Hop til indhold

Blod i afførringen og opkast


Lonny
 Share

Recommended Posts

  • Svar 187
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er Luna forbedøvet, og om 20 minutter åbner de hende :megaked:

 

De har taget endnu et røgtent billede af hende, og den kontrastvæske de sprøjtede ind i hende i mandags, den er der stadig noget tilbage af i tarmene, og det er ikke normalt. Så de tror hun har slugt noget der har sat sig fast i tarmen på hende, evt. en strømpe, idet at de jo ikke kan se tingen på deres røgten billede :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ååårh Lonny :megaked: :ae: Sikke noget møg!!! :megaked:Egentlig håber jeg at de finder et eller andet som har sat sig fast, så hun bliver frisk igen når der atter er passage. Jeg krydser ALT hvad jeg kan!!!! :x::x::x: :ae:

 

Det gør jeg egentlig også, for så kan de bare pille det ud, og så er hun på magisk vis rask og vi kan komme videre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør jeg egentlig også, for så kan de bare pille det ud, og så er hun på magisk vis rask og vi kan komme videre...

 

Lige præcis :5up: Min venindes hund slugte som hvalp en halv tennisbold og han kastede op og havde det rigtig skidt (der var også lukket af for passage) og han klarede det fuldstændig og blev fin og rask igen :5up: Så vi krydser for at det er det samme med Luna, så er hun snart på højkant igen :5up: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige præcis :5up: Min venindes hund slugte som hvalp en halv tennisbold og han kastede op og havde det rigtig skidt (der var også lukket af for passage) og han klarede det fuldstændig og blev fin og rask igen :5up: Så vi krydser for at det er det samme med Luna, så er hun snart på højkant igen :5up: :ae:

 

Ja, og hvis det er et fremmedlegeme, så behøver jeg heller ikke længere tænke på om det hun har, måske er noget hun kan smitte Baldur med...

Link til indlæg
Del på andre sites

Heller ikke det! Så vi stemmer for et fremmedlegeme!!! ;-) :ae:

 

Hvornår får du besked?? Du skriver lige med det samme ik'???? :engel:

 

Fremmedlegeme it is - det er faktisk næsten vedtaget!! ;-)

 

:x::x::x::x::x::x: herfra!

 

Og husk at holde os opdaterede!

 

Jeg skal nok opdatere tråden så snart jeg ved noget, han har lovet at ringe inden kl. 16, og jeg har fortalt ham at han ikke skal glemme mig, da han så vil fortryde det bitterligt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved præcis hvordan du har det, min Freya blev også åbnet op for at finde ud af hvad det var hun havde i maven, og ud kom noget gummi af en slags, der havde sat sig fast..

 

Hun havde også været så syg, så syg og var mirakuløst rask da jeg hentede hende næste dag.

 

:ae::ae: til dig, for Luna er jo i gode hænder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi håber på et fremmedlegeme......................:x2::x2::x2::x2:

 

For hun er vel for længst blevet testet for hjerte-lungeorm..... :hmm:

 

2. omgang af hjertelungeorm har i visse tilfælde forårsaget indre blødninger og blødninger fra tarm og mave... :cry:

 

Nu tror jeg så ikke at hjerteorm kan forhindre passage i tarmen, og det er jo det de har fundet ud af er problemet, i og med atkontrastvæsken fra i mandags stadig ikke er kommet ud af hendes tarm. Men hvis det ikke viser sig at være det, så skal jeg helt klart bede dem om også at teste for hjerteorm

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu tror jeg så ikke at hjerteorm kan forhindre passage i tarmen, og det er jo det de har fundet ud af er problemet, i og med atkontrastvæsken fra i mandags stadig ikke er kommet ud af hendes tarm. Men hvis det ikke viser sig at være det, så skal jeg helt klart bede dem om også at teste for hjerteorm

 

 

Jeg håber sørme, at du har ret...:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Føj og atter føj... Hvor meget kan det være rimeligt i skal igennem!? :ae:

 

Men nu er kl. snart 16, så håber på en snarlig opdatering, med et positiv svar!

Krydser alt der overhovedet kan krydses for at det er et fremmedlegme, og at det nu er væk!! :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg talt med dyrlægen, og han er først lige blevet færdig med hende...

 

På grund af hendes voldsomme mave/tarm infektion, så er hendes tarme begyndt at arbejde utroligt meget, og det har gjort at tarmene har snoet sig, og dermed har lukket af for blodtilførslen, så hendes tarm var begyndt at dø pga. blodmangel . De har fjernet 8 cm af tarmen, for derefter at sy den sammen igen. Han kan ikke garantere at de har fjernet nok, da det godt kan være svært at se om tarmen stadig lever, og man vil jo heller ikke fjerne for meget, så de næste 3 dage skal hun ligge til observation, og hvis hun ikke får det bedre, så skal de åbne igen, og fjerne noget mere.

 

Det var en meget alvorlig operation og som sagt er der risiko for at de skal åbne igen, og samtidig er der en infektionsrisiko, i og med at tarmene jo er fyldt med bakterier. Men de har skyllet hendes tarme, og de har skyllet hendes bughinde, og samtidig får hun nu 2 forskellige slags antibiotika for at holde evt. infektioner nede.

 

Hvis ikke hun var blevet åbnet i dag, så havde vi risikeret at hun havde fået bughindebetændelse med indre blødninger til følge, så det var utroligt heldig at hun blev opereret i dag.

Ifølge dyrlægen er det en enormt uheldig udvikling af hendes mave/tarm infektion, og ikke noget de normalt ser, og derfor var det heller ikke det første de tænkte på.

 

Hvis operationen er gået godt, og hun får det bedre i løbet af de næste par dage, så skulle hun heldigvis kunne blive så god som ny. Det vil sige at der er ingen langtidsbevirkninger ved det, så det er kun her kortsigtet at risikoen er ret stor.

 

Så vi har stadig brug for jeres positive tanker og krydsede fingre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...