Hop til indhold

Indy har haft et anfald


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 239
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

hun havde endnu et anfald allerede næste aften, men ingen siden. Hun har det dog overhovedet ikke bedre. Vi snakker med dyrlægen mandag (han havde ikke vagt i dag, og vil kun tale med ham som kender hende), men vi er så småt ved at give fortabt. Det er simpelthen ikke et værdigt liv, med mindre der sker radikale forbedringer snart.

:ae:Hvordan har hun det i dag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Stadig ikke flere anfald, men bestemt heller ikke forbedring. Hun pacer rigtig meget disse dage, og støder ind i alting uden at registrere det (og vælter nogle gange om)... det er vildt hårdt at se på, men der er absolut ingenting jeg kan gøre for at hjælpe. Enhver form for restriktion af hendes bevægelser gør hende enormt stresset, så hun får bare lov at vandre til hun lægger sig/dejser om på sit tæppe..

Vi kørte en lille tur ud til en sti hvcor vi gik med dem alle her til aften. Det er svært at sige om hun nød det, hun traskede bare frem og tilbage, ligesom hun gør herhjemme igennem huset/haven.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej PP det er jeg SÅ ked af at høre på Jeres vegne :megaked: Det er hårdt at træffe den rette beslutning. Men jeg synes også at I gør det helt rigtige for Indy, det andet lyder ikke værdigt. Så synes jeg at I er gode og uselviske mennesker der tør tage den rette beslutning. Men nemt er det ikke :ae:

 

 

RIP smukke Indy

Link til indlæg
Del på andre sites

pu ha - sikke en hård omgang :ae:

 

Jeg er dog sikker på at i har taget den rigtige beslutning, selvom det er så hårdt og gør helt ondt i min mave :oops:. Jeg er glad for at jeg nåede at se hende, nusse og kysse hende :lun: Er sikker på at Akita og Lexi venter på hende :lun:

 

Mange tanker og kram til dig, Martin, Charles og Sally.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...