Hop til indhold

Den hedder....


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Du kan høre, men ikke se? Øv for dig! Man kan ikke ligefrem sige hans gøen er flatterende :mrgreen:

 

:stupid: mig der fik formuleret mig dumt :oops: jeg må gerne se, men hvis der er lyd på flipper Sookie helt grøn :mrgreen: Må vente til hun skal luftes af "far" :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi har været til træning i dag! Motor var juhuuuu klar allerede kl. 8.15 i morges, så det var en ret lang tur derud. Hele vejen igennem parken sprang og løb han, som om han lige havde opdaget at han kunne bruge sine ben :-D

Desværre kun et lille klip af hans iver.. og det var lige gyldigt om der var snor eller ej på ham - han skulle bare FREM!

 

[media]

[/media]

 

 

Til træning kan man ikke just komplimentere ham for at være til stede :mrgreen:

Han forstod ikke rigtigt princippet i at kigge op efter godbidder, og nogle gange virkede han som om han var liiige ved at fange det men han var så vild så han fik tippet de fleste godbidder af grenene, og ja - så lå de jo på jorden hvor de var til at finde hehe.

Det gik bedre med træet, der fangede han ideen i det :engel:

 

Nåmen alt i alt en rimelig overgearet hund, men sjov og sød :lun: Jeg glemte alt om at tage billeder, der var ligesom mennesker og hvalpe over det hele...

 

Skulle så til familie fødselsdag bagefter, vovse sov ret meget, spiste ret sent, tullede fredeligt rundt inde og ude, og sov en masse mere - så så længe hund er træt, er han dejlig nem at have med på besøg :mrgreen:

 

Ok, så fik jeg lige en kommentar fra mormor i familien.... Anders havde fortalt om at vi jo ret ofte har vinduet åbent, for Motor mener han er ved at dø af hedeslag ellers. Og så tror jeg mormor spurgte hvor han var, og fik svaret at han var lagt i seng (altså, jeg ville have at han skulle sove i soveværelset, for ellers blev han vækket hver gang der kom en ny gæst ind og havde sat mig derind indtil han faldt i søvn :genert:), og så siger hun ligesom spørgende til mig, "jamen i behandler ham jo som en baby?? Sidder med ham til han sover - hvorfor gør i det?" (eller lignende).. Ehhhh jeg var helt blank, anede ikke hvad jeg skulle svare, men hun blev ligesom stående og ventede på svar..... Super klogt fik jeg svaret at han tisser over det hele :oops: Har ingen ide om, hvordan det hang sammen med noget......?

 

Hun svarede "nååå da, gør han det?" og så meget bekymret ud. JA sagde jeg smilende og gik ud for at hjælpe i køkkenet :vedikke:

 

Total mærkelig samtale :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været til træning i dag! Motor var juhuuuu klar allerede kl. 8.15 i morges, så det var en ret lang tur derud. Hele vejen igennem parken sprang og løb han, som om han lige havde opdaget at han kunne bruge sine ben :-D

Desværre kun et lille klip af hans iver.. og det var lige gyldigt om der var snor eller ej på ham - han skulle bare FREM!

 

[media]

[/media]

 

Til træning kan man ikke just komplimentere ham for at være til stede :mrgreen:

Han forstod ikke rigtigt princippet i at kigge op efter godbidder, og nogle gange virkede han som om han var liiige ved at fange det men han var så vild så han fik tippet de fleste godbidder af grenene, og ja - så lå de jo på jorden hvor de var til at finde hehe.

Det gik bedre med træet, der fangede han ideen i det :engel:

 

Nåmen alt i alt en rimelig overgearet hund, men sjov og sød :lun: Jeg glemte alt om at tage billeder, der var ligesom mennesker og hvalpe over det hele...

 

Skulle så til familie fødselsdag bagefter, vovse sov ret meget, spiste ret sent, tullede fredeligt rundt inde og ude, og sov en masse mere - så så længe hund er træt, er han dejlig nem at have med på besøg :mrgreen:

 

Ok, så fik jeg lige en kommentar fra mormor i familien.... Anders havde fortalt om at vi jo ret ofte har vinduet åbent, for Motor mener han er ved at dø af hedeslag ellers. Og så tror jeg mormor spurgte hvor han var, og fik svaret at han var lagt i seng (altså, jeg ville have at han skulle sove i soveværelset, for ellers blev han vækket hver gang der kom en ny gæst ind og havde sat mig derind indtil han faldt i søvn :genert:), og så siger hun ligesom spørgende til mig, "jamen i behandler ham jo som en baby?? Sidder med ham til han sover - hvorfor gør i det?" (eller lignende).. Ehhhh jeg var helt blank, anede ikke hvad jeg skulle svare, men hun blev ligesom stående og ventede på svar..... Super klogt fik jeg svaret at han tisser over det hele :oops: Har ingen ide om, hvordan det hang sammen med noget......?

 

Hun svarede "nååå da, gør han det?" og så meget bekymret ud. JA sagde jeg smilende og gik ud for at hjælpe i køkkenet :vedikke:

 

Total mærkelig samtale :mrgreen:

 

Hvor er han kær :lun:

 

Haha :lol: Jeg tror også mine storesøskende og deres kærester syntes vi behandler Nova som et barn når vi sidder med hende til hun falder i søvn, men de undgår at kommentere det for så længe vi gør det er deres unger fredet for hvalpebisser :mrgreen:

Min storesøsters kæreste spurgte engang om vi altid havde guffer med til Dumle hvortil svaret var ja og så sagde han "en kvælerkæde fungere altså meget bedre". Jeg undlod at kommentere det og vi har ikke snakket hundeopdragelse siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, sjovt som man kan miste mæglet nogen gange...:blink: Det kender jeg desværre godt selv.

 

Nu håber jeg faktisk at vores sure nabo snart kommer ind og klager over at jeg er begyndt at støvsuge hver dag eller vasker for tit eller... for nu har jeg en masse ting jeg gerne vil sige til hende

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, sjovt som man kan miste mæglet nogen gange...:blink: Det kender jeg desværre godt selv.

 

Nu håber jeg faktisk at vores sure nabo snart kommer ind og klager over at jeg er begyndt at støvsuge hver dag eller vasker for tit eller... for nu har jeg en masse ting jeg gerne vil sige til hende

 

Du kan lave sådan en liste der ligger klar, med alle guldkornene :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han kær :lun:

 

Haha :lol: Jeg tror også mine storesøskende og deres kærester syntes vi behandler Nova som et barn når vi sidder med hende til hun falder i søvn, men de undgår at kommentere det for så længe vi gør det er deres unger fredet for hvalpebisser :mrgreen:

Min storesøsters kæreste spurgte engang om vi altid havde guffer med til Dumle hvortil svaret var ja og så sagde han "en kvælerkæde fungere altså meget bedre". Jeg undlod at kommentere det og vi har ikke snakket hundeopdragelse siden.

 

Årgh ja, jeg fik også at vide at jeg da skulle putte Buddhas næse ned i sit tis da han kom til at tisse på gulvet - for ellers ville han jo ikke forstå at han havde gjort noget forkert :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåmen, få men dårlige billeder af en lille smuttur her til aften. Der var vildt fedt udenfor, månen lyser ret meget, Anders havde sit gode kamera med på arbejde, så forsøgte mig med mit digitale, det blev ikke helt godt - men i kan se ideen i det :-D

 

Motor gik SÅ fint uden snor - hele vejen ned til Anders arbejde (af en omvej så vi ikke ramlede ind i 1000 hunde, for så havde han nok ikke gået så pænt :vuf:). På hjemvejen fandt han først et stykke træ som jeg for alt i verden ikke måtte få (nåmen hav den dog i fred, hund, skulle jo bare tjekke at det ikke var en halv burger) og bagefter fandt han en halv pakke smør - hvem smider en halv pakke øko smør i sne :confused:

 

 

Motors smukke numse:

[ATTACH]20956[/ATTACH]

 

Motor tjekker lige hvor barnevognene skal stå :-D:

[ATTACH]20957[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle netop til at skrive herinde hvor billederne blev af:engel:

 

Hvor bliver han stor, på et tidspunkt så Samson også sådan ud med hovedet - helt hvid på snudeskaftet og omkring øjnene og så den 'ring' rundt om, så det ser ud som om han har beskidt pels rundt om ansigtet:mrgreen:

 

Måske man kan se det lidt her

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle netop til at skrive herinde hvor billederne blev af:engel:

 

Hvor bliver han stor, på et tidspunkt så Samson også sådan ud med hovedet - helt hvid på snudeskaftet og omkring øjnene og så den 'ring' rundt om, så det ser ud som om han har beskidt pels rundt om ansigtet:mrgreen:

 

Måske man kan se det lidt her

 

Ja præcis - og jeg tror faktisk at de stakkels hunde ér beskidte..

 

Buddha lignede godt nok Samson lige på et tidspunkt:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har dr. dyr (eller dr. billig faktisk) lige været her, Motor har fået (hold fast): tjekket lunger, tjekket ører, tjekket hud, fået øjenrens, alm. vaccine, rabies vaccine, pas OG ormekur :shock:

 

Hold da fast en omgang. 520 kr - det da billigt!

 

Jeg elsker dyrlægen, for dyrlægen synes vores hund er fantastisk :hjerte:

 

Det hele var fint, lunger lød fine, men da han har sådan harket lidt (og efter min lange beretning om hvad jeg havde hørt om orme :genert:) synes hun det var en god nok idé at give ham ormekur nu og så igen om 2 uger. Jeg går stadig ikke ind for medicin uden grund, men jeg skal jo også kunne sove om natten :oops:

 

Han er ikke for tyk selvom vores venner griner og siger "sikke en lille tyksak" :fornaermet: Det' pels, siger vi så, men det forstår de ikke :fornaermet:

 

Motor tog det så fint, ingen hyl og piv da hun stak ham - han syntes til gengæld at øre-kigge-apparatet var pænt pres, og han gad heller ikke sådan helt vildt godt at få dryppet øjne. Men dyrlægen lod ham bare bide i sig :5up:

 

Nu sover Motorbøllen tungt, det var også en ordentlig omgang.

Han er simpelthen det kæreste jeg nogensinde har mødt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har dr. dyr (eller dr. billig faktisk) lige været her, Motor har fået (hold fast): tjekket lunger, tjekket ører, tjekket hud, fået øjenrens, alm. vaccine, rabies vaccine, pas OG ormekur :shock:

 

Hold da fast en omgang. 520 kr - det da billigt!

 

Jeg elsker dyrlægen, for dyrlægen synes vores hund er fantastisk :hjerte:

 

Det hele var fint, lunger lød fine, men da han har sådan harket lidt (og efter min lange beretning om hvad jeg havde hørt om orme :genert:) synes hun det var en god nok idé at give ham ormekur nu og så igen om 2 uger. Jeg går stadig ikke ind for medicin uden grund, men jeg skal jo også kunne sove om natten :oops:

 

Han er ikke for tyk selvom vores venner griner og siger "sikke en lille tyksak" :fornaermet: Det' pels, siger vi så, men det forstår de ikke :fornaermet:

 

Motor tog det så fint, ingen hyl og piv da hun stak ham - han syntes til gengæld at øre-kigge-apparatet var pænt pres, og han gad heller ikke sådan helt vildt godt at få dryppet øjne. Men dyrlægen lod ham bare bide i sig :5up:

 

Nu sover Motorbøllen tungt, det var også en ordentlig omgang.

Han er simpelthen det kæreste jeg nogensinde har mødt :lun:

 

Nårhhh, han bruger sit tyggeben som hovedpude. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har dr. dyr (eller dr. billig faktisk) lige været her, Motor har fået (hold fast): tjekket lunger, tjekket ører, tjekket hud, fået øjenrens, alm. vaccine, rabies vaccine, pas OG ormekur :shock:

 

Hold da fast en omgang. 520 kr - det da billigt!

 

Jeg elsker dyrlægen, for dyrlægen synes vores hund er fantastisk :hjerte:

 

Det hele var fint, lunger lød fine, men da han har sådan harket lidt (og efter min lange beretning om hvad jeg havde hørt om orme :genert:) synes hun det var en god nok idé at give ham ormekur nu og så igen om 2 uger. Jeg går stadig ikke ind for medicin uden grund, men jeg skal jo også kunne sove om natten :oops:

 

Han er ikke for tyk selvom vores venner griner og siger "sikke en lille tyksak" :fornaermet: Det' pels, siger vi så, men det forstår de ikke :fornaermet:

 

Motor tog det så fint, ingen hyl og piv da hun stak ham - han syntes til gengæld at øre-kigge-apparatet var pænt pres, og han gad heller ikke sådan helt vildt godt at få dryppet øjne. Men dyrlægen lod ham bare bide i sig :5up:

 

Nu sover Motorbøllen tungt, det var også en ordentlig omgang.

Han er simpelthen det kæreste jeg nogensinde har mødt :lun:

 

OMG! :shock: Det er jo næsten hvad vores dyrelæge tager i konsultation.

 

Hvor er han altså kær :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

OMG! :shock: Det er jo næsten hvad vores dyrelæge tager i konsultation.

 

Hvor er han altså kær :lun:

 

Ja og så kommer hun endda ud til en - vi gav hende en kop kaffe og hun blev ved os i 1,5 times tid, hun er super flink og meget grinende, så det var helt hyggeligt.

Ved godt at man nok ikke kan forvente at hun har så god tid altid, men det var dejligt at der ikke var noget stress, det var sådan tjekke tjekke, snakke, spise godbidder, kilde på maven, bide, tjekke noget andet, stikke, godbidder osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og så kommer hun endda ud til en - vi gav hende en kop kaffe og hun blev ved os i 1,5 times tid, hun er super flink og meget grinende, så det var helt hyggeligt.

Ved godt at man nok ikke kan forvente at hun har så god tid altid, men det var dejligt at der ikke var noget stress, det var sådan tjekke tjekke, snakke, spise godbidder, kilde på maven, bide, tjekke noget andet, stikke, godbidder osv.

 

Hm, hun lyder da fantastisk - måske man skulle skifte:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Se lige hugtænderne som har hapset hans overlæbe fast :mrgreen:

 

[ATTACH]20994[/ATTACH]

 

Endelig blev bamse vasket og tørret - og slået ihjel igen :lun:

 

[ATTACH]20995[/ATTACH]

 

[ATTACH]20996[/ATTACH]

 

Jeg glæder mig totalt meget til morgenturen i sne i morgen :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Se lige hugtænderne som har hapset hans overlæbe fast :mrgreen:

 

[ATTACH]20994[/ATTACH]

 

Endelig blev bamse vasket og tørret - og slået ihjel igen :lun:

 

[ATTACH]20995[/ATTACH]

 

[ATTACH]20996[/ATTACH]

 

Jeg glæder mig totalt meget til morgenturen i sne i morgen :banan:

 

Ja der er SÅÅÅÅ meget sne :shock::shock:

Ser virkelig også frem til morgenturen i morgen..

Meen løbeturen må jeg nok aflyse :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Se lige hugtænderne som har hapset hans overlæbe fast :mrgreen:

 

[ATTACH]20994[/ATTACH]

 

Endelig blev bamse vasket og tørret - og slået ihjel igen :lun:

 

[ATTACH]20995[/ATTACH]

 

[ATTACH]20996[/ATTACH]

 

Jeg glæder mig totalt meget til morgenturen i sne i morgen :banan:

 

Ih, han er altså så fin.

 

Morgenturen i sneen var fantastisk - Samson vil faktisk hellere ned til/på søerne end op til bilen om morgenen:shock:

Han spæner rundt på søen og ruller sig til den store guldmedalje - det er faktisk utroligt nemt at øve 'rulle' derude:mrgreen:

Heldigvis kan man slippe ham fri her om morgenen hvor der ingen mennesker er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ok, det var sjovere igår aftes, da det føg og sneede og alsken snemasser kom stormende :-D

Men der er flot udenfor, hvidt pudder sne overalt!

 

Buju, har du virkelig ikke taget billeder af Samson på søen...??

 

Hm, vores hund gider ikke æde sin frokost, og ved i hvad - han har taget 400 gram på i denne uge :shock: Tror i han tror han er en chihuahua?

 

 

Billede 6: Motor Listetyv

Billede 9: Motor veninde

Billede 10: Motors vægtskema :???:

Redigeret af Buddha
Link til indlæg
Del på andre sites

 

Buju, har du virkelig ikke taget billeder af Samson på søen...??

 

 

Øhm, det var mørkt, kl. var 7 da jeg gik hjemmefra:oops:

 

Men nu er jeg hos mine forældre, og jeg skal se hvad jeg kan fange af film/billeder af Samson på marken - det er her han fanger mus og hører underlige lyde under sneen:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor hylede - helt af sig selv :lun: Jeg forstår ikke helt hvorfor, men nej hvor var det sødt!

Han var ved at spise aftensmad, og havde pløjet en hel del, kom så herind for at hente et nyt stykke, men gik ikke ind på tæppet med det, og så pev han lidt og lagde det på gulvet. Katten gik rundt i nærheden men det gør han så tit. Tænkte at Motor måske ikke kunne gnave gennem benet fordi hans tænder gør ondt eller noget, så prøvede at klippe i det mens jeg sad på hug ved ham (altså, vi må gerne røre hans mad nu og især hvis det er med en saks), kunne ikke helt få det klippet så rejste mig og gik hen mod bordet med det - og så sagde han ouuuuuhhh :hjerte:

Ok måske troede han jeg stjal maden? Dumme mig. Jeg gav det tilbage :engel: Og så spiste han det og det var det. Mig og katten kiggede meget forelskede på ham :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...