Splinten, mor og mig Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Hej hvad er fælden ved Tholo's foder??? Kylling? Tørret eller fersk? Og hvordan er kyllingen og den udefinerede fisk konserveret inden det benyttes til foderet? (jeg er meget lidt pjattet med BHA og BHT!) Det lyder jo ellers fornemt... så må hellere skrive og spørge, men hvis nogen ved noget, vil jeg gerne vide det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Hej hvad er fælden ved Tholo's foder??? Kylling? Tørret eller fersk? Og hvordan er kyllingen og den udefinerede fisk konserveret inden det benyttes til foderet? (jeg er meget lidt pjattet med BHA og BHT!) Det lyder jo ellers fornemt... så må hellere skrive og spørge, men hvis nogen ved noget, vil jeg gerne vide det Har selv overvejet lidt om hvad jeg synes om at der bare står fisk ikke noget om hvilke fisk tænker om det er lidt ligesom "fjerkræ" kan være alt??? nå men vil gerne have info hvis du får noget fra dem :blink: synes nemlig ellers det lyder godt, men nu har vi så godtnok lige bestilt 2 x 15 kg wolfblut så det håber jeg jo på er godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Hej hvad er fælden ved Tholo's foder??? Kylling? Tørret eller fersk? Og hvordan er kyllingen og den udefinerede fisk konserveret inden det benyttes til foderet? (jeg er meget lidt pjattet med BHA og BHT!) Det lyder jo ellers fornemt... så må hellere skrive og spørge, men hvis nogen ved noget, vil jeg gerne vide det Jeg ved det lidt... Jeg ringede nemlig og forhørte mig ad, da jeg overvejede om de kunne bruge en forhandler Men kyllingen er tørret. Og det sagde jeg til Henrik at de skulle sørge for at skrive, da jeg ved nogle vil fravælge det netop pga det. Den udefinerbare fisk er udefinerbar, da det er sæsonbestemt. Men det er primært fede fisk. Mht konservering så ved jeg dog ikke om det er konserveret eller ej... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Jeg ved det lidt... Jeg ringede nemlig og forhørte mig ad, da jeg overvejede om de kunne bruge en forhandler Men kyllingen er tørret. Og det sagde jeg til Henrik at de skulle sørge for at skrive, da jeg ved nogle vil fravælge det netop pga det. Den udefinerbare fisk er udefinerbar, da det er sæsonbestemt. Men det er primært fede fisk. Mht konservering så ved jeg dog ikke om det er konserveret eller ej... Ok - det er et stort plus, at kyllingen er tørret :5up: Foderet er jo naturligt konserveret, men derfor kan den kylling, der er brugt, godt være konserveret med BHA.... Men siden de skriver, at det er "menneskekød" (sjovt ord ) de bruger, så er det forhåbentlig ikke. Tror vi prøver - rimelige priser er det også! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Og vores kræsne kræ siger det smager mums :blink: Hvilket siger meget ' Du holder os lige opdateret ikk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Hvorfor ikke prøve at kontakte dem direkte og høre mht. konservering ? Jeg spørger gerne direkte på fabrikken/fabrikanten og forlanger et skriftligt svar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts