Hop til indhold

Blandings-perler - en ode!


Gæst MariePylaia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 104
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst MariePylaia
Bo var en blanding af Labrador/Hvid Schæfer/Broholmer. Han blev født i 1995 og døde 2008. Slideshow med Bo: Bo at One True Media - share slideshows, slide shows, Facebook slideshows, free video sharing, video montages.

 

Chili ved jeg ikke helt, for hun havde haft flere ejere før mig, men jeg fik at vide at det var noget med Labrador og Bullmastiff. Hun blev født i 2005 og blev desværre kørt over af en bil i 2006. Slideshow med Chili: Chili at One True Media - share slideshows, slide shows, Facebook slideshows, free video sharing, video montages.

(advarsel! drivende sentimentalt! :oops:)

 

Hvor er de smukke, begge to. Store flotte Bo, og den feminine skønhed Chili.

Men sikke et langt liv Bo levede, og Chili's var tragisk kort. Det må have været hårdt at miste en hund på den måde, så ung - og kun lige gået i gang! :ae:

 

Men uanset viser de billeder da at begge har levet et ubekymret godt hundeliv!:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
Min barndomshund Rosa - hun var en blanding af fox terrier og dansk spids og var det mest trofaste følgesvend, man kan forestille sig. :hjerte:

 

[ATTACH]16726[/ATTACH]

 

Og min elskede Tyson - blanding af pomeranian og noget ukendt. :lun:

 

[ATTACH]16725[/ATTACH]

 

Smukke blandinger! Normalt er jeg ikke først i køen hos pomeranian'erne, men jeg var lige inde og kigge - og Tyson er da for flot! Selvom han ikke er ren, ligner han jo racen meget godt - han er bare lige dét kønnere.:lun:

 

Og hende Rosa, ser virkelig speciel og rigtig sød ud! Blandingsskønshed, lige efter bogen!;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
Blandinger er simpelthen bare skønne :lun:

 

Der er ne masse djelige hunde i denne tråd :hjerte:

 

Ja nemlig! :5up:

 

Jeg synes jeg bliver ved med at læse hist og her, at Aslan ikke er hel Broholmer? Jeg synes nu ellers han ligner, og uanset er han da totalt læks! ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
Altså, hende her er ikke og har ikke været min, men hun har da noget af det sødeste udtryk :hjerte:

 

Hun er Basset/Beagle mix - rescue dog i Canada mener jeg det var. Og var jeg kommet forbi hende så havde jeg tyvstjålet hende med hjem :)

 

Orv ja, nogle charme-virationer hun sender ud! Hun er en fin blanding! Jeg siger, tag til Canada;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
Aslan er en vaske-ægte bastard = tavleløs broholmer, fyyyha-da-da :mrgreen:

:blink:

Undskyld Aslan, kunne ikke lige la' vær' :oops:

 

Ups ups, jamen i al retfærdighed skrev jeg jo også at Aslan så ægte ud! :oops: ( Og lækker)

Det må have været det m. stamtavlen jeg havde læst i stedet. Tak bernerazuro og undskyld Aslan! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smukke blandinger! Normalt er jeg ikke først i køen hos pomeranian'erne, men jeg var lige inde og kigge - og Tyson er da for flot! Selvom han ikke er ren, ligner han jo racen meget godt - han er bare lige dét kønnere.:lun:

 

Og hende Rosa, ser virkelig speciel og rigtig sød ud! Blandingsskønshed, lige efter bogen!;-)

 

Tak. :-) Jeg har nu egentlig aldrig syntes, at Rosa var en smuk hund, heller ikke da jeg var barn. Men hun var sød og klog og kærlig og trofast og noget helt specielt. :hjerte:

 

Tyson er til gengæld en rigtig lækkermås - og han ved det godt selv. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...