Hop til indhold

Han bed mig sgu!!!

Gæst Nanett
 Share

Recommended Posts

Gæst Nanett

Som titlen afslører, så har Hektor bidt mig... Ikke et lege-gnaske-bid, ikke en hurtig marking, men et reelt bid!

MEN! Der er nu engang formildende omstændigheder og jeg kan ikke helt lade være med at grine af det :lol:

Jeg har en dobbeltseng og da jeg bor alene, så har min søde grand danois Hektor fået lov til at sove i den ene side. Det er super hyggeligt og dejligt varmt om vinteren hvor jeg liiiiige kan putte mig ind til den varme pelsklump når det er koldt.

I nat lå vi på samme vis som vi plejede og jeg tror egentlig at jeg sov sådan 99%. Det vil sige at jeg egentlig husker svagt at have registreret at Hektor småpeb, havde små "løbe" spasmer i sine drømme og han har måske endda småknurret.

Lige pludselig får jeg SÅDANT et bid lige i venstre røvbalde! :shock:

Jeg FLØJ op af sengen. Dybt forvirret og med noget så ondt i mit stakkels agterspejl mens jeg høvler Hektor ud af sengen og skælder ham ud i mit stadig halvsovende stadie.

Hektor hopper prompte ned og er lige så forvirret som jeg. Han tør ikke at komme hen til mig igen og han "skammer sig".

Jeg er med det samme klar over at han har drømt... om jeg så har været en farlig bjørn der skulle nedlægges eller om jeg har været et gigantisk kødben, det ved jeg så ikke - men det har ikke været med vilje at han har bidt mig. Jeg har da også selv engang prøvet at vågne op fordi jeg slog hånden ind i væggen i "selvforsvar" mod en drømmedæmon.

Gudskelov at det ikke var mit ansigt han fik fat i!!!! :S

Jeg er ikke helt sikker på om jeg kan være tryg ved at have han sovende deroppe mere, men det er jo ikke sket før...Og vi lagde os da også til at sove sammen prompte igen bagefter.

Her til morgen har jeg set mig i spejlet og der er to "dybe" blå mærker og et sted har hans tand brudt igennem huden og givet et ømt sår.

Så... pointe: Sovende hunde i sengen er på eget ansvar.

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels dig - og stakkels Hektor, som garanteret ikke havde til hensigt at bide sin mor :ae:

Men lidt sjovt er det altså alligevel :oops::lol:

Jeg kan da sige at jeg har sovet med hunde i sengen i nok sammenlagt 20 år, og jeg er aldrig blevet bidt af en drømmende hund. Pruttet halvt til bevidstløshed, ja - men aldrig bidt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var så dagens grin og jeg siger også stakkels Hektor sån at blive vækket og smidt ud af sengen når man nu lige sover så godt:lol::lol::lol::lol::lol:

Håber din balle snart bliver god igen:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Som titlen afslører, så har Hektor bidt mig... Ikke et lege-gnaske-bid, ikke en hurtig marking, men et reelt bid!

MEN! Der er nu engang formildende omstændigheder og jeg kan ikke helt lade være med at grine af det :lol:

Jeg har en dobbeltseng og da jeg bor alene, så har min søde grand danois Hektor fået lov til at sove i den ene side. Det er super hyggeligt og dejligt varmt om vinteren hvor jeg liiiiige kan putte mig ind til den varme pelsklump når det er koldt.

I nat lå vi på samme vis som vi plejede og jeg tror egentlig at jeg sov sådan 99%. Det vil sige at jeg egentlig husker svagt at have registreret at Hektor småpeb, havde små "løbe" spasmer i sine drømme og han har måske endda småknurret.

Lige pludselig får jeg SÅDANT et bid lige i venstre røvbalde! :shock:

Jeg FLØJ op af sengen. Dybt forvirret og med noget så ondt i mit stakkels agterspejl mens jeg høvler Hektor ud af sengen og skælder ham ud i mit stadig halvsovende stadie.

Hektor hopper prompte ned og er lige så forvirret som jeg. Han tør ikke at komme hen til mig igen og han "skammer sig".

Jeg er med det samme klar over at han har drømt... om jeg så har været en farlig bjørn der skulle nedlægges eller om jeg har været et gigantisk kødben, det ved jeg så ikke - men det har ikke været med vilje at han har bidt mig. Jeg har da også selv engang prøvet at vågne op fordi jeg slog hånden ind i væggen i "selvforsvar" mod en drømmedæmon.

Gudskelov at det ikke var mit ansigt han fik fat i!!!! :S

Jeg er ikke helt sikker på om jeg kan være tryg ved at have han sovende deroppe mere, men det er jo ikke sket før...Og vi lagde os da også til at sove sammen prompte igen bagefter.

Her til morgen har jeg set mig i spejlet og der er to "dybe" blå mærker og et sted har hans tand brudt igennem huden og givet et ømt sår.

Så... pointe: Sovende hunde i sengen er på eget ansvar.

Undskyld har været inde og se dit indlæg op til flere gange og griner min R** i laser hver gang

absolut dagens bedste indlæg :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddebyg

Ja det er hvad der kan ske i søvne. Jeg har hørt om flere der er blevet slået af sin kæreste på den måde :-D. Men så lige sådan en stor hund :shock: av for den. Jeg tror det bliver svært at vende ham af med at sove i sengen, hvis han altid har gjort det... og som du siger, har han jo aldrig gjort det før.... håber du kan have din numse i fred fremover :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm ... er der ikke nogen der påstår, at vores underbevidsthed arbejder mens vi sover? :shock:

Ja, det siger jo en del om mit forhold til både katte og ex'en :hmm:

Forklaringen er dog den ret banale at jeg på det tidspunkt arbejdede ved transportbånd, og det var så monotont og enerverende, at det fortsatte inde i mit hoved om natten - alt hvad der kom fra venstre, skulle sendes til højre så hurtigt som muligt.

Og så var det altså at katten lige dukkede op og troede den skulle ligge ved min venstre side.

Jeg vågnede selv ved at det pludselig sagde mjaaaaaoooow! meget højt...

Efter den episode sov kattene i stuen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for de sjove, men knapt så medfølende hilsener :-D

Hektor og jeg sover side om side igen og der har ikke været yderligere angreb på mit agterparti indtil videre.

Jeg kan dog informere Jer om at farven nu for alvor er trådt frem. Hele den øverste del af min venstre balle er blå og gul og jeg er virkelig øm der hvor tanden brød igennem!

Hvad jeg dog ikke finder mig i!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Hektor og jeg sover side om side igen og der har ikke været yderligere angreb på mit agterparti indtil videre.

Jeg kan dog informere Jer om at farven nu for alvor er trådt frem. Hele den øverste del af min venstre balle er blå og gul og jeg er virkelig øm der hvor tanden brød igennem!

Tror hunden syntes du havde en lægger bagdel,:rolleyes: men blev åbenbart klogere :badr:

ja hvad smag dog kan lærer en selv hunden skiftede mening :madtid: spiser ude tror jeg den ville fortælle dig :-P

håber ikke du er rasist med alle de farver du har fået :roll:

God bedring til dig og bagdelen, nå ja og hunden

Link til indlæg
Del på andre sites

LOL - hvor er det TYPISK hunde-elskere!

- Hundeforum: "Bed hunden dig i måsen?"

- Nanett: "...ja"

- Hundeforum: "Nååååårh - stakkels hund! Bare dens smagsløg ikke har taget varig skade."

- Nanett: "...jamen...WHAT?....Hvad med MIG? Det er sgu da MIN røv der kom til skade"

- Hundeforum: "Nå ja...øøh...god bedring så...tudefjæs!"

Link til indlæg
Del på andre sites

- Hundeforum: "Nååååårh - stakkels hund! Bare dens smagsløg ikke har taget varig skade."

- Nanett: "...jamen...WHAT?....Hvad med MIG? Det er sgu da MIN røv der kom til skade"

LOL jeps det er typisk men du har da fået lidt god bedring ønsker:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan altså ikke dy mig længere.,............

Hvor er billederne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: Så søde er vi nemlig.............mod din hund :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites