Aina B Besvaret Oktober 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2009 Uhh har allerede modtaget billederne og artiklen på mail. Og der står at billederne er vores :klap: Vil da lige vise nogle af dem Tydeligt at Lumi bare løber og gør ad mig af bare iver? haha...:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Oktober 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2009 Åhhh sikke nogle dejlige billeder! :klap: Fulde af liv og godt hum¢r :banan: Det sidste familieportræt skal da vist op på væggen, eller hvad? :5up: Rigtig s¢dt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2009 De billeder er nemlig bare så søde. Men du skal da også vise et af dem, hvor i kører gennem efterårsløvet. Og det første af dem, hvor hun ligger i sin kurv og ser kær ud. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Oktober 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2009 Ja familiebilledet skal helt sikkert i ramme..typisk mig..sidder og ærgrer mig over min dobbelthage er fremme..lol Ihh vil bare have FLERE billeder...haha...er totalt umættelig med billeder af Lumi jamen så må jeg poste flere billeder, når nu du siger det Sonja...hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Oktober 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2009 :hjerte: Super søde billeder, det må have været spændende. Glæder mig også til at se mio skal helst sikkert have købt bladet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Oktober 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2009 Ej hvor godt :klap: Hold op hvor er de gode Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Oktober 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2009 Ej hvor er de gode Aina! Super duper! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Oktober 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2009 Tak Er så glad for at Lumi (rent tilfældigt at klippetiden passede) var hos frisøren 2 dage før - og frisøren har simpelthen bare klippet hende SÅ flot!! :hjerte: Og journalisten og fotografen synes også hun var sød..hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2009 Rigtigt gode billeder og hvor er Lumi smuk, hun ligner en hel tøjbamse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2009 Kanon billeder, men det er motivet der gør det :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Oktober 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2009 Ih hvor er de fine, og hvor er i søde sammen! Er vildt misundelig på, at du har fået artiklen også, og at du må bruge billederne - synes du artiklen er blevet god? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Oktober 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2009 Ih hvor er de fine, og hvor er i søde sammen! Er vildt misundelig på, at du har fået artiklen også, og at du må bruge billederne - synes du artiklen er blevet god? Ja det synes jeg helt sikkert. Lumi og Tysons venskab bliver også nævnt, hvilket er skønt!! :hjerte: Og også at min kæreste hjalp til træning i starten, så det er rart at det ikke bare er gjort som om kun er Lumi og mig. Og det er generelt en meget positiv artikel, så tror Lumi fik charmeret sig ind på journalisten - og med nogle søde sidekommentarer om at Lumi og Tyson løber synkronløb i baggrunden o.l. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Oktober 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2009 Uhh.. er vildt spændt på vores artikel nu.. håber også der er søde kommentarer om Mio! :blink: Er helt vild med det billede i 2. indlæg hvor i kører over græsset med efterårsbladene og så selvf det hvor din kæreste er med også, det er totalt familieidyl! :5up: Desværre var der ikke så god plads i vores hundehave, så der er ikke så meget natur med på billederne, og jeg har våde pletter på begge mine knæ på samtlige billeder (efter at have siddet på knæ i græsset)! :stupid: Men det drejer sig jo heldigvis ikke om hvordan jeg ser ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Krusty Besvaret Oktober 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2009 Er artiklen om Mio og Nanna i Vi med Hund i denne måned? Hvornår kommer bladet? Glæder mig til at læse artiklen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2009 Er artiklen om Mio og Nanna i Vi med Hund i denne måned? Hvornår kommer bladet? Glæder mig til at læse artiklen Det er først i næste måned - det blad der udkommer i slutningen af november. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 19, 2009 Har lige fået bladet med N1nna og Mio ind ad døren. Jeg har ikke læst artiklen endnu, men billederne er i hvert fald rigtig fine. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret November 19, 2009 Rapporter Share Besvaret November 19, 2009 (rettet) Har lige fået bladet med N1nna og Mio ind ad døren. Jeg har ikke læst artiklen endnu, men billederne er i hvert fald rigtig fine. :klap: :klap: Må hellere skynde mig hjem til postkassen! Edit: Har ikke fået det endnu! Utroligt, at folk skal læse om mig, før jeg selv får lov?! :hmm: Redigeret November 19, 2009 af n1nna Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 Er jeg den eneste der stadigvæk ikke har fået det?! Må snart få nogen til at scanne, hvis det ikke snart kommer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 Jeg fik det heller ikke med posten i går. Håber hun har det med til mig i dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 Er jeg den eneste der stadigvæk ikke har fået det?! Må snart få nogen til at scanne, hvis det ikke snart kommer! :ae: Det skal nok komme. Din kæreste ser for øvrigt sød ud. Men han er godt nok HØJ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 :ae: Det skal nok komme. Din kæreste ser for øvrigt sød ud. Men han er godt nok HØJ! Mange tak - hehe de sølle 192cm? Vi måtte sige nej til en lejebolig, fordi han skulle bukke sig, da vi gik gennem dørene til stuen og soveværelset! Tror det er fordi han er så spinkel, at han ser høj ud, plus at jeg jo kun er 162 og ehm.. noget kraftigere! Håber snart det blad kommer... og at der ikke står alt for mærkelige ting om mig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 Så fik jeg det. Herlige billeder af Mio - især det med tennisbolden og ingen mærkelige ting om dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 Were...glæder mig til at læse artiklen, når jeg kommer hjem fra ferien! Har lige købt abonnement nu så jeg ku få artiklen om jer - og så er jeg også klar til når lumi kommer i..hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 Uhh har allerede modtaget billederne og artiklen på mail. Og der står at billederne er vores :klap: Vil da lige vise nogle af dem Tydeligt at Lumi bare løber og gør ad mig af bare iver? haha...:stupid: hvor er i søde sammen. Hvornår kommer det i? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 hvor er i søde sammen. Hvornår kommer det i? Taak:oops: Det er nok i januar +\- en måned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts