Hop til indhold

den lille exentriker har fået nyt tilbehør


potil
 Share

Recommended Posts

skal sige mange tak for alle roserne :blink::lol:

 

jeg håber at jeg kan få ham til at posere lidt mere i aften, men det kan godt være at han ikke vil tabe ansigt over for den søde Tinka :mrgreen:

 

Tinka har også fået en halsklud, med teksten "veteran" - den skal hun forhåbentligt have på, på jagt :klap:(hvis det står til mig :slem:)

Link til indlæg
Del på andre sites

her er lidt... også uden halsklud, alle fra i dag....

men det er lidt svært at holde ham i ro - ham og Tinka er jo den dynamiske duo :damn::klap:

 

Det første billede er det hvor han forholder sig roligst :rolleyes:

Det andet viser at han godt kan leve op til beskeden på hakskluden "looking for a fight?" - Tinka får Terrier-bank!

Det sidste viser herr flick der er ved at splitte sin fine seng ad :stupid::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

er Elvis reinkarnet som Dværgmastiff? :mrgreen:

 

Flere billeder på vej :blink:

 

Nåårh en lille halsklud :lun:

I gamle dage hed hot dogs (altså, dem man spiser) red hots, fordi de røde pølser blev serveret med stærk sennep.

Så var der en som tegnede en tegning hvor en gravhund erstattede pølsen, som en joke, de var jo begge røde og lange - og så begyndte folk at kalde det for hot dogs, indtil én spurgte om det betød at der var hundekød i pølserne :shock:

Pølsesalget dalede kraftigt fordi folk begyndte at tro på det med hundekød, så kraftigt at handelsforeningen udstedte et forbud mod at kalde pølserne for hot dogs i reklamerne. Meeen, folk kom over angsten for at der var kæledyr i pølsen og navnet hang selvfølgelig ved.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåårh en lille halsklud :lun:

I gamle dage hed hot dogs (altså, dem man spiser) red hots, fordi de røde pølser blev serveret med stærk sennep.

Så var der en som tegnede en tegning hvor en gravhund erstattede pølsen, som en joke, de var jo begge røde og lange - og så begyndte folk at kalde det for hot dogs, indtil én spurgte om det betød at der var hundekød i pølserne :shock:

Pølsesalget dalede kraftigt fordi folk begyndte at tro på det med hundekød, så kraftigt at handelsforeningen udstedte et forbud mod at kalde pølserne for hot dogs i reklamerne. Meeen, folk kom over angsten for at der var kæledyr i pølsen og navnet hang selvfølgelig ved.

 

kom lige i tanke om at da jeg var helt lille, da havde vi en Labrador der var en anelse for tyk (det var inden hundemadsåbenbaringen)

men altså, den blev kaldt Kommoden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...