CrazyDogLady Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Da min mor og jeg gik med hundene i dag, vrikkede Nala om på forpoten... Det er nu 10 timer siden, og hun går og halter og er vist en smule hæven i ankelen... Det bette pus... Håber det er bedre i morgen... Ellers må vi jo en tur til Doktor Dyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Oktober 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2009 Sikke noget møg Jeg håber poten er fin igen i morgen - god bedring med hende :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2009 Stakkels pige :ae: Har også tit undret mig hvordan Vinnie har undgået at gøre det samme, for de kan altså godt være lidt klodsede, de små grander Håber på det bedste! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2009 Jeg krydser fingre for at det er gået over her til morgen, men giv os lige en update Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2009 Er det blevet bedre her til morgen? Det vi for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2009 Poten er blevet bedre!! :banan::banan: Hun er meget klodset, den lille klumpe-dumpe Hun ømmer sig dog lidt, når hun rejser sig eller går ned af sengen/sofaen, men det skal nok gå i sig selv igen, det er jeg ikke i tvivl om!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts