Hop til indhold

Jeg skal ha' en pelstot .....


stargirl1970
 Share

Recommended Posts

Jubii, jubii yeah - jeg skal ha' en lille bedårende pelstot..:lun::banan::lun::banan:

 

Om kort tid får vi et nyt medlem af familien - den dejligste lille hvide pelstot.

 

Jeg glæder mig helt vildt og kan næste ikke vente længere...

 

Tror hellere jeg må begynde at shoppe big time :hmm::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 114
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Årh det var godt, vi trænger sådan til noget godt oven på al den sygdom herinde, jeg har faktisk i en anden tråd efterlyst om der dog ikke var nogen som skulle have en hvalp eller noget :mrgreen: :klap:

 

Hvad er det for en lille pelstot du skal have?? Og vigtigst af alt: BILLEDER PLEASE!!! :banan:

 

Det er ikke en hvalp men den sødeste lille omplacerings-tæve der flytter ind her snart.

Jeg glæder mig helt vildt :banan:

 

Men billederne kommer i lige til at vente med til jeg har aftalt med nuværende ejer om det er ok...

Redigeret af stargirl1970
stavefejl..
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke en hvalp men den sødeste lille omplacerings-tæve der flytter ind her snart.

Jeg glæder mig helt vildt :banan:

 

Men billederne kommer i lige til at vente med til jeg har aftalt med nuværende ejer om det er ok...

 

Nuiiii, hvilken slags??? :engel: Hvor gammel er hun og og og.... Tillykke!!!! (sådan lidt på forhånd :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, sig så hvad det er for en du!!!! :ivrig:

 

Jamen :oops: aftalen er først indgået her til aften så jeg har slet ikke fået spurgt om det er iorden at jeg fortæller om det herinde...

 

Men kan da vist godt røbe at hun er en lille race og 3 år gammel....

 

Lige så snart jeg har talt med nuværende ejer om det skal jeg fortælle mere og poste billeder....

 

Hun er så super sød at jeg nok slet ikke kan lade være...:lun::oops::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen :oops: aftalen er først indgået her til aften så jeg har slet ikke fået spurgt om det er iorden at jeg fortæller om det herinde...

 

Lige så snart jeg har talt med nuværende ejer om det skal jeg fortælle mere og poste billeder....

 

Hun er så super sød at jeg nok slet ikke kan lade være...:lun::oops::lun:

 

Fair nok, så skal jeg nok lade være med at presse mere og forsøge at finde min indre tålmodighed frem... Øj det bliver svært, jeg har ikke ret meget at give af :oops::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Fair nok, så skal jeg nok lade være med at presse mere og forsøge at finde min indre tålmodighed frem... Øj det bliver svært, jeg har ikke ret meget at give af :oops::genert:

 

Du må godt låne lidt af mig... ups, pokkers :oops:, jeg har desværre heller ikke mere :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fair nok, så skal jeg nok lade være med at presse mere og forsøge at finde min indre tålmodighed frem... Øj det bliver svært, jeg har ikke ret meget at give af :oops::genert:

 

Jeg synes altså også at det med tålmodigheden er svært i disse dage..:oops::genert:

 

Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften og så går tiden godt nok langsomt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...