Lykkeliv Besvaret November 19, 2009 Rapporter Share Besvaret November 19, 2009 Det var simple ønsker! Hvor havde Kimmi præcist tænkt sig at de får skulle opbevares? I køleboks - sammen med Splints hofte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 19, 2009 Rapporter Share Besvaret November 19, 2009 I køleboks - sammen med Splints hofte Selvfølgelig, hvorfor spørger jeg? :blink: Mine ønsker sig vist ikke det store... Kødben og aktivitetslegetøj - that'll do it.. Egentlig vil Bitten bare gerne have gavepapiret - hun bruger hele juleaften på at hyrde vores papir sammen, og så flå det i små bittebittebitte stykker som jeg må rydde op.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 19, 2009 Rapporter Share Besvaret November 19, 2009 Det var simple ønsker! Hvor havde Kimmi præcist tænkt sig at de får skulle opbevares? Hun deler gerne sofaen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 19, 2009 Rapporter Share Besvaret November 19, 2009 Hun deler gerne sofaen Smmmaaart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 19, 2009 Rapporter Share Besvaret November 19, 2009 Smmmaaart Hvor er du god :5up: Kimmi hænger din tegning op over sofaen indtil hun får hendes egne uldbamser at lege med! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret November 19, 2009 Rapporter Share Besvaret November 19, 2009 Laika får det samme som sidste år, sin tørkost og så får hun en ekstra gåtur, bruger ikke at give mine dyr hverken julegave eller fødselsdags gaver, de får når der er behov for nyt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret November 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 21, 2009 Vi elsker aktivitetsspil vi har 3 og har lånt et mere af Freudika. Så har vi haft lejet nogle hos Rigtig Hundemad i Århus... Og til jul ønsker vi os et mere :klap: Hvis vi skulle prøve at købe et aktivitetsspil ?? hvad kunne du evt. anbefale, kender dem desv. ikke (endnu) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 21, 2009 Rapporter Share Besvaret November 21, 2009 Hvis vi skulle prøve at købe et aktivitetsspil ?? hvad kunne du evt. anbefale, kender dem desv. ikke (endnu) Ved ikke lige hvor i Nordjylland du bor, men hos dyrlægerne i Hobro kan man leje spil, så kan man se om de er gode til hunden. ½delen af lejen bliver trukket fra prisen hvis man køber. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 21, 2009 Rapporter Share Besvaret November 21, 2009 Hvis vi skulle prøve at købe et aktivitetsspil ?? hvad kunne du evt. anbefale, kender dem desv. ikke (endnu) Vi har de her: Den første fra Karlie fik hun som helt lille hvalp, og vi har brugt det meget. Hun er meget glad for især den hvor de runde skiver skal køres frem og tilbage. Brikkerne fra spillet, kan iøvrigt bruges på begge sider, så man kan lave den med de runde skiver, der skal køres frem og tilbage, sværere. Det er et godt begynderspil synes jeg, da det er rimeligt nemt at gå til. Det kan købes i Maxizoo til omkring 200 og til ca det halve hos zooplus.de Nr 2 fra Trixie er noget sværere, da det er 4 forskellige opgaver der skal løses. Den fik hun i foråret og den har vi også være meget glade for. Hun er en udpræget potehund, så de to ting der skal løses med munden har været en ret stor udfordring for hende. Den har jeg set i Farmland til omkring 350 kr. Jeg har selv købt den hos zooplus.dk til omkring 220 tror jeg det var. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret November 21, 2009 Rapporter Share Besvaret November 21, 2009 Hvis vi skulle prøve at købe et aktivitetsspil ?? hvad kunne du evt. anbefale, kender dem desv. ikke (endnu) Vi har de her: Den første fra Karlie fik hun som helt lille hvalp, og vi har brugt det meget. Hun er meget glad for især den hvor de runde skiver skal køres frem og tilbage. Brikkerne fra spillet, kan iøvrigt bruges på begge sider, så man kan lave den med de runde skiver, der skal køres frem og tilbage, sværere. Det er et godt begynderspil synes jeg, da det er rimeligt nemt at gå til. Det kan købes i Maxizoo til omkring 200 og til ca det halve hos zooplus.de Nr 2 fra Trixie er noget sværere, da det er 4 forskellige opgaver der skal løses. Den fik hun i foråret og den har vi også være meget glade for. Hun er en udpræget potehund, så de to ting der skal løses med munden har været en ret stor udfordring for hende. Den har jeg set i Farmland til omkring 350 kr. Jeg har selv købt den hos zooplus.dk til omkring 220 tror jeg det var. Vi har også nr. 2 fra Trixie, og Jacki elsker det. Hun er dog udpræget "mundhund", så for hende er de 2 øvelser der skal løses med poterne ekstra udfordrerne :blink: Vi er generelt store fans af aktivitetsspil her i hus, Jacki ææææælsker når spillene findes frem, vi har følgende: Dog Smart fra Nina Ottosen - løses med munden, og er ingen udfordring for Jacki, men hun synes, det er super sjovt alligevel Dog Activity Roulette fra Trixie - en pæn stor udfordring for tøsen, da det løses med poten eller snuden Skubbebræt - købt hos zooplus.de - løses også med poterne Og så har jeg lige bestilt: Dog Trouble fra Nina Ottosson Dog Domino også Nina Ottosson Spillene er købt på nettet hos avifauna.dk, zooplus.de og shop4dogs.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 22, 2009 Rapporter Share Besvaret November 22, 2009 Vi har også nr. 2 fra Trixie, og Jacki elsker det. Hun er dog udpræget "mundhund", så for hende er de 2 øvelser der skal løses med poterne ekstra udfordrerne :blink: Vi er generelt store fans af aktivitetsspil her i hus, Jacki ææææælsker når spillene findes frem, vi har følgende: Dog Smart fra Nina Ottosen - løses med munden, og er ingen udfordring for Jacki, men hun synes, det er super sjovt alligevel Dog Activity Roulette fra Trixie - en pæn stor udfordring for tøsen, da det løses med poten eller snuden Skubbebræt - købt hos zooplus.de - løses også med poterne Og så har jeg lige bestilt: Dog Trouble fra Nina Ottosson Dog Domino også Nina Ottosson Spillene er købt på nettet hos avifauna.dk, zooplus.de og shop4dogs.dk uh, den der dog trouble ser sej ud, den vil jeg da overveje at ønske mig. Jeg havde egentlig regnet med, at Karla skulle have en Dog Chess fra Trixie, men den der er da meget mere interessant. [media]http://www.mundoanimalia.com/images/producto/39/80/ea/c94ac72ea12ea1943136f2bc64719600/113081_trixie_chess_1.jpg[/media] Denne her skulle også være god, men folk siger den er ret nem. [media]http://www.zoobi.de/images/product_images/info_images/4390_0.jpg[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Potemis Besvaret November 23, 2009 Rapporter Share Besvaret November 23, 2009 Cookie skal have et lækkert ben.. Hun har fået en kiksekalender, og jeg ville ønske jeg kunne åbne den med hende hver dag.. Jeg ville elske at give hende et rigtig fint aktivitetsspil.. Hun ville elske det! Men jeg skal lige hitte ud af hvor meget der er på hendes konto.. Hun elsker at få pakker.. Hun sidder altid logrende med snuden helt nede i papiret når andre får pakker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Der er tilbud på aktivitetspil hos THOLO Hundeartikler kender i dem ??? bider jeres hund ikke i deres spil ??? kunne nok få dem billigt i udlandet, men porto i dag er jo ret meget. DOG-INTELLIGENZ ! INTELLIGENZ-SPIELE FÜR HUNDE - NEWS Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Potemis Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Samme tilbud hos Maxi Zoo Jeg har lige købt 2 idag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Nu er det sådan Lajka elsker puder, og elsker legetøj, og elsker mad. Så hun får da en dejlig pude, noget lækkert slik, og selvfølgelig noget legetøj. ( Idag fik hun en " Dog Beer " pivdyr, den elsker hun. Advents gave. ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Pablo får et viskestykke... Der er mange ting jeg godt kunne tænke mig at give dem...f.eks. "extreme tug-toy"(tror jeg det hed...hehe), men det koster vist en krig med porto... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Jeg skal ud og købe ind til Izzies pakkekalender imorgen :klap: fylde den op med lammeøre, hundekager og lækre lækre vovse ting og lidt legetøj :mums: håber at gøre det til en tradition :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret December 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 10, 2009 Har lige modtaget aktivitetspil som jeg har bestilt fra THOLO Hundeartikler de ser spændene ud, så nu er jeg spændt på hvad Bella syntes om den form for legetøj.:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 10, 2009 Rapporter Share Besvaret December 10, 2009 Jeg vil have et stort tykt kvælerhalsbånd...det skal bare være til når hundene skal stadses lidt ud...hehe...og kvælerfunktionen kan man bare lade være at bruge... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst cotonmor Besvaret December 10, 2009 Rapporter Share Besvaret December 10, 2009 Tiden sig nærmer,:hjerte: og hvem ved hvad det store hit til hundens julegave måske bliver i år ???sidste år var der mange GODE foreslag, :banan: Jeg har tænkt legetøj eller nogle gnaveben til min og min fars hund til julegave Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret December 10, 2009 Rapporter Share Besvaret December 10, 2009 Vi er onde - ingen gaver til Samson i år. Men det er vist også gave nok at få lov at hjælpe os andre med at pakke ud og svine hele stuen til med små stykker papir:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret December 10, 2009 Rapporter Share Besvaret December 10, 2009 Jeg har købt kattenes og hundens julegave. Og så får de lidt snacks oveni. Jeg har hørt katte også kan spille hundespillet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 10, 2009 Rapporter Share Besvaret December 10, 2009 Nu har jeg købt en vand-apport til Karla lavet i brandslange. Så håber jeg den holder til lilledamen... den vi havde sidste sommer holdt ikke længe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret December 11, 2009 Rapporter Share Besvaret December 11, 2009 Har lige bestilt et halsbånd og et Skrylle dækken til Astagatoren - og så får hun nok også et ben eller noget Smådyre gaver godt nok, men jeg undskylder det med at jeg i år kun har 1 hund at købe til! Så må man gerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 [media]http://www.agricaldes.com/images/rogz/corretja_special_agent.jpg[/media] De får sådan et par snore her har jeg lige besluttet.....Lyserød til Victoria, sort til Pablo...... Gav 90kr stykket, det synes jeg er en god pris... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts