Umulia Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Vinnie er notorisk B-hund, dvs. hun er svær at få ud af fjerene om morgenen. Som regel lykkes det mig først at få hende til at gå ud i haven og tisse lige før vi skal køre hjemmefra kl. 8.00 og i weekenderne kan hun snildt sove til kl. 10.00 - 11.00. Men her til morgen har hun været virkelig mærkelig. Først snappede hun efter Leroy - det kan udmærket være fordi hun sov og blev forskrækket da han kom hen til hende. Men bagefter rystede hun helt vildt og var ligesom svær at komme i kontakt med Det skal siges at vi ikke har varme i huset i øjeblikket, så her er pænt koldt om morgenen. Jeg lagde et fleece tæppe over hende, og så var det også som om hun holdt op med at ryste. Nu sover hun igen. Hele natten har hun sovet ved mig, og hun har tilsyneladende sovet godt. Men det kan jo være at hun begyndte at fryse da jeg stod op. Hvad siger I - er det bare kulde + søvn, eller kan der være noget andet galt? Jeg føler mig lidt dum ved at fræse afsted til dyrlægen på en lørdag, hvis det bare viser sig at jeg har en sovetryne, der ikke kan vågne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret November 21, 2009 Rapporter Share Besvaret November 21, 2009 Har du taget hende´s tempratur, ellers kunne den måske give et hint om der var noget galt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 21, 2009 Har du taget hende´s tempratur, ellers kunne den måske give et hint om der var noget galt Jeg ejer ikke et termometer, men det var ellers et godt forslag :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret November 21, 2009 Rapporter Share Besvaret November 21, 2009 Jeg kom til at tænke epileptisk anfald, men hun har måske bare været midt i en drøm og derfor virket langt væk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 21, 2009 Jeg kom til at tænke epileptisk anfald, men hun har måske bare været midt i en drøm og derfor virket langt væk? Jeg har en søster med epilepsi, og det lignede hverken de anfald eller absencer, jeg har set hos hende. Men det kan godt have været en drøm -jeg har også selv prøvet at vågne af en drøm og ryste over det hele, nu du siger det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret November 21, 2009 Rapporter Share Besvaret November 21, 2009 Jeg tror umiddelbart det kan være fordi Leroy har vækket hende fra dyb søvn/drøm - hun er blevet forskrækket og har snappet. Og hendes adrenalin niveau er sandsynligvis steget en smule. Det kan sagtens gøre at hun ryster lidt efterfølgende, indtil hormon niveauet er på plads igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 21, 2009 Jeg tror umiddelbart det kan være fordi Leroy har vækket hende fra dyb søvn/drøm - hun er blevet forskrækket og har snappet. Og hendes adrenalin niveau er sandsynligvis steget en smule. Det kan sagtens gøre at hun ryster lidt efterfølgende, indtil hormon niveauet er på plads igen. Det lyder meget fornuftigt :5up: Jeg håber det bare er det. Hun ligger stadig og snorker med tæppet på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 21, 2009 Rapporter Share Besvaret November 21, 2009 Jeg tror også bare det er en drøm, Herr flick er jo også udpræget B-hund og hvis jeg kommer til at vække ham, så bliver han snotforvirret hvilket medfører at han sommetider står og humper lidt ud i luften :stupid: jeg er ikke rigtig menneske før jeg har fået mit kaffe og min morgensmøg og Herr Flick er ikke rigtig hund før kl. 9 om morgen og før hans morgenritual :klap::stupid: ja, lad os bare sige det: Landsbytosse 1 og 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 21, 2009 Nu er hun lige stået op - kl. 10.40. Hun virker lidt stivbenet men ellers ok. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 21, 2009 Rapporter Share Besvaret November 21, 2009 Altså jeg er jo blevet lidt paranoid på det sidste, men én af de ting jeg har lært er at stole på sin egen mavefornemmelse... Så når du bliver bekymret for Vinnie, så tror jeg at du har ret i at der er noget galt, men det behøver jo ikke være noget alvorligt. At fryse kan godt være tegn på feber, men behøver ikke nødvendigvis at være det. Så med så lidt informationer som du har lige nu, så ville jeg se tiden an og se hvordan resten af hendes dag går, og om hun ser ud til at få det bedre eller værre. Hun kan jo sagtens have det lidt skidt her til morgen uden at det betyder noget som helst, sådan har vi andre det jo også nogen gange, men jeg ville bestemt holde øje med hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 21, 2009 Jeg tror lige jeg har opdaget hvad der skete i morges... De sidste par dage har Leroy været nærmest besat af den ene af Vinnies papilloma-vorter, den store, der hang på hendes underlæbe. Han ville hele tiden slikke på den. Og nu er den væk Jeg gad vide om han simpelthen har bidt den af, og det var derfor hun reagerede sådan? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 21, 2009 Rapporter Share Besvaret November 21, 2009 Jeg tror lige jeg har opdaget hvad der skete i morges... De sidste par dage har Leroy været nærmest besat af den ene af Vinnies papilloma-vorter, den store, der hang på hendes underlæbe. Han ville hele tiden slikke på den. Og nu er den væk Jeg gad vide om han simpelthen har bidt den af, og det var derfor hun reagerede sådan? :hmm: Det har det sikkert været, også er han da en effektiv alternativ behandler må man sige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts