Japansk-Bella Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Hej, jeg viste ikke rigtigt hvor jeg skulle skrive denne tråd, men alligevel. Min hund, Bella, har altid haft en sort næse, men pludselig her jeg lagt mærke til at den er blevet brun. og jeg syntes det er lidt mærkeligt, det er sikkert ikke noget, men hvis nogen ved hvorfor hendes næse har ændret farve, vil jeg meget gerne hører fra jer. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret November 21, 2009 Rapporter Share Besvaret November 21, 2009 Jeg kender faktisk ikke årsagen men min lyse labradors næse har gjort det samme. Den var også helt sort da hun var yngre - nu er den leverfarvet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 21, 2009 Rapporter Share Besvaret November 21, 2009 Jeg har også en model, hvis næse skifter lidt med årstiderne.Hun har nærmest ufigmenteret hudfarvet næse.Rimelig normalt på lyse hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts