeg prøver at tage nogle billeder imorgen, så du kan se hende. Men hold fast, hvor var jeg ked, men jeg må sige. at efter alle vores smser gik jeg i seng med ro i hjertet. LØRDAG: Nu har vi haft ret travlt siden fredag aften og hele dagen fra kl 11 har vi ikke været hjemme, så jeg kommer rigtig til at savne hende. Èn ting er kærligheden og hun har hjulpet mig igennem mange svære tider med ungernes sygdom, men hun var jo også en hobby for mig: gåture, træning, aktivering, næsearbejde etc etc, så der er pludselig mange timer ledige hver dag nu. Kan godt mærke, at man lige skal finde sig selv igen. Snakkede med Janni sidst på eftermiddagen. De havde taget hende med til handlerkursus i Århus, hvor hun hele dagen har leget med alle hundene. Hun fik til sidst lov til at løb løs, da hun kom, når de kaldte og hun søgte dem selv jævnligt. Hun ville også gerne op engang imellem og lige bæres lidt. Hun er rigtig glad for Kasper (Isabellas kæreste), som hun jo blev tvunget ind på skødet af ,da de kørte fra København. Hun fiser ham i hælene. De er vist begge lidt forelskede Da de så skulle hjem, kom hun bag i bilen for første gang. Cleo lå så, imens vi snakkede i tlf, og sov som en sten med hvalpe liggende tæt til sig. Hun har altid skreget i frygt for ikke at komme med ud af bilen, når jeg bare slukkede motoren Og nu sover hun bare med sin lille flok omkring sig, selvom janni ikke var ved bilen. Hun elsker flokken af hunde - og hun er og udviser stor tilfredshed og glæde overfor de andre hunde over at må være med. Hun er ikke en hund med stor: HER KOMMER JEG. Hun er bare taknemmelig. Spiser og drikker fint. UTROLIGT hvad en flok betyder for en hund, der åbenbart er SÅ afhængig af en flok. Jeg er SÅ lykkelig, når hun nu ikke kan være alene hos os. Savner hende for vildt, men samtidig SÅ lykkelig for, at hun allerede har fået et fedt hundeliv til hendes psyke med sin FLOK. Det hjælper jo lidt på min heling SØNDAG Går stadig forrygende (Jannis eget ord ) og nu har hun fundet ud af, at Jannis værelse, som også har en gård via selvbetjening, kan hun selv benytte. Hun hopper ud af vinduet via Jannis seng, og når hun skal ind igen via en stol på den anden side Allerede igår lørdag er hun nået til det, som jeg havde håbet på, at hun ville nå på 2 uger. Hun er ikke reserveret mere overfor janni og familien.:banan: Og så fik jeg en masse billeder fra igår i Århus. Her er et lille udpluk JEG ER/VIL ALTID VÆRE JANNI DYBT TAKNEMMELIG FOR AT GIVE CLEO OG OS DENNE UNIKKE CHANCE OG DET SER UD TIL AT CLEO OGSÅ HAR GREBET DEN. Cleo er åbenbart MEGET afhængig af en flok, der kan styre hende lidt og hjælpe hende. Hun ville aldrig lære at være alene. - nu får hun et hundeliv, som enhver hund vil misunde Selv har jeg en dum dag - første hele dag herhjemme. Mærkeligt ikke at have sin tro følgesvend, 2-3 timers gåtur, træning, aktivering, sjov og ballade etc:megaked: - Her er tomt og jeg savner for vildt, men når jeg så får disse fantastiske opdates og billeder hjælper det gevaldigt på humøret og helingsprocessen:genert: Jeg kan godt forstå at det er rigtig hårdt at måtte sende Cleo på "ferie" og at det føles meget tomt for dig. Men jeg kan da bekræfte at Cleo så ud til at nyde samværet i den store hundeflok igår. Hun så bestemt ikke ud til at være en hund der lige var kommet et fremmed sted hen men løb rundt og legede med alle de andre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Hvor er det bare dejligt at læse, at dig og Janni har fundet en god løsning. Det er jo bare en gave der kommer som sendt fra himlen og det her er en af de historier, der virkelig vidner om hvor stor en betydning et hundeforum kan have for rigtig mange liv! Det er jo fantastisk at Janni sådan træder til :5up: Jeg håber og tror at Cleo fortsætter den positive udvikling, så hun kan tilbringe resten af sine dage, sammen med alle hendes nye venner! Det må være frygteligt for dig, og jeg føler med dig - Men jeg tager virkelig hatten af, for den kamp du har kæmpet og det store arbejde du har lagt i Cleo. Og du har endda formået at sige stop og finde en anden løsning, selvom det gør ondt - Det er ikke alle der kan det!! Rigtig flot! Håber du kommer over savnet og i stedet bare kan nyde at Cleo har fået en ny chance, som du har været med til at give hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Århhh!! Det jeg simpelthen så glad for at læse - og det var sådan set også det jeg troede i den anden tråd (og hvor skægt, jeg sad og overvejede om Janni mon ikke liiige... ). Dejlige billeder, hun ser virkelig glad ud :hjerte: Pyh, har sgu helt krummet tæer i dag, har sådan tænkt på jer. Det er noget af en omvæltning for dig, det kan jeg godt forstå. Men hvis hun er glad - så tror jeg også du bliver det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Ej hvor er det bare godt at læse :5up:. Bliver næsten helt rørt!! Super at hun trives hos Janni og Løverne, det var godt at Cleo fik en chance til :klap:. Synes det er en rigtig god beslutning du har truffet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Jubii hvor en dejlig update Fantastisk sødt af Janni at tilbyde det, er sikker på at Cleo får det rigtig godt hos Janni og co. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Det er fantastisk Dinah! Og sikke dejlige billeder af hende - hun ser glad ud! :hjerte::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Hvor lyder det bare godt for Cleo - jeg havde det lidt på fornemmelsen, og jeg håbede, at Cleo fik chancen for at komme til at være i en flok.- Hvor er det stort af Janni, og jeg er sikker på, at Cleo får det suverænt i løveland. Jeg kan godt forstå, at det er vildt hårdt for dig nu, og jeg sidder næsten og tuder på dine vegne. Tak, ja seje stærke mig tuder nu mange gange om dagen med en blanding af savn, taknemmelighed overfor Janni, over at Cleo trives så godt, aldrig skal være alene og at hun blev "reddet". Der er virkelig mange blandede følelser, men jeg må ikke sige til janni, at jeg tuder, for så smitter det hende:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Hun ser så glad ud Jeg er sikker på at det er det helt rigtige i har valgt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Tak, ja seje stærke mig tuder nu mange gange om dagen med en blanding af savn, taknemmelighed overfor Janni, over at Cleo trives så godt, aldrig skal være alene og at hun blev "reddet".Der er virkelig mange blandede følelser, men jeg må ikke sige til janni, at jeg tuder, for så smitter det hende:lol: Ja det må være et virvar af forskellige følelser på en gang. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor svært det må være. Mine har været på ferie hos Janni, og de skal snart op til hende i 14 dage. De har den største fest deroppe, og jeg er slet ikke i tvivl om, at det må være det bedste sted i verden at være hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 vil bare lige stemme i koret, og sige tak for den fantastiske update. jeg tror, at vi er mange, der har tænkt på cleo og dig i denne weekend. jeg er sikker på, at det er en god løsning for cleo, og dermed også i længden for jer. og fantastisk af janni, hurra! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Åhr, jeg vidste det :klap: Janni er simpelt hen så sej! Hvor er det bare flot af hende! Og hvor må det være helt og aldeles ubeskriveligt dejligt for dig, Dinah, og din familie, at I kunne finde en god løsning for Cleo :hjerte: Og hvor må det for helvede være hårdt :ae: Men, alligevel, så er jeg altså glad for at høre at enden blev god alt taget i betragtning, nå det nu ikke kunne være anderledes! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Hvor er det stort af Janni, normale opdrættere sender deres udtjente avlsdyr videre, Janni tager mod en omplacering :klap: Synes billederne viser en rigtigt glad Cleo, tillykke med det! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Hvor er det bare en dejlig opdatering at læse - tak for den Også en tak til Janni, at hun sådan åbner sit hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Det er nemlig bare så dejligt. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Tak for opdateringen, har tænkt på hvad det mon endte med. Sikke en dejlig beslutning for Cleo:-D. Det er jo hundehimlen på jorden, Jannis Løveland . Jeg forstår dog godt du må have det forfærdelig svært med afsavnet :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Tusind tak allesammen:hjerte: Nu er hun jo rigtig kommet på landet, og igår stod hun så for første gang face to face med en KAT:skraek: hehe I nat har hun ligget på ryggen af Janni:engel: Jeg er SÅ lettet og har en ro i kroppen, som jeg ikke har haft så længe. Jeg vidste allerede lørdag at hun ville falde til. Nogle af jer så hende også i Århus på handlerkurset og har skrevet på min facebook, at hun bestemt ikke lignede én, der lige var flyttet og kommet ind i flokken:banan::banan: Sådanne "små" opdates og kommentarer gir mig SÅ meget glæde oveni savnet. Hun får et hundeparadis deroppe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Sikke en go update, selvom det må være utroligt hårdt for dig Dinah :ae:Du har gjort det bedste for Cleo, og det er smukt. Til dig Janni, du er da en engel med en kæmpe stort hundehjerte :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Så dejligt når det lykkedes så godt. Gid alle hundejerer ville gøre alt for at finde det rigtige sted til deres hund, når noget går galt, og hunden er bedre tjent med en omplacering. Skønne billeder af en glad tilfreds vovse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts