Stjernetosse Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Halløj... Vi skal jo flytte... Og så slog det mig jo: Hundene skal have nye hundetegn Willa's er helt nyt! Men det er der jo ikke noget at gøre ved... Det er de første 5 rækker her: Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Hvilke skal jeg vælge? Karma til dem der svarer :klap: Nåååh ja og vi skal jo have en kat - hun får dette: http://4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=185118&ProductName=Kattetegn+med+fiskeben+inkl.+gravering&GroupName=KatteTegn&GroupGuid=36&TagLineGuid={9DF74E4E-210D-A650-8CC7-26897144C6BF}&TagLineProductGuid=185118-rd1-O1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 De to voksne har forøvrigt disse halsbånd: Oscar: Svea: Som snart skiftes ud med dette, som hun også har Krapylet har ikke noget halsbånd endnu, det får man først når man bliver lidt ældre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Det her Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Det ligner endda en beagle :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Det her Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Det ligner endda en beagle :5up: Ej det er jo ikke et af dem Men det ligner lidt ja... Du må på den igen :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Ih, det er da svært. De er jo allesammen herlige. Til Oscars halsbånd ville fjerde i anden række være fint synes jeg eller firkløveret... synes nu hunden er sødest. Til Sveas halsbånd ville anden i anden række være sød eller endnu bedre første i femte række, men det røde halsbånd skulle skiftes ud, så er det lilla hjerte nok bedre.... der er også et fint lille peacetegn jo, men der kan jeg bedst lide hjertet. Til Willa måske det med daisees - fordi det er bare så sødt. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Den her i grøn Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Og så den her Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Og den her Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Elsker bare den slags hundetegn! Ronja får også to i fødselsdagsgave 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 I kan altså først få karma i morgen Kan ikke give mere i dag... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Halløj... Vi skal jo flytte... Og så slog det mig jo: Hundene skal have nye hundetegn Willa's er helt nyt! Men det er der jo ikke noget at gøre ved... Det er de første 5 rækker her: Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Hvilke skal jeg vælge? Karma til dem der svarer :klap: Nåååh ja og vi skal jo have en kat - hun får dette: http://4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=185118&ProductName=Kattetegn+med+fiskeben+inkl.+gravering&GroupName=KatteTegn&GroupGuid=36&TagLineGuid={9DF74E4E-210D-A650-8CC7-26897144C6BF}&TagLineProductGuid=185118-rd1-O1 Ej det er jo ikke et af dem Men det ligner lidt ja... Du må på den igen :kys: øhhh her hos mig er det i 4. række i oversigten ... opfylder altså dit krav om de første 5 rækker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 øhhh her hos mig er det i 4. række i oversigten ... opfylder altså dit krav om de første 5 rækker :hmm: Vores skærme er nok ikke ens indstillet... Men det er dem med farvet emalje.. Sorry :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 så enten det med poten eller det med kødbenet 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 I kan altså først få karma i morgen Kan ikke give mere i dag... Det går nok. Du må huske at fortælle hvilke du ender med. Jeg sidder og kigger på hvad der mon ville være pænest til frk Ozzie - synes virkelig det er nogle fine hundetegn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Det går nok. Du må huske at fortælle hvilke du ender med. Jeg sidder og kigger på hvad der mon ville være pænest til frk Ozzie - synes virkelig det er nogle fine hundetegn. De er super fine! Lige nu har begge voksne det med hunden, i farve der passer til halsbånd. Willa har den lyserøde sommerfugl. Oscar har et der er 4 år gammelt, og skriften er stadig fin tydelig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 De er super fine! Lige nu har begge voksne det med hunden, i farve der passer til halsbånd. Willa har den lyserøde sommerfugl. Oscar har et der er 4 år gammelt, og skriften er stadig fin tydelig! Lyder godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Halløj... Vi skal jo flytte... Og så slog det mig jo: Hundene skal have nye hundetegn Willa's er helt nyt! Men det er der jo ikke noget at gøre ved... Det er de første 5 rækker her: Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Hvilke skal jeg vælge? Karma til dem der svarer :klap: Nåååh ja og vi skal jo have en kat - hun får dette: Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Syntes noderne er fin, og ikke for fimset eller macho :5up: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Bailey skal have det her næste gang Gipote.dk - racehunde / hunde til salg - hvalpe til salg Hvorfor ? Citat fra Gipote.dk - Kongelig hof leverandør? - Gipote.dk - racehunde / hunde til salg - hvalpe til salg Vi ønsker hendes Majestæt hjerteligt tillykke med de 70 år, og sender en gave. Dronningen fylder rundt. Her på Gipote.dk vil vi naturligvis gerne ønske tillykke og sende en gave. Men hvad sender man en kvinde der i forvejen ejer et helt kongerige? Vi sender naturligvis flotte 24 karat guldcoated hundetegn til kongehusets 3 hunde. Helike, Evita og Vega får hver et flot hundetegn graveret med deres navne. Så er der også styr på det, hvis de små gravhunde skulle stikke af fra de royale omgivelser Vi sender 3 hundetegn, som billedet herunder, og ønsker Dronningen en god fødselsdag - mon vi så kan kalde os kongelige hof leverandør? Derfor 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Oscar: Det med dødningehoved eller stjerner eller firkløver Svea: Det med lilla hjerte eller med Daisies blomst i lilla Willa: Det lyserøde med sommerfugl eller med Daisies blomst i lyserød Ling han har et sort med pote på, og et sort med kødben Gizmo har et med firkløver og et sort med kødben 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 min hunhund har dette Hjerte - Hvid og min hanhund skal have dette: Bling Bling Bone - Sølv viger mit liv til den hjemmeside!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg bliver ved med at vende tilbage til at synes, at det bedste er hundetegnet med fiskeben :hmm: ( Måske fordi jeg engang havde et akvarie med slørhaler, som jeg elskede over alt på jorden, men fiskene blev ved med at dø, så nu må jeg ikke få et nyt akvarie for min søster ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Bailey skal have det her næste gangGipote.dk - racehunde / hunde til salg - hvalpe til salg Hvorfor ? Citat fra Gipote.dk - Kongelig hof leverandør? - Gipote.dk - racehunde / hunde til salg - hvalpe til salg Vi ønsker hendes Majestæt hjerteligt tillykke med de 70 år, og sender en gave. Dronningen fylder rundt. Her på Gipote.dk vil vi naturligvis gerne ønske tillykke og sende en gave. Men hvad sender man en kvinde der i forvejen ejer et helt kongerige? Vi sender naturligvis flotte 24 karat guldcoated hundetegn til kongehusets 3 hunde. Helike, Evita og Vega får hver et flot hundetegn graveret med deres navne. Så er der også styr på det, hvis de små gravhunde skulle stikke af fra de royale omgivelser Vi sender 3 hundetegn, som billedet herunder, og ønsker Dronningen en god fødselsdag - mon vi så kan kalde os kongelige hof leverandør? Derfor Der er gået noget helt galt der... hvor bliver Ozzies guldnavneskilt af? Et af hendes mest brugte kælenavne er Dronningen, så hun bør da også forgyldes. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Halløj... Vi skal jo flytte... Og så slog det mig jo: Hundene skal have nye hundetegn Willa's er helt nyt! Men det er der jo ikke noget at gøre ved... derfor vi kun får skrevet telefonnumre på så kan det holde "evigt" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Bailey skal have det her næste gangGipote.dk - racehunde / hunde til salg - hvalpe til salg Der er gået noget helt galt der... hvor bliver Ozzies guldnavneskilt af? Et af hendes mest brugte kælenavne er Dronningen, så hun bør da også forgyldes. Bailey bliver ofte kaldt prinsessen og hun har jo fået kongelige hundekiks, så... Og så synes jeg det er et flot skilt ! Kommer så lige lidt i tvivl nu - det fås også i sølv.... det passer nok bedre til hendes halsbånd :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Til Oskar Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Til Svea. Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Til Villa. Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 derfor vi kun får skrevet telefonnumre på så kan det holde "evigt" Det har vi også Det er bare ikke nok, iflg. loven.... Men det skal skiftes alligevel (det nuværende er slidt) og der kommer også kun telefonnumre på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 hvad skal dem der finder min hund, bruge min adresse til, de skal da ringe mig op, i stedet så jeg kan hente den... der kommer aldrig adresse på mine hundes hundetegn... syns bare du skrev før at det var helt nyt..? men pyt med det og ifølge loven, ja, men bare der er et hundetegn med noget legitimation på, så er de tilfredse.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Jeg er helt enig - jeg har jo også kun telefonnumre på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts