Hop til indhold

HF'ere i Vi med Hund

sonja77
 Share

Recommended Posts

• Svar 75
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ih hvor er de fine, og hvor er i søde sammen! :lun:

Er vildt misundelig på, at du har fået artiklen også, og at du må bruge billederne - synes du artiklen er blevet god? :-D

Ja det synes jeg helt sikkert.

Lumi og Tysons venskab bliver også nævnt, hvilket er skønt!! :hjerte: Og også at min kæreste hjalp til træning i starten, så det er rart at det ikke bare er gjort som om kun er Lumi og mig. :-D

Og det er generelt en meget positiv artikel, så tror Lumi fik charmeret sig ind på journalisten :mrgreen: - og med nogle søde sidekommentarer om at Lumi og Tyson løber synkronløb i baggrunden o.l. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh.. er vildt spændt på vores artikel nu.. håber også der er søde kommentarer om Mio! :blink:

Er helt vild med det billede i 2. indlæg hvor i kører over græsset med efterårsbladene og så selvf det hvor din kæreste er med også, det er totalt familieidyl! :5up:

Desværre var der ikke så god plads i vores hundehave, så der er ikke så meget natur med på billederne, og jeg har våde pletter på begge mine knæ på samtlige billeder (efter at have siddet på knæ i græsset)! :stupid:

Men det drejer sig jo heldigvis ikke om hvordan jeg ser ud! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...
Har lige fået bladet med N1nna og Mio ind ad døren. Jeg har ikke læst artiklen endnu, men billederne er i hvert fald rigtig fine. :klap:

:klap: Må hellere skynde mig hjem til postkassen! :vuf::mrgreen:

Edit:

Har ikke fået det endnu! :megaked: Utroligt, at folk skal læse om mig, før jeg selv får lov?! :hmm:

Redigeret af n1nna
Link til indlæg
Del på andre sites

:ae:

Det skal nok komme. :-)

Din kæreste ser for øvrigt sød ud. Men han er godt nok HØJ! :shock:

Mange tak - hehe de sølle 192cm? Vi måtte sige nej til en lejebolig, fordi han skulle bukke sig, da vi gik gennem dørene til stuen og soveværelset! :lol:

Tror det er fordi han er så spinkel, at han ser høj ud, plus at jeg jo kun er 162 og ehm.. noget kraftigere! :lol:

Håber snart det blad kommer... og at der ikke står alt for mærkelige ting om mig! :mrgreen::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites