Gryn Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Jeg kunne godt tænke mig at Groa kom til massør, tror det vil være godt for hende. Kender i en god hundemassør i eller nær Randers? evt. en i Århus? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Oktober 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2009 Ikke for at være på tværs eller noget, men du kunne jo også finde gode måder at massere på, og så kunne du selv massere hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2009 Ikke for at være på tværs eller noget, men du kunne jo også finde gode måder at massere på, og så kunne du selv massere hende Jeg masserer hende selv lidt, men spørger fordi jeg gerne vil have en prof. til at gøre det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Oktober 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2009 Jeg bruger www.janeshundemassage.dk og er virkelig glad for hende - hun har gjort en markant forskel for Zacho og jeg kan på det varmeste anbefale hende Zacho og vores andre hunde elsker hende - hun er utrolig blid og giver hunden al den tid den skal bruge Jane kører ud - også til Randers Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Oktober 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2009 Christian Hembo ville jeg helt klart tage til hvis Oscar eller Svea skulle til massage. Har været til et foredrag med ham hvor han både fortalte og viste massage. http://www.moonsisters.dk/Hundemassage/index.htm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts