Gryn Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Jeg ved der er nogle her inde der har fulgt lidt med i Groas stress, og synes det er på tide med en opdatering. Det gå fantastisk med hende, der er sket store forandringer i år, bl.a. er hun blevet metal voksen. Vi har brugt meget tid på at give hende næsearbejde og andet hjernegymnastik. Jan har lavet en masse nye former for søgearbejde med hende, og jeg har trænet lyde og ting der beværger sig. Groa er ikke længere så bange for lyde, og bliver hun bange er hun hurtig på ret køl. Før for hun sammen hvis en tom flaske vætede, det har jeg trænet rigtig meget med hende, nu er hun bare så sej. I dag kom Pia for at lave groundwork med Groa ( jan var på arb.) det gik bare SÅ godt, hun var meget rolig og arbejde godt, behøvede ikke så mange pauser. Hun trådte og stod på ting unden problemer. Hun var så rolig at vi ind i mellem bad hende om at gå med, førhen hang hun ude i den anden ende af linen. Det er bare så dejligt at se alt vores arbejde har båret frugt, Pia sige det nu er det "blot" vedligeholdelsesarbejde. Pia synes også der er sket meget og hun roste os for vores store arbejde med Groa. det har været en lang og sej rejse for os alle 3, men det har været det hele værd. Der er ting vi har måtte give afkald på, men vi har fået så meget igen, og det har været lærerigt. Vi rejser videre sammen, nu er vejen mere lige og der er ikke så mange bakker og sving. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Oktober 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2009 Hvor er det skønt at høre :klap: I er for seje alle 3 :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Oktober 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2009 Hvor er det bare dejlige nyheder :klap: Stort tillykke til jeres lille familie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2009 Tak Kom lige i tanke om mere, er nød til at fortælle for vi er bare så glade. Groa er blevet mere selvstændig, og jeg har lært at give slip på hende, det har været svært for mig. Men hvor er det dejligt at ens hund ikke klæber hele tiden. Førhen kunne Groa ikke klare hvis jeg gik hjemmefra (selv om Jan var hjemme) og hun var også utilfreds hvis de kom hjem til en tom lejlighed. Nu er hun total ligeglad. Da vi startede på groundwork var hun hele tiden obs på hvor jeg befandt mig når Pia og Jan gik med hende, og pauser skulle foregå på mit skød. Nu bruger hun pauserne på at snuse rundt. hun er stadig meget morsyg hvis hun er træt, eller vi er et sted med fremmede mennesker, men det er vel også OK. Jeg har ind i mellem været tæt på at opgive, men så har jeg kigget ind i Groas smukke øjne og tænkt på de fremskridt der har være sket. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2009 Sikke en dejlig tråd. Det er jo dejligt at se, at vi faktisk kan gører meget mere for vores hunde end man umiddelbart ville tro. I er nogle super seje mennesker, og en super sej hund :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2009 Jeg sidder helt og har tårer i øjnene Det er simpelthen fantastisk så meget arbejde I har lagt i Groa og så er det jo ekstra skønt når det bærer frugt :klap: Tillykke til jer med Groa og tillykke til Groa med jer :5up: :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2009 Hvor er det dejligt at høre. Godt gået! :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts