Aslan Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Hvis en hund nu godt kan li at spise sine bamser Er det så noget der henænger ved for evigt? (hvis man vel og mærket ikke træner vænen væk) eller er det noget der hører de unge år til? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Suzi på 6 og Money på 4 ødelægger ikke sine bamser mere.. men Pomkin på 3 og Jill på 1 laver dagligt snelandskaber og "ud af kroppen" oplevelser når de amputerer div dele fra deres bamser !:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Altså, Herr Flick elsker at ruske og bide sine bamser til ukendelighed, vi har en rå mængde "bamseskind" liggende der bevidner dette og han er 2½ år... Men jeg tror måske at det er racebestemt om de bliver ved resten livet:confused: Herr Flick er jo skabt til rottefangst osv. så tror måske at han bliver ved resten af sine dage... og lige en sidebemærkning, jeg frygter den han får hul på krokodillen :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Altså Kimmi er 6 år og holder stadig stædigt fast på titlen som husets hurtigste bamsedræber.... Købte sådan et dyrt, "umuligt-at-ødelægge-for-selv-voldsomt-tyggende-hunde" lam til hende i julegave sidste år.... der var 1 lam i ca. 20 minutter. Så var der 2 lam i ca. 5 minutter og derefter lam i hele huset! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 27, 2009 Rapporter Share Besvaret November 27, 2009 Altså Kimmi er 6 år og holder stadig stædigt fast på titlen som husets hurtigste bamsedræber.... Købte sådan et dyrt, "umuligt-at-ødelægge-for-selv-voldsomt-tyggende-hunde" lam til hende i julegave sidste år.... der var 1 lam i ca. 20 minutter. Så var der 2 lam i ca. 5 minutter og derefter lam i hele huset! ja... jeg går efter bamser til babyer, der er som regel ingen smådele der kan sidde fast i halsen... altså jeg vil ikke bruge penge på for dyre bamser for de bliver dissekeret godt og grundigt - købte også sådan en bamse med ris i - det gør jeg ikke igen :stupid::klap: går jeres hunde så os' efter, først øjnene og bagefter snuden/næsen, så bamsen er totalt handlingslammet og ikke kan gøre modstand eller flygte? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 ja... jeg går efter bamser til babyer, der er som regel ingen smådele der kan sidde fast i halsen... altså jeg vil ikke bruge penge på for dyre bamser for de bliver dissekeret godt og grundigt - købte også sådan en bamse med ris i - det gør jeg ikke igen :stupid::klap: går jeres hunde så os' efter, først øjnene og bagefter snuden/næsen, så bamsen er totalt handlingslammet og ikke kan gøre modstand eller flygte? Kimmi er ikke i tvivl om hendes egen overlegenhed, så hun tager bare bamsen fra en ende af.... gerne med Splint som Lille Hjælper! Alt er jo nemmere, når man har fået delt den på midten fra starten af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Kimmi er ikke i tvivl om hendes egen overlegenhed, så hun tager bare bamsen fra en ende af.... gerne med Splint som Lille Hjælper! Alt er jo nemmere, når man har fået delt den på midten fra starten af jamen klart klart :klap: Herr Flick er et lille pernittengryn, han piller omhyggeligt øjne og snude af, hvorpå den bliver flået til ukendelighed Vores gamle hund gjorde præcis ligesom ham... det er næsten en videnskab Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 jamen klart klart :klap:Herr Flick er et lille pernittengryn, han piller omhyggeligt øjne og snude af, hvorpå den bliver flået til ukendelighed Vores gamle hund gjorde præcis ligesom ham... det er næsten en videnskab Jeg tror bare at Herr Flick er et nummer klogere end Kimmi - hun er mere sådan "riv og flå" stenalder-agtig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Jeg tror bare at Herr Flick er et nummer klogere end Kimmi - hun er mere sådan "riv og flå" stenalder-agtig tjoh... jeg synes jo det er lidt en spildt arbejdsindsats han gør, når bamsen alligevel blive flået i stykker, men det nænner jeg altså ikke at fortælle ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Simba er 23 måneder nu og han smasker stadig sine bamser...eller vent...måske er der håb forude for en mere civiliseret optræden. Hr. Pelikan som han fik den 10. i denne måned lever faktisk i bedste velgående. End ikke pive-dimserne har han pillet ud af hr. Pelikan (de plejer at være det første han piller ud). Måske tør man tro, at de kræ vokser fra deres vanvidsadfærd... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 jamen klart klart :klap:Herr Flick er et lille pernittengryn, han piller omhyggeligt øjne og snude af, hvorpå den bliver flået til ukendelighed Vores gamle hund gjorde præcis ligesom ham... det er næsten en videnskab Bo gjorde nøjagtigt det samme - hele sit lange liv. Han nåede at have ret mange bamseliv på samvittigheden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Liva leder møgsommeligt efter en svaghed - en enkelt syning eller et sted man kan få et lille hul. Derefter bliver indmaden hevet ud igennem det hul. Vi har mange bamseskind liggende rundt omkring, som er næsten hele - bortset fra et enkelt eller to huller. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Misja tager normalt ikke livet af hendes bamser men nøjes med at ligge og pive i en slags pivv-tom-gang, eller bruge dem til at komme af med nogle ruske-aggressioner Men, er der alligevel kommet et lille hul i en træt syning, så stikker der jo ligesom noget ud, ikk - og så kan munden jo ligsom komme til, helt af sig selv, at pille der dersens ud, ikk :stupid: :klap: Jeg har pt. to bamser der ligger på bamse-pitalet og venter på nål og tråd :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 jamen klart klart :klap:Herr Flick er et lille pernittengryn, han piller omhyggeligt øjne og snude af, hvorpå den bliver flået til ukendelighed Vores gamle hund gjorde præcis ligesom ham... det er næsten en videnskab Herr Flick er vist en rigtig bamse-killer :slem: Jeg tjekker altid bamserne for om der er de der små "plast-granulat" poser i dem.. dem tager jeg ud inden hundene får dem. Dernæst køber jeg kun bamser med broderet/syet øjne og snude. Netop for at undgå at de bliver gnavet af og evt spist/slugt i kampens hede. Lige for tiden har Super Brugsen nogle lækker mellem store slaske bamser for 69 kr.. dem har jeg købt 4 forskellige af til julegaver. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Nu har Luna lige slagtet 2 bamser, og så holdte jeg jo lige øje med hvordan det foregik, så jeg kunne rapporterer i denne tråd :blink: Hun starter med næsen, derefter øjnene, derefter flår hun hovedet af den intet anende bamse, og til sidst spredes involdene ud over hele huset. Herefter mister hun ret hurtig interessen for bamsen igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Misja tager normalt ikke livet af hendes bamser men nøjes med at ligge og pive i en slags pivv-tom-gang, eller bruge dem til at komme af med nogle ruske-aggressioner Men, er der alligevel kommet et lille hul i en træt syning, så stikker der jo ligesom noget ud, ikk - og så kan munden jo ligsom komme til, helt af sig selv, at pille der dersens ud, ikk :stupid: :klap: Jeg har pt. to bamser der ligger på bamse-pitalet og venter på nål og tråd :blink: Haha, det lyder som Møffe det der! Fuldstændig! Kan dog tilføje en enkelt ting... Hvis han er sammen med en anden hund kan de godt lave fælles-bamse-maltraktering :5up: Men ellers så er han fuldstændig som Misja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst torulv Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Gorm er ikke den store ødelægger,men går der hul på hans bamse,er man jo nødt til lige at se hvor meget fyld der er i! Hans bæltedyr har været syet,men det er jeg tydeligvis ikke god til så to minutter og den var åben igen. den kommer nu med bedste hjem og får en lap. Hans nuværende pindgris er god,den er ikke så stor så den kan man kaste med....og så er den god at sove med. Men ellers har Gorm også et par bamseliv indenfor vesten,men han bliver så ked af det når de bliver smidt ud så nu lapper vi. [ATTACH]17231[/ATTACH] [ATTACH]17232[/ATTACH] [ATTACH]17233[/ATTACH] [ATTACH]17234[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Zacko har dræbt ufattelig mange bamser, tror at de i bamseverdenen kalder ham for dræberhund :slem: han bliver 6 år imorgen, men er aldrig holdt op, han finder det svagest punkt og så gnaver han meget vedholdende til der er hul, og så får bamsen en ud af kroppen oplevelse (undskyld stjal lige den beskrivelse men synes bare det var så god :klap:) , for så til slut at blive amputeret totalt :blink: Deb røde hummerfætter er også en af de der "kan holde til alt" tuffy ting, og med meget arbejde holder den endnu og har gjort det flere mdr. men dog har den fået et lille bitte hul så er man ikke meget meget aktiv når den bliver hentet til at lege så dør den helt sikkert også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Her bliver bamser og andre tøjdyr, slagtet uden skånsel. Med en hund i hver ende af bamsen, så bliver det stakkels dyr revet midt over og den bliver flået til ukendelighed. Hmm gad vide hvordan jeg får hul på lillebror? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Skal hilse og sige at denne Pellefant indeholdt så stor en mængde Bamseindmad at vi overvejde at ringe til Magasin Dú Nord hvis de manglede "sne" i deres udstillingsvinduer... og efter tømning fik Jill den formidable ide at bruge "Pellefat-huden" til ny vinterfrakke.. hun kunne så og sige være helt inde i den tømte Pelle !! Men hun får en mere i julegave for det er netop sådan en som man kan få i Brugsen for 69 kr... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Annemette79 Besvaret November 30, 2009 Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 Skal hilse og sige at denne Pellefant indeholdt så stor en mængde Bamseindmad at vi overvejde at ringe til Magasin Dú Nord hvis de manglede "sne" i deres udstillingsvinduer... og efter tømning fik Jill den formidable ide at bruge "Pellefat-huden" til ny vinterfrakke.. hun kunne så og sige være helt inde i den tømte Pelle !! Men hun får en mere i julegave for det er netop sådan en som man kan få i Brugsen for 69 kr... :blink: Nårh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 Skal hilse og sige at denne Pellefant indeholdt så stor en mængde Bamseindmad at vi overvejde at ringe til Magasin Dú Nord hvis de manglede "sne" i deres udstillingsvinduer... og efter tømning fik Jill den formidable ide at bruge "Pellefat-huden" til ny vinterfrakke.. hun kunne så og sige være helt inde i den tømte Pelle !! Men hun får en mere i julegave for det er netop sådan en som man kan få i Brugsen for 69 kr... :blink: Det er sådan jeg gerne så aslan ligge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 30, 2009 Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 Det er sådan jeg gerne så aslan ligge :bigsmile: Sikke en bamse der skulle bruges til det... :banan::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 :bigsmile: Sikke en bamse der skulle bruges til det... :banan::klap: Hmm, måske bare som hovedpude:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 30, 2009 Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 ja... jeg går efter bamser til babyer, der er som regel ingen smådele der kan sidde fast i halsen... altså jeg vil ikke bruge penge på for dyre bamser for de bliver dissekeret godt og grundigt - købte også sådan en bamse med ris i - det gør jeg ikke igen :stupid::klap: går jeres hunde så os' efter, først øjnene og bagefter snuden/næsen, så bamsen er totalt handlingslammet og ikke kan gøre modstand eller flygte? Når Karla af og til får neglet en bamse der har påsyede næse og øjne, så gør hun nøjatig som herr flick ... Men ellers er det lidt forskelligt hvordan hun tackler dem. En enkelt blev kun lige rippet en lille smule op i måsen, og derfra pillede hun alt fyld ud, så han var tom skal... Vi havde en lille bamse, der havde kugleled - så han kunne bevæge arme og ben. Her blev arme og ben omhyggeligt amputeret, men ellers er han intakt Elefanten blev flået op ved bugen - det var et vat-bonanza uden lige! Bamser med ris/ krøyerkugler i.... den fejl begår man kun een gang! Hendes store hvide bamse har fået fjernet øjne og snude og hun er nu - langsomt men sikkert - igang med at udhule ham via snudepartiet. Det er dog en stor bamse, og tydeligvis ikke en opgave man sådan bare kaster sig over... En lille del bliver fjernet sådan ca dagligt... jeg tænker, at hun måske tæller ned til jul Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts