Hop til indhold

Jeg er bukket under for presset


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hey, hvad skal jeg rodes ind i Noomis tråds for :evil: og så i den tone, unge dame :(

 

;-)

Ja, du siger noget. Men vi bukker da ikke under for sådan noget, vel?.

 

 

Den er jeg med på :mrgreen:

 

Billeder I to! :mrgreen:

Hvorfor undrer det mig egentlig ikke?. :rolleyes::lol:

 

He he, Ascha kan du sgu godt glemme, men hvis du spørger riiiigtig pænt, så kan det være at jeg tager kamera med i skoven i morgen og tager nogle billeder af Thailo også... :engel::engel::engel:

Pas nu lidt på, jeg er jo ikke kørt derud endnu. Og i de sidste dage har min forstørrede prostata generet lidt.... ellers finder jeg måske lige en anden grund. :mrgreen:

 

Men A9: Den er jeg med på!!! :5up: VI VIL SE BILLEDER AF JACKIE!!!!! :banan:

Altså jeg kan jo dårligt tillade mig det her,..... men det vil jeg da egentlig også gerne. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, Ascha kan du sgu godt glemme, men hvis du spørger riiiigtig pænt, så kan det være at jeg tager kamera med i skoven i morgen og tager nogle billeder af Thailo også... :engel::engel::engel:

 

Men A9: Den er jeg med på!!! :5up: VI VIL SE BILLEDER AF JACKIE!!!!! :banan:

 

Altså jeg kan jo dårligt tillade mig det her,..... men det vil jeg da egentlig også gerne. :oops:

 

Kæft, hvor er I emsige i 2 :roll::lol:

 

Jeg henviser gerne til fotos af tøsen i oktober tråden, og meget har hun trods alt ikke ændret sig siden den 18. oktober :lun: i det mindste ikke fysisk, mentalt er hun gået totalt i teenage mode :damn: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kæft, hvor er I emsige i 2 :roll::lol:

 

Jeg henviser gerne til fotos af tøsen i oktober tråden, og meget har hun trods alt ikke ændret sig siden den 18. oktober :lun: i det mindste ikke fysisk, mentalt er hun gået totalt i teenage mode :damn: :engel:

 

Ååååhr, Jackie :lun:

 

Men altså, A9, det er jo slet ikke nok det der :megaked:

 

Og så kan jeg se hun har fået fiiiine stritører :hjerte: Lige bortset fra på det ene billede? Eller er det billedet der narrer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan, jeg har en god og en dårlig nyhed til dig....

 

Den gode: Jeg har taget masser af billeder af Thailo ude i skoven i dag :banan:

 

 

Og den dårlige: Æv bæv, du får dem ikke at se før i morgen, for jeg er på vej på arbejde :mrgreen::vinken:

 

Og jeg siger dig altså: Hvis du fik optaget video lige der hvor jeg med min gennemtrængende stemme fik råbt: ja ja, jeg skal nok flytte mig (eller noget lignende).... og du, af en eller anden grund skulle overveje at ligge den herind, Så taler jeg aldrig til dig igen!!!!.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg siger dig altså: Hvis du fik optaget video lige der hvor jeg med min gennemtrængende stemme fik råbt: ja ja, jeg skal nok flytte mig (eller noget lignende).... og du, af en eller anden grund skulle overveje at ligge den herind, Så taler jeg aldrig til dig igen!!!!.
Det bliver da nogle kedelige gåture I kommer på så.. :blink:
Link til indlæg
Del på andre sites

Hårh du er en modig kvinde, at du tør drille aslan med billeder :shock:

 

Årh pyt, hun sidder helt ovre på Fyn :mrgreen: Og hvis hun kommer for at tæve mig, så håber jeg bare at hun tager hunde-Aslan med :klap::lun:

 

Åhh, det må da tælle en lille smule at jeg var lidt ked af at skulle bede om billeder. :engel: Nollike, på den anden side.... er jo bare Nollike og aldrig ked af det. :klap:

 

Men jeg har jo lært at man skal være ærlig. :blink:

 

a010.gif Du skal ikke tro at jeg ikke holder øje med dine flabetheder bare fordi jeg er på arbejde :slem: Og hvis du ikke opfører dig ordentligt, så lægger jeg den video ud i en tråd helt for sig selv med titlen "Hør Aschas stemme" :slem:

 

Og jeg siger dig altså: Hvis du fik optaget video lige der hvor jeg med min gennemtrængende stemme fik råbt: ja ja, jeg skal nok flytte mig (eller noget lignende).... og du, af en eller anden grund skulle overveje at ligge den herind, Så taler jeg aldrig til dig igen!!!!.

 

Det bliver da nogle kedelige gåture I kommer på så.. :blink:

 

Nah, det kunne jo vise sig at falde ud til min fordel :mrgreen::cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh pyt, hun sidder helt ovre på Fyn :mrgreen: Og hvis hun kommer for at tæve mig, så håber jeg bare at hun tager hunde-Aslan med :klap::lun:

Han er vist også god til at trøste, har jeg hørt :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nah, det kunne jo vise sig at falde ud til min fordel :mrgreen::cool:

Ja, det er selvfølgelig rigtigt.. Hun svarer jo ikke igen så :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

He he, Ascha kan du sgu godt glemme, men hvis du spørger riiiigtig pænt, så kan det være at jeg tager kamera med i skoven i morgen og tager nogle billeder af Thailo også... :engel::engel::engel:

 

 

 

Be om :engel:

 

 

 

 

Og så vil jeg så lige pointere at Noomi er meget mere nuttet og kram-elskelig når man er frisk :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hårh du er en modig kvinde, at du tør drille aslan med billeder :shock:

 

 

Også herinde på HF nu?

 

 

Oppe på martins arbejde er de bange for mig :mrgreen: I dag var der så en der vovede sig hen og sagde hej, nok KUN for at se ASlan, men pyt nu, han sagde hej :banan:

 

 

Og så snart vi indfinder os deroppe for at hente ham, render de ned til martin og siger "din hund er kommet for at hente dig"

 

yeah, WTF hvad med mig der bliver trukket efetr hunden i regnvejr? NÅRH :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

a010.gif Du skal ikke tro at jeg ikke holder øje med dine flabetheder bare fordi jeg er på arbejde :slem: Og hvis du ikke opfører dig ordentligt, så lægger jeg den video ud i en tråd helt for sig selv med titlen "Hør Aschas stemme" :slem:

 

 

:cool:

 

:klap: kan du bestikkes ? Hr. Fox gir mad, hvis du tør lægge det på :blink::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

a010.gif Du skal ikke tro at jeg ikke holder øje med dine flabetheder bare fordi jeg er på arbejde :slem: Og hvis du ikke opfører dig ordentligt, så lægger jeg den video ud i en tråd helt for sig selv med titlen "Hør Aschas stemme" :slem:

Det tror jeg Admin vil blive rigtig ked af, for så tror jeg at miljøtilsynet lukker siden. Der må være grænser for hvad folk må udsættes for.

 

Men nu kan vi jo så se hvorfor vi skal stige i skat. Det er fordi Nollike ikke passer sit job.

 

Nah, det kunne jo vise sig at falde ud til min fordel :mrgreen::cool:

Åhr lad vær´. Du ville savne at lytte til alt mit mundl...

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: kan du bestikkes ? Hr. Fox gir mad, hvis du tør lægge det på :blink::engel:

 

Så tager vi lige en slapper unge dame. Pas nu på jeg ikke ringer dig op og råber ind i røret. :blink:

 

Og jeg kan et pressionsmiddel der er endnu bedre:

 

Nollike hvis du gør det, inviterer jeg dig på hjemmelavet mad. Og du ved,... man må kun levne hvis man selv hælder op.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Så tager vi lige en slapper unge dame. Pas nu på jeg ikke ringer dig op og råber ind i røret. :blink:

 

Og jeg kan et pressionsmiddel der er endnu bedre:

 

Nollike hvis du gør det, inviterer jeg dig på hjemmelavet mad. Og du ved,... man må kun levne hvis man selv hælder op.

 

:banan::banan: Ascha kalder mig ung :klap::klap: den må s.. næsten udløse noget karma :5up:

 

Og du ringer bare :mrgreen: er vant til at lægge øre til lidt af hvert :blink: Forøvrigt hvis du ringer mig op, så får jeg jo min vilje - nemlig at hører din stemme :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan::banan: Ascha kalder mig ung :klap::klap: den må s.. næsten udløse noget karma :5up:

 

Og du ringer bare :mrgreen: er vant til at lægge øre til lidt af hvert :blink: Forøvrigt hvis du ringer mig op, så får jeg jo min vilje - nemlig at hører din stemme :engel:

 

Jamen det har jeg da set på billeder at du er. :blink:

 

Damn, det kører sgu ikke så godt for mig dag. :???: Det er ligegyldigt hvad jeg truer folk med, så får de vendt det til noget der passer ind i deres kram. :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Også herinde på HF nu?

 

 

Oppe på martins arbejde er de bange for mig :mrgreen: I dag var der så en der vovede sig hen og sagde hej, nok KUN for at se ASlan, men pyt nu, han sagde hej :banan:

 

 

Og så snart vi indfinder os deroppe for at hente ham, render de ned til martin og siger "din hund er kommet for at hente dig"

 

yeah, WTF hvad med mig der bliver trukket efetr hunden i regnvejr? NÅRH :evil:

Har du skræmt dem? Eller er de bare ikke særlig sociale :genert:

 

Nå jo, men hvis du bliver trukket efter hunden, er det vel egentlig også den der kommer for at hente ham :hmm::mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Har du skræmt dem? Eller er de bare ikke særlig sociale :genert:

 

Nå jo, men hvis du bliver trukket efter hunden, er det vel egentlig også den der kommer for at hente ham :hmm::mrgreen:

 

Næ, KUN 1, fordi han var næsvis nede ved brugsen og jeg vidste jo ikke hvem det var, så fik han lige øjnene.

 

Og så martins kollega og ven Morten, han sige "det siger jeg til dorte du har sagt" imens han ser helt bange ud :stupid:

Og så er det en arbejdsplads med MÆND mænd og lidt flere mænd.

 

 

Jae, jeg sørger barefor at vi kommer over vejen, så styre aslan resten af showet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ, KUN 1, fordi han var næsvis nede ved brugsen og jeg vidste jo ikke hvem det var, så fik han lige øjnene.

 

Og så martins kollega og ven Morten, han sige "det siger jeg til dorte du har sagt" imens han ser helt bange ud :stupid:

Og så er det en arbejdsplads med MÆND mænd og lidt flere mænd.

 

 

Jae, jeg sørger barefor at vi kommer over vejen, så styre aslan resten af showet :mrgreen:

Gad vide hvad Martin har fortalt dem? :lol:

 

Jaja, men det kan man alligevel ligeså godt.. Når han kender vejen, kan man jo bare følge bagefter og forsøge at nyde turen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...