Hop til indhold

HF'ere i Vi med Hund

sonja77
 Share

Recommended Posts

• Svar 75
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så kom det endelig! :banan: Længe ventet.. :klap:

Er godt tilfreds med artiklen, selvom jeg synes de har "pyntet" lidt hist og her.. :blink: Plus at min depression kun blev målt som "middel-svær" og ikke "svær", det har jo også lidt at sige, i forbindelse med at anskaffe sig hund/have ansvar for andre.

Jeg havde nogle grunde for at sige ja til at lave den, og jeg synes de alle er opfyldt godt! :5up:

Jeg ville gerne fortælle min historie om depression og social fobi, fordi jeg synes det er vigtigt ikke fortsat at gøre dette til et Tabu, og fordi det hjælper mig at tale om det. Derudover ville jeg gerne fortælle min og Mios historie, fordi jeg gerne vil give håb til andre der måske er i samme situation som jeg var i.

Mio bliver lidt fremstillet som en helt, og det er han da også i mine øjne :hjerte:, men det havde han nok ikke været i samme grad, hvis ikke jeg havde fået en masse hjælp fra bøger og træning/trænere, for ikke at glemme alle de fantastiske mennesker herinde på HF! :mrgreen::lol:

Det jeg prøver på at sige er, at der måske mangler en note omkring de "hårde perioder" ved at have en hvalp/hund, for det er jo måske ikke alle med en depression, der har overskud til at have ansvaret for en hvalp/hund! :hmm:

Anyway, hvis i har noget på hjertet i forbindelse med artiklen, må i meget gerne skrive her i tråden eller PB - også kritik, så længe det er konstruktivt! :blink: :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes, at det var en fin artikel. Den rørte lidt i mig, da jeg fik Liva på et tidspunkt, hvor jeg var meget stresset og på randen af en depression - gik hos en psykolog på det tidspunkt.

P.S. var du klar over, at man kan se jeres telefonnumre på billedet af hans hundetegn?

:shock: Ej det har jeg slet ik set, det er sq da ik for smart! :stupid: Men jeg kan jo ikke gøre noget ved det nu, og de nævner jo også vores fulde navne, så det er vel hips om haps.. :???::vedikke:

Men der er forhåbentlig ikke nogen af vmh's læsere, der laver trusler mod tidligere deprimerede og hunde-elskere?! :lol:

Er glad for artiklen rørte dig, selvom det måske ikke er så sjovt igen, at kunne relatere til den personligt. Det styrker min teori om, at dyr og især hunde, virkelig kan hjælpe os gennem livets svære tider! :hjerte:

Så må Liva helt sikkert også være en Heltehund! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...
Aina, I er i næste nummer af Vi med Hund, det udkommer den 28. januar. :-) Der er et sødt billede af dig og Lumi på "Læs i næste nummer"-siden med overskriften: "Hund og handicap - ingen hindring".

Har du insider viden om næste nummer, for det udkommer da først sidst i dec?! :hmm: :slem:

Men glæder mig til at læse! :5up:

Det er lidt mærkeligt, at stå i kø her i Mårslet Superbrugs (ude på landet) for første gang, og så lige se magasinet med en selv på forsiden stå der på en hylde midt i det hele.. :shock:

Godt der ikke er nogen der kan genkende mig i vintertøj med klasket hår og uopdragen vovse udenfor butikken der gø'r når en anden hund går forbi.. :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi fik et nummer med posten i dag - og det er så nummeret næste gang, at Lumi er med!

Nårrh, det kommer allerede den 17 dec! :stupid: Troede det først kom sidst i dec, så kan jeg bedre forstå i allerede ved besked med jan-nummeret! :5up:

Så må jeg jo holde øje med posten her i løbet af ugen! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh pokkers - jeg skulle jo have set bladet imens jeg var hjemme ved jer. Og lige have skimmet den artikel med jer - hvor er jeg dum at jeg glemte det :stupid:

Hehe.. du skal da bare et smut forbi brugsen i Mårslet - der står vi lige så fint midt på hylden ved kassen! :genert::lol:

Ej, jeg sender lige et scan til dig hvis du gerne vil læse - det kan vel ikke være ulovligt når det handler om en selv?! :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 months later...