Hop til indhold

Ååååuuhh

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Motor er blevet så stor at vægten ikke kan veje ham mere :mrgreen: Opdrætters vægt altså - ej, shit nu glemte jeg om den gik til 4 eller 5 kilo :genert:

På mandag kl. 14 er vi i Jylland og hente ham, jeg glææædeeeeer mig :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaa ej, lige pludselig kunne jeg også bare mærke hele hvalpe kulleren vælte ind over mig, mens jeg stod og talte i telefon med opdrætteren :-D

Og Nollike - jeg ved det, men han har ikke sendt flere billeder :shock: Jeg prøvede ellers at være lidt ohh, de må da godt nok være groet meget, hvordan mon de ser ud nu.. hmhm, men tror ikke han fangede den hehe.

Men om en uge lover jeg at vise mange, mange billeder :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaa ej, lige pludselig kunne jeg også bare mærke hele hvalpe kulleren vælte ind over mig, mens jeg stod og talte i telefon med opdrætteren :-D

Og Nollike - jeg ved det, men han har ikke sendt flere billeder :shock: Jeg prøvede ellers at være lidt ohh, de må da godt nok være groet meget, hvordan mon de ser ud nu.. hmhm, men tror ikke han fangede den hehe.

Men om en uge lover jeg at vise mange, mange billeder :lun:

Han er da godt nok lidt tung i det den opdrætter :roll: Afgjort ikke en HF-bruger :mrgreen:

Nå, men så må du jo skylde... :slem::engel: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh hvor bliver det bare spændene og dejligt for jer... Jeg glæder mig til at se ham:klap:...

5 kg... og mere til...det skulle han helst veje...:5up:

Virkelig? Buddha vejede 5 kilo da vi fik ham. Så var han måske en lille prut alligevel :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhhhh HVOR JEG MISUNDER JER :mrgreen::mrgreen::klap:

Skal først hente min lille hvalp i midten af december.. Kan slet ikke vente :lun:

Ps. Tillykke med bassen :klap::klap:

Jeg håber tiden går hurtigt for dig! Har godt læst dit ufatteligt sørgelige indlæg :cry: Selvom vores Buddha farer lige så mange gange ind og ud af hovedet dagligt som Motor gør, kan jeg godt mærke at forventningens glæde hjælper på mit humør.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hopper bare på hvad de andre har skrevet. :klap:

Elsker når "vi" får hvalpe herinde:banan::banan::banan: selvom der også er lidt misudelse blandet i det. Og skulle du mangle en ældre erfaren herre, der godt nok ikke gider lege, men som er sød og venlig i sin grænsesætning,... så melder Thailo sig gerne (ej det gør han egentlig ikke, men jeg vil gerne.......... nulre en samojed hvalp). :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Virkelig? Buddha vejede 5 kilo da vi fik ham. Så var han måske en lille prut alligevel :-D

En 8 ugers han hvalp kan godt veje op til 6 kg... :engel:..

Det er dog lidt svært synes jeg at sige hvor stor han bliver, for størrelsen på hanner og tæver i hans linier er meget forskellige... Nogle ved jeg kun er 56 imens der er et par stykker som er 59... Meeeeeeen når han er så stor allerede så er jeg sikker på at han nok skal blive en stor han..:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

En 8 ugers han hvalp kan godt veje op til 6 kg... :engel:..

Det er dog lidt svært synes jeg at sige hvor stor han bliver, for størrelsen på hanner og tæver i hans linier er meget forskellige... Nogle ved jeg kun er 56 imens der er et par stykker som er 59... Meeeeeeen når han er så stor allerede så er jeg sikker på at han nok skal blive en stor han..:lun:

Han rammer vist 6 kilo, det er 3 dage siden han blev vejet på en vægt som gik til 5 kilo :-D

Først læste jeg lige 56 og 59 som kilo :shock: Men det er vist snarere centimeter. Tak fordi du lige lurede lidt mere i hans aner :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Han rammer vist 6 kilo, det er 3 dage siden han blev vejet på en vægt som gik til 5 kilo :-D

Først læste jeg lige 56 og 59 som kilo :shock: Men det er vist snarere centimeter. Tak fordi du lige lurede lidt mere i hans aner :kys:

Hihi.. ja cm selvfølgelig... glemte jeg helt at tilføje:oops:... Men dejligt at du læser det som jeg tænker og ikke det som jeg skriver...hihi:lol:

Når jeg først har kigget i en stamtavle en gang så plejer jeg at kunne huske den (mht. til samojeder) Jeg ved at Arluq (Motors farfar må det være) er en sød bette han, hvorimod hans morfar Hasse havde en rigtig god størrelse:5up:... Han var i øvrigt en kanon flot han!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hopper bare på hvad de andre har skrevet. :klap:

Me to :klap:

På mandag kl. 14 er vi i Jylland og hente ham, jeg glææædeeeeer mig :banan:

:hmm: Jeg er heller ikke et spor misundelig..... :mrgreen:

Nej ... det er meget gennemsnit for sammy racen, ifølge vægtskemaet :-D

Han rammer vist 6 kilo,

Ja det gøre han ihvertfald... plus lidt til måske :blink: sikker en mobberdreng.

Tillykke :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites