Gæst Rina Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Hvordan transportere i jeres chi i bilen? Og hvilken transport taske har i til andet brug - gerne link, billeder osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ulla Besvaret Oktober 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2009 hej . jeg bruger en auto stol til små hunde , der kan sættes fast på nakkestøtteren og sikkerhedsselen sættes igemmem den så det hele sidder godt fast, den koster ca400kr, men er det vær, hun kan bevæge sig frit iden og se ud da hun er oppe i en højde, der er hun spændt fast. hun nyder det:banan: har selv en chihuahua ellers bruger jeg en god hunde taske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst littlemisssunshine Besvaret Oktober 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2009 Vi har en fra designforpets.dk til 250 kr. Den kan også bruges til sikkerhedssele i bilen. Begge hunde kan være i den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussie Aslan Besvaret Oktober 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2009 [ATTACH]15711[/ATTACH] 250 kr. hos www.skøde-hunden.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rina Besvaret Oktober 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2009 Kan der sidde to små chihuahua i den? og er der en snor inden i som holder hunden fast? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rina Besvaret Oktober 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2009 Vi har en fra designforpets.dk til 250 kr. Den kan også bruges til sikkerhedssele i bilen. Begge hunde kan være i den Hvad er det for en af dem du har? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ulla Besvaret Oktober 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2009 [ATTACH]15711[/ATTACH] 250 kr. hos www.skøde-hunden.dk min er noget større og der er en kasse under hvor de sidder så de kan komme højre op, men ellers i den stil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst littlemisssunshine Besvaret Oktober 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2009 Hvad er det for en af dem du har? http://www.designforpets.dk/shop/avior-transportbur-448p.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chihuahua Besvaret Oktober 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2013 Jeg synes den her er flot... eller måske skulle jeg sige, min kæreste har et godt øje til den taske og mon ikke den bliver trukket på chi-budgettet så snart vi får den hjem... petdreams.dk/trendy-baeretaske-smaa-hunde-hvalpe-doogy-star.html?m=paads Mvh Tim Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Oktober 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2013 Hej chiuhuahua! Velkommen til:-D Dette er en gammel tråd fra 2009, så jeg tror ikke, der rigtigt er nogle der vil svare dig i den om emnet, idet trådstarter ikke ee aktiv her længere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chihuahua Besvaret Oktober 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2013 Jeg har godt lagt mærke til at det ikke ligefrem vrimler med nyere indlæg, i hvert fald om Chihuahua, men kunne jo være man var heldig at en eller anden venlig sjæl kom forbi alligevel. Måske endda en ny chihuahua ejer som jeg selv, der vil glæde sig over at Du, Anne1979, Gina, Dina og jeg er her inde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Oktober 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2013 Jeg må desværre skuffe dig. Jeg har ikke chiuhuahua:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chihuahua Besvaret Oktober 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2013 Hej Rams, ligegyldigt hvilken hund og selv uden hund så er det rart at der er folk der kommenterer på trådene her på forum så man ikke føler man taler med sig selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts