Gæst Aussies for ever Besvaret December 22, 2009 Rapporter Share Besvaret December 22, 2009 Jeg vil ikke sige hvad de får de små - tænkt hvis de ser med Ej OK, jeg køber ikke til mine egne hunde, men til min mors og hun køber så til mine, på den måde er det også en overraskelse for mig ... og jaaaa ... hundene er ligeglade, meeeen gaverne er i grunden faktisk jo også til mig Men jeg vil gerne afsløre min dejlig Emmys fødselsdagsgave til næste år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret December 23, 2009 Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 Herr Flick får ikke en julegave i år, til gengæld får han den her i kombineret julegave og fødselsdagsgave om en måned eller to :blink: Hundeseng i træ - Dansk Kvalitet - bedre end en hundekurv - - Standardmål i sort Hundeseng lille sort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 23, 2009 Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 hehe...det er næsten pinligt...hundene er vist dem der får dyrest gaver i år...jeg måtte lige have et stort tov og en dummy til dem.... Ekspedienten viste mig først et lille tov, og jeg sagde "arh, den holder ikke med en amstaff i hver ende"......så fandt vi lige noget større...+ en dummy for det har de nemlig haft før og den var dejligt holdbar...selvom vi ikke bruger den til det den skal....hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret December 24, 2009 Rapporter Share Besvaret December 24, 2009 Mine hunde får ikke julegaver! Men de får kødresterne i morgen aften - vi er 4 mennesker om 6 kg. and. :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst camillak Besvaret December 24, 2009 Rapporter Share Besvaret December 24, 2009 vores får ikke gaver, han fik en tur til dyrlægen i stedet - men Bjørn har taget en gave med til fætter balder. 2 koklove og nogle tørrede kyllingefødder... Men bjørn skal nok blive forkælet med guffere hele aftenen alligevel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret December 24, 2009 Rapporter Share Besvaret December 24, 2009 Sherlocks julegave: Hjemmelavet Treat Trapper- tæppe:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret December 24, 2009 Rapporter Share Besvaret December 24, 2009 Har fået en kolo-enorm ønskeliste af vovsen der ser nogenlunde således ud: Mad Godbidder Griseører Bolde Mad Mere mad Flere bolde Nogle andre godbidder Mange flere bolde Og endnu flere griseører.... Tja.... Han får nu altså en leo, da hans Buster-cube larmer alt for meget, fordi den får nogle seriøse ture rundt i huset. Og så får han et marv ben og et tyggeben... Sørme om ikke hunden også har snust sig frem til, hvor jeg gemmer gaverne :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 24, 2009 Rapporter Share Besvaret December 24, 2009 Fie fik en forleden, fra dette forum Så der ryger et marvben under træet og så er der garanteret også en bamse eller 2 fra familen (som om hun ikke har nok) Men glæder mig dog mest til hun skal give "sine" gaver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret December 24, 2009 Rapporter Share Besvaret December 24, 2009 Mine hunde får ikke gaver i år, da de ikke ikke mangler noget. Til gengæld har jeg købt til min brors nye hvalp. Tornado fra N.O. 3 politistave godbidder 1 kong Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret December 24, 2009 Rapporter Share Besvaret December 24, 2009 Belært af erfaring gider jeg efterhånden ikke julegaver til Tika mere, for hun gider dem alligevel ikke. Hun har masser af bamser og bolde osv., men det er yderst sjældent de er i brug, nu og da slæber hun en op i sofaen, men mister så hurtigt interessen. Godbidder, tjah, udover det hun får til dagligt, er det faktisk uhyggeligt svært at finde noget hun gider. Nu kunne jeg så allligevel ikke helt lade være og købte en pose bløde Chrisco 'beef sticks', som hun engang var helt vild med, indtil de pludselig blev erklæret uspiselige. Måske de var blevet gode igen? Nå, jeg kommer hjem, viser hende posen og hun snuser interesseret. Jeg åbner posen, hun står og tripper, hun får en stang "maaange tak", hun lægger sig over for at spise den, men efter ca 1/3 bliver den desværre erklæret uspiselig Ih altså! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 24, 2009 Rapporter Share Besvaret December 24, 2009 Mine får hver en bamse og hver et lækkert tyggeben. ikke så stort, der skal jo også være plads til flæskesteg, det må man nemlig godt få også Nåh, ja og så har sheila faktisk fået et dækken og de har begge fået et rundsyet halsbånd, men det er bare taget i brug:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 24, 2009 Rapporter Share Besvaret December 24, 2009 Troede jeg var snu...men nej...jeg pakkede hundenes gaver ind sammen med en godbid i hver, så den var interessant at pakke op...med det resultat at de blev uvenner over pakkerne, fordi de ikke kunne blive enige om at begge hunde ikke ejede begge pakker... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret December 25, 2009 Rapporter Share Besvaret December 25, 2009 Herr Flick og Tinka fik en bonus-julegave - og de var henrykte :stupid: http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/11870-om-alt-intet-julen-2009-december-326.html#post306895 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts