Lonny Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Baldur og Luna har lige været i haven sammen, og alt gik fint lige indtil at Luna fandt noget der lignede bræk, og Baldur jagede hende væk Vil en hund forsvare sit eget bræk, eller tror I at det har været noget helt andet? Jeg kan simpelthen ikke få ind i mit hoved at han skulle finde på at have resourceforsvar overfor sit eget opkast Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2009 Bræk er super lækkert, Petrine er den første hund jeg har der ikke skynder sig at spise det...så kan sagtens have været bræk (hun spiser lystigt andres bræk) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aka-fo Besvaret Oktober 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2009 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Oktober 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2009 Lonny skrev: Baldur og Luna har lige været i haven sammen, og alt gik fint lige indtil at Luna fandt noget der lignede bræk, og Baldur jagede hende væk Vil en hund forsvare sit eget bræk, eller tror I at det har været noget helt andet? Jeg kan simpelthen ikke få ind i mit hoved at han skulle finde på at have resourceforsvar overfor sit eget opkast Det har jeg aldrig oplevet, har kun oplevet at de straks forlod det, men andre hundes bræk, kan være interessant:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2009 Jeg er nok ved at være lidt paranoid, men når jeg finder noget i hjørnet af min have, som Baldur har resourceforsvar overfor, og som Luna gerne vil have, og som jeg ikke har anbragt der... Så bliver jeg altså lidt mistænktsom, eftersom mine hunde er konstant er syge i øjeblikket, og jeg ikke aner hvorfor... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Oktober 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2009 Lonny skrev: Jeg er nok ved at være lidt paranoid, men når jeg finder noget i hjørnet af min have, som Baldur har resourceforsvar overfor, og som Luna gerne vil have, og som jeg ikke har anbragt der... Så bliver jeg altså lidt mistænktsom, eftersom mine hunde er konstant er syge i øjeblikket, og jeg ikke aner hvorfor... Det kan jeg nu godt forstå:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Oktober 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2009 Har heller aldrig oplevet det, men ja, bræk er sikkert ret lækkert for hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Oktober 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2009 Opkast er jo "bare" opvarmet mad der lige har fået en vender i maven. Nogle hunde spiser det igen. Hvis Baldur ser sådan på det er det nok forklaringen. Men man skal også lige have med i betragtning at han ikke er på toppen, der har været en masse stress pga. løbetid og sygdom, så han fandt måske lige en side af sig selv frem han ikke plejer at lufte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret Oktober 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2009 Jeg har flere gange set hunde forsvare deres bræk, som var det deres mad. Så det tror jeg sagtens kan være tilfældet. Men godt du er opmærksom, det kan jo være noget andet som du siger. Især hvis de er småsyge for tiden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Oktober 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2009 Lonny skrev: Baldur og Luna har lige været i haven sammen, og alt gik fint lige indtil at Luna fandt noget der lignede bræk, og Baldur jagede hende væk Vil en hund forsvare sit eget bræk, eller tror I at det har været noget helt andet? Jeg kan simpelthen ikke få ind i mit hoved at han skulle finde på at have resourceforsvar overfor sit eget opkast Jada! Selvfølgelig vil en hund forsvare sit eget bræk! Tænk lige på, at hunden har spist et eller andet, der var SÅ lækkert, så han bare åd til han brækkede sig..... Han har måske været fornuftig nok til ikke straks at æde det igen... Men det betyder jo ikke at "den lille tøs" skal komme og tage det:evil:! Silke æder glad og gerne sit eget bræk... Hvis det er mad, der er røget op igen fordi hun har spist for hurtigt og for meget.. Hvad har du af naboer?? Jeg tænker nemlig på, at min tidligere hund, Ramses II, havde engang en periode, hvor han næsten helt gik fra foderet. Så blev jeg klar over, at han fandt noget lækkert ude i haven. Det viste sig at være fedt og ben fra diverse grill-middage. Det var altså pænt ment, men jeg fik snakket med den "skyldige" nabo, og så var der ikke flere problemer. Folk, der ikke selv har hund, kan godt finde på at "forkæle" naboens... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2009 Brækforsvar er også kendt her i huset. Jeg ville have skrevet noget andet, men det har Petrine allerede skrevet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2009 Ninjamor skrev: Opkast er jo "bare" opvarmet mad der lige har fået en vender i maven. Nogle hunde spiser det igen. Hvis Baldur ser sådan på det er det nok forklaringen. Men man skal også lige have med i betragtning at han ikke er på toppen, der har været en masse stress pga. løbetid og sygdom, så han fandt måske lige en side af sig selv frem han ikke plejer at lufte Jeg tænkte også lidt på, at han jo ikke har spist siden i fredags (han har klemt lidt ned i dag), så måske er det også hans sult, der på trods af hans kvalme, får ham til at forsvare underlige ting? Birgitta skrev: Jada! Selvfølgelig vil en hund forsvare sit eget bræk! Tænk lige på, at hunden har spist et eller andet, der var SÅ lækkert, så han bare åd til han brækkede sig..... Han har måske været fornuftig nok til ikke straks at æde det igen... Men det betyder jo ikke at "den lille tøs" skal komme og tage det:evil:! Silke æder glad og gerne sit eget bræk... Hvis det er mad, der er røget op igen fordi hun har spist for hurtigt og for meget.. Hvad har du af naboer?? Jeg tænker nemlig på, at min tidligere hund, Ramses II, havde engang en periode, hvor han næsten helt gik fra foderet. Så blev jeg klar over, at han fandt noget lækkert ude i haven. Det viste sig at være fedt og ben fra diverse grill-middage. Det var altså pænt ment, men jeg fik snakket med den "skyldige" nabo, og så var der ikke flere problemer. Folk, der ikke selv har hund, kan godt finde på at "forkæle" naboens... Vores eneste naboer bor 50 meter længere nede af vejen, og de har selv hund, og jeg er helt sikker på at de ikke kunne finde på at smide noget ind i vores have. Så selvom jeg er lidt paranoid, så må jeg indrømme at hvis der er nogen der vil mine hunde til livs, så skal de virkelig være opsatte på det, i og med at vi bor midt ude i ingenting, så det er ikke fordi at man sådan bare kommer forbi... Desuden kender jeg ikke til at vi er uvenner med nogen, og vores hunde har altid opført sig pænt. Så det er nok bare mig der er paranoid, men når ens hunde bliver ved med at være alvoligt syge, uden påviselig grund, så bliver man nok bare lidt paranoid hen ad vejen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts