Freudika Skrevet Marts 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Marts 14, 2008 Jeg har fået ny symaskine - og hvad er mere nærliggende end at starte med at sy en trøje til Tullen Jeg æææhææælsker min nye overlocker - det tog ca. en time eller 1½ at sy den trøje der til Tullen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 14, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2008 Hvor er hun fin!! Super smart trøje du har fået lavet til hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Marts 14, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2008 Hold da op, du kan da tjene penge på det der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Marts 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2008 Vivi skrev: Hold da op, du kan da tjene penge på det der Det tror jeg ikke - ikke når man ser den sådan nøje efter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Marts 15, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2008 Hold da op den er flot! Herfra ligner det også at du kan tjene penge på det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Marts 15, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2008 Hvor er hun bare sej, hende Tullen Super flot trøje til hende 8) Hilsen Susanne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luxdog Besvaret Marts 16, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2008 Nice 8) Så skal du måske snart ha' en lille garderobe til prinsessen(tro mig, det kommer hurtigt til at fylde en del). Mine tøser har deres helt egen, med små hunde-bøjler og det hele Det er faktisk praktisk, at det hele er samlet et sted. Jeg har købt billige knager i Ikea (hundenumser) som liner, halsbånd og seler kan hænge på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Marts 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2008 Luxdog skrev: Nice 8) Så skal du måske snart ha' en lille garderobe til prinsessen(tro mig, det kommer hurtigt til at fylde en del). Mine tøser har deres helt egen, med små hunde-bøjler og det hele Det er faktisk praktisk, at det hele er samlet et sted. Jeg har købt billige knager i Ikea (hundenumser) som liner, halsbånd og seler kan hænge på Er det ikke dig der har et helt hundehjørne med kødbeneformede hylder og alt Og ja - jeg synes allerede det fylder meget ... men jeg tænker også på at sortere noget ud i det - det er jo alligevel altid de samme man vælger ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luxdog Besvaret Marts 16, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2008 Freudika skrev: Luxdog skrev: Nice 8) Så skal du måske snart ha' en lille garderobe til prinsessen(tro mig, det kommer hurtigt til at fylde en del). Mine tøser har deres helt egen, med små hunde-bøjler og det hele Det er faktisk praktisk, at det hele er samlet et sted. Jeg har købt billige knager i Ikea (hundenumser) som liner, halsbånd og seler kan hænge på Er det ikke dig der har et helt hundehjørne med kødbeneformede hylder og alt Og ja - jeg synes allerede det fylder meget ... men jeg tænker også på at sortere noget ud i det - det er jo alligevel altid de samme man vælger ... Jep, det er det :wink: Det er bare udvidet siden sidst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anibas Besvaret Marts 17, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2008 Jeg syntes også at det er en super flot trøje.. Også dine hundes trøjer er flotte Luxdog..Er det strik trøjer? Ikke fordi jeg er god til at sy og jeg kan overhoved ikke strikke,,, joo nu lyver jeg lidt, for hvis min mor slår masker op på pinde kan jeg lave MEGA lange tørklæder , men nu bor jeg ikke hjemme mere så det gør det jo lidt svært :wink: men jeg vil da gerne vide hvor I har opskrifterne fra så kan jeg måske få min mor til at strikke og jeg selv kan prøve at sy en trøje. På forhånd tak og fortsat go' påske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luxdog Besvaret Marts 17, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2008 Anibas skrev: Jeg syntes også at det er en super flot trøje.. Også dine hundes trøjer er flotte Luxdog..Er det strik trøjer? Ikke fordi jeg er god til at sy og jeg kan overhoved ikke strikke,,, joo nu lyver jeg lidt, for hvis min mor slår masker op på pinde kan jeg lave MEGA lange tørklæder , men nu bor jeg ikke hjemme mere så det gør det jo lidt svært :wink: men jeg vil da gerne vide hvor I har opskrifterne fra så kan jeg måske få min mor til at strikke og jeg selv kan prøve at sy en trøje. På forhånd tak og fortsat go' påske Tak :wink: Nu ved jeg ikke om det er min avatar, du tænker på. Der har de rigtig nok sriktrøjer på(som min mor laver), men de har også købefrakker og trøjer min far syer Jeg har mange opskrifter på min hjemmeside: luxdog.dk God påske til dig også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Marts 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2008 Nu havde Tulle fået nyt tøj igen ... nogen som var min kusine, havde en faster som elskede at strikke - og hun havde strukket to nye trøjer til Tulle ... en mørkerød og en lyserød ... her den mørke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Marts 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2008 Hvor er Tulle fin!!! Luxdog - flasher du ikke et billede af hundehjørnet? Det lyder flot! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts