Hop til indhold

Hundens Julegave

bellas mor
 Share

Recommended Posts

• Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

I køleboks - sammen med Splints hofte :engel:

Selvfølgelig, hvorfor spørger jeg? :blink:

Mine ønsker sig vist ikke det store...

Kødben og aktivitetslegetøj - that'll do it..

Egentlig vil Bitten bare gerne have gavepapiret - hun bruger hele juleaften på at hyrde vores papir sammen, og så flå det i små bittebittebitte stykker som jeg må rydde op..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis vi skulle prøve at købe et aktivitetsspil ?? hvad kunne du evt. anbefale, kender dem desv. ikke (endnu):vuf:

Vi har de her:

Den første fra Karlie fik hun som helt lille hvalp, og vi har brugt det meget. Hun er meget glad for især den hvor de runde skiver skal køres frem og tilbage. Brikkerne fra spillet, kan iøvrigt bruges på begge sider, så man kan lave den med de runde skiver, der skal køres frem og tilbage, sværere. Det er et godt begynderspil synes jeg, da det er rimeligt nemt at gå til. Det kan købes i Maxizoo til omkring 200 og til ca det halve hos zooplus.de

Nr 2 fra Trixie er noget sværere, da det er 4 forskellige opgaver der skal løses. Den fik hun i foråret og den har vi også være meget glade for. Hun er en udpræget potehund, så de to ting der skal løses med munden har været en ret stor udfordring for hende. Den har jeg set i Farmland til omkring 350 kr. Jeg har selv købt den hos zooplus.dk til omkring 220 tror jeg det var.

60593_karlie_doggy_brain_tr_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis vi skulle prøve at købe et aktivitetsspil ?? hvad kunne du evt. anbefale, kender dem desv. ikke (endnu):vuf:

Vi har de her:

Den første fra Karlie fik hun som helt lille hvalp, og vi har brugt det meget. Hun er meget glad for især den hvor de runde skiver skal køres frem og tilbage. Brikkerne fra spillet, kan iøvrigt bruges på begge sider, så man kan lave den med de runde skiver, der skal køres frem og tilbage, sværere. Det er et godt begynderspil synes jeg, da det er rimeligt nemt at gå til. Det kan købes i Maxizoo til omkring 200 og til ca det halve hos zooplus.de

Nr 2 fra Trixie er noget sværere, da det er 4 forskellige opgaver der skal løses. Den fik hun i foråret og den har vi også være meget glade for. Hun er en udpræget potehund, så de to ting der skal løses med munden har været en ret stor udfordring for hende. Den har jeg set i Farmland til omkring 350 kr. Jeg har selv købt den hos zooplus.dk til omkring 220 tror jeg det var.

Vi har også nr. 2 fra Trixie, og Jacki elsker det. Hun er dog udpræget "mundhund", så for hende er de 2 øvelser der skal løses med poterne ekstra udfordrerne :blink:

Vi er generelt store fans af aktivitetsspil her i hus, Jacki ææææælsker når spillene findes frem, vi har følgende:

Dog Smart fra Nina Ottosen - løses med munden, og er ingen udfordring for Jacki, men hun synes, det er super sjovt alligevel

thumb_mass.php?pic=2008070922061363.jpg&width=250

Dog Activity Roulette fra Trixie - en pæn stor udfordring for tøsen, da det løses med poten eller snuden

302553032014.jpg

Skubbebræt - købt hos zooplus.de - løses også med poterne

110020_reinhold_schiebebrett_1.jpg

Og så har jeg lige bestilt:

Dog Trouble fra Nina Ottosson

thumb_mass.php?pic=2009100221362482.jpg&width=250

Dog Domino også Nina Ottosson

thumb_mass.php?pic=2009100221375397.jpg&width=250

Spillene er købt på nettet hos avifauna.dk, zooplus.de og shop4dogs.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har også nr. 2 fra Trixie, og Jacki elsker det. Hun er dog udpræget "mundhund", så for hende er de 2 øvelser der skal løses med poterne ekstra udfordrerne :blink:

Vi er generelt store fans af aktivitetsspil her i hus, Jacki ææææælsker når spillene findes frem, vi har følgende:

Dog Smart fra Nina Ottosen - løses med munden, og er ingen udfordring for Jacki, men hun synes, det er super sjovt alligevel

thumb_mass.php?pic=2008070922061363.jpg&width=250

Dog Activity Roulette fra Trixie - en pæn stor udfordring for tøsen, da det løses med poten eller snuden

302553032014.jpg

Skubbebræt - købt hos zooplus.de - løses også med poterne

110020_reinhold_schiebebrett_1.jpg

Og så har jeg lige bestilt:

Dog Trouble fra Nina Ottosson

thumb_mass.php?pic=2009100221362482.jpg&width=250

Dog Domino også Nina Ottosson

thumb_mass.php?pic=2009100221375397.jpg&width=250

Spillene er købt på nettet hos avifauna.dk, zooplus.de og shop4dogs.dk

uh, den der dog trouble ser sej ud, den vil jeg da overveje at ønske mig. Jeg havde egentlig regnet med, at Karla skulle have en Dog Chess fra Trixie, men den der er da meget mere interessant. :-D

[media]http://www.mundoanimalia.com/images/producto/39/80/ea/c94ac72ea12ea1943136f2bc64719600/113081_trixie_chess_1.jpg[/media]

Denne her skulle også være god, men folk siger den er ret nem.

[media]http://www.zoobi.de/images/product_images/info_images/4390_0.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Cookie skal have et lækkert ben.. Hun har fået en kiksekalender, og jeg ville ønske jeg kunne åbne den med hende hver dag..

Jeg ville elske at give hende et rigtig fint aktivitetsspil.. Hun ville elske det! Men jeg skal lige hitte ud af hvor meget der er på hendes konto..

Hun elsker at få pakker.. Hun sidder altid logrende med snuden helt nede i papiret når andre får pakker :D

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...
Tiden sig nærmer,:hjerte: og hvem ved hvad det store hit til hundens julegave måske bliver i år ???

sidste år var der mange GODE foreslag, :banan:

Jeg har tænkt legetøj eller nogle gnaveben til min og min fars hund til julegave ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...