Gæst Dogue1 Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Ifølge videnskaben har de tilsyneladene:-D http://videnskab.dk/content/dk/sporg_videnskaben/har_dyr_folelser Jeg skal lige advare på det kraftigste om filmen nederest i artiklen..Det er en særdelses blodtørstig Kamphund der bliver nusset af en kat. Alle ved jo at pittbulls slår alt liv indenfor rækkevide ihjel:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Oktober 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2009 Selvf¢lgelig har de f¢lelser, sp¢rgsmålet er vel kun hvilke dyr der har hvilke f¢lelser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Oktober 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2009 Jeg er også helt sikker på at de har følelser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Oktober 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2009 Selvfølgelig har de det. Mimi viser da både glæde, kærlighed, omsorg, nysgerrighed, og når hun er ked af det mm. Sikke pragtfuld film :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2009 Jeg vil også mene at det var en unødvendig oplysning, som de selv skriver i artiklen, enhver hundeejer ved at dyr har følelser :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Oktober 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2009 Jeg er også sikker på at dyr har følelser. Især hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Oktober 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2009 Hvorfor skulle vi have eneret på følelser? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2009 Altså glæde er en følelse og savn er en følelse, jeg er overbevist om at en hund kan føle glæde, også at katte kan, og heste er vel også glade for at se en. Dyrene ved jo at der nok skal ske noget, og det glæder de sig vel til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Oktober 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2009 Jeg vil også give dem ret i at hundeejere kender svaret Siger jeg av, så skal Anton med det samme lige sikre sig, at jeg er ok. Så jeg er sikker på, at hunde kan føle kærlighed og omsorg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Oktober 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2009 Selvfølgelig har de følelser Spørgsmålet er hvor meget de skal "menneskeliggøres" med deres følelser :blink: de er dyr og reagerer/føler derudfra, altså arv, miljø og instinkter og generelt evolutionsmæssig udvikling Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Oktober 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2009 Selvfølgelig har de følelser Spørgsmålet er hvor meget de skal "menneskeliggøres" med deres følelser :blink: de er dyr og reagerer/føler derudfra, altså arv, miljø og instinkter og generelt evolutionsmæssig udvikling ligesom mennesker? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Oktober 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2009 ligesom mennesker? :blink: jeg må indrømme at jeg går ud fra at alle mennesker er på det samme sted evolutionsmæssigt :blink: Kan godt se at nogle mennesker måske knne være neanderthalere, cro magnon eller deromkring, men såvidt jeg ved så er de altså uddøde og der vandrer kun homo sapiens sapiens omkring os :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst madraykin Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Ja... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts