Hop til indhold

rengøringsmidler til hunde

martin
 Share

Recommended Posts

Jeg har været stor fan af swiffer, indtil jeg en dag fik at vide, at det var yderst skadeligt for hunde når man brugte det (Vådpakkerne altså). :shock:

I kan tro de røg hurtigt ud af huset! :oops:

Nu vasker vi bare med alm. gulvrens/vand, det fordamper hurtigt, hvis man bruger korrekt blandingsforhold.

Og så siger man selvf bare "nej", hvis vovse skulle få lyst til, at slikke på gulvet! :5up: Alternativt kan man lukke døren i 5min til det rum man lige har vasket.

Mio slikkede en dag i et afløb med afløbsrens i (vidste ikke kæresten havde hældt det i), og han gik og svurpede med tungen i lang tid - han fik masser af vand og youghurt, men det var slet ikke nok han havde indtaget til, at han blev syg.

Det er derfor kølervæske fx er farligt, for det smager "godt" og derfor så stopper dyrene ikke selv med indtagelsen!

Redigeret af n1nna
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været stor fan af swiffer, indtil jeg en dag fik at vide, at det var yderst skadeligt for hunde når man brugte det (Vådpakkerne altså). :shock:

I kan tro de røg hurtigt ud af huset! :oops:

Nu vasker vi bare med alm. gulvrens/vand, det fordamper hurtigt, hvis man bruger korrekt blandingsforhold.

Og så siger man selvf bare "nej", hvis vovse skulle få lyst til, at slikke på gulvet! :5up: Alternativt kan man lukke døren i 5min til det rum man lige har vasket.

Der er ingen rengøringsmidler der fordamper, det er kun vandet der fordamper/tørre og der efterlades altså rengøringsmidler på gulvet og hvor man ellers bruger dem:-D

Skal man være 100% sikker på at der ikke er nogle rester tilbage, skal der skylles efter med rent vand:-D

Men sådan helt basalt, hvor meget skidt har vi som ikke kan fjernes med ganske almindeligt sulfo ? ikke ret meget :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

så må i sku få en hund der ikke lugter :mrgreen: her er trærens/træsæbe fint (massivt trægulv), og 14 dags vask af hans tæpper :blink:

Han lugter heller ikke - altså mere end normalt, men jeg syntes alle hunde-hjem lugter af hund, nogle mere end andre. Der er sæbe - i min næse- ikke nok, og rodalon tager det værste :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger dette http://www.ecover.com/dk/en/Products/Cleaning/20050712++Allesreiniger+UK.htm

Og jeg tror altså der er stooor forskel på hundelugt! Mit hjem lugter altså ikke af hund, det selvom jeg har to.

Da jeg råfodrede 100% lugtede hverken Stella eller Asta - overhovedet! Nu hvor de får tørkost lugter de en lille bitte smule kraftigere, men på ingen måder dårligt eller voldsomt hundeagtigt! Faktisk lugter de begge en smule af popcorn!

Det handler nok også om hvor ofte man gør rent, og ikke mindst hvor meget hunden savler osv.

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger dette http://www.ecover.com/dk/en/Products/Cleaning/20050712++Allesreiniger+UK.htm

Og jeg tror altså der er stooor forskel på hundelugt! Mit hjem lugter altså ikke af hund, det selvom jeg har to.

Da jeg råfodrede 100% lugtede hverken Stella eller Asta - overhovedet! Nu hvor de får tørkost lugter de en lille bitte smule kraftigere, men på ingen måder dårligt eller voldsomt hundeagtigt! Faktisk lugter de begge en smule af popcorn!

Det handler nok også om hvor ofte man gør rent, og ikke mindst hvor meget hunden savler osv.

Efter jeg er stoppet med at ryge, har jeg endnu ikke været i et hjem hvor der ikke DUFTEDE af hund :mrgreen:

(der er faktisk ulemper ved at være pauseryger :( )

Seriøst, lugter savl :confused:

POPcorn?

Damn, jeg skal snart op og besøge dig!

Om du vil eller ej :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites