Hop til indhold

Hundens Julegave

bellas mor
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

Jeg vil ikke sige hvad de får de små - tænkt hvis de ser med :mrgreen:

Ej OK, jeg køber ikke til mine egne hunde, men til min mors og hun køber så til mine, på den måde er det også en overraskelse for mig ... og jaaaa ... hundene er ligeglade, meeeen gaverne er i grunden faktisk jo også til mig :engel:

Men jeg vil gerne afsløre min dejlig Emmys fødselsdagsgave til næste år

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst The dogfather

hehe...det er næsten pinligt...hundene er vist dem der får dyrest gaver i år...jeg måtte lige have et stort tov og en dummy til dem....:mrgreen:

Ekspedienten viste mig først et lille tov, og jeg sagde "arh, den holder ikke med en amstaff i hver ende"...:mrgreen:...så fandt vi lige noget større...+ en dummy for det har de nemlig haft før og den var dejligt holdbar...selvom vi ikke bruger den til det den skal....hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

vores får ikke gaver, han fik en tur til dyrlægen i stedet - men Bjørn har taget en gave med til fætter balder. 2 koklove og nogle tørrede kyllingefødder...

Men bjørn skal nok blive forkælet med guffere hele aftenen alligevel...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Har fået en kolo-enorm ønskeliste af vovsen der ser nogenlunde således ud:

Mad

Godbidder

Griseører

Bolde

Mad

Mere mad

Flere bolde

Nogle andre godbidder

Mange flere bolde

Og endnu flere griseører....

Tja....

Han får nu altså en leo, da hans Buster-cube larmer alt for meget, fordi den får nogle seriøse ture rundt i huset.

Og så får han et marv ben og et tyggeben...

Sørme om ikke hunden også har snust sig frem til, hvor jeg gemmer gaverne :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fie fik en forleden, fra dette forum

_K3E6034.jpg

Så der ryger et marvben under træet og så er der garanteret også en bamse eller 2 fra familen (som om hun ikke har nok)

Men glæder mig dog mest til hun skal give "sine" gaver :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Belært af erfaring gider jeg efterhånden ikke julegaver til Tika mere, for hun gider dem alligevel ikke. Hun har masser af bamser og bolde osv., men det er yderst sjældent de er i brug, nu og da slæber hun en op i sofaen, men mister så hurtigt interessen. Godbidder, tjah, udover det hun får til dagligt, er det faktisk uhyggeligt svært at finde noget hun gider. Nu kunne jeg så allligevel ikke helt lade være og købte en pose bløde Chrisco 'beef sticks', som hun engang var helt vild med, indtil de pludselig blev erklæret uspiselige. Måske de var blevet gode igen?

Nå, jeg kommer hjem, viser hende posen og hun snuser interesseret. Jeg åbner posen, hun står og tripper, hun får en stang "maaange tak", hun lægger sig over for at spise den, men efter ca 1/3 bliver den desværre erklæret uspiselig :megaked: Ih altså! :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Troede jeg var snu...men nej...jeg pakkede hundenes gaver ind sammen med en godbid i hver, så den var interessant at pakke op...med det resultat at de blev uvenner over pakkerne, fordi de ikke kunne blive enige om at begge hunde ikke ejede begge pakker...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites