Buju Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Nå, men eftersom det var dig der lokkede, så er det dig der må stå til ansvar for resultatet Jeg bytter ud i tråden... :slem: Javel ja, jamen så må jeg da i gang med at oprette en masse nye profiler så jeg er sikker på at Noomi vinder konkurrencen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Javel ja, jamen så må jeg da i gang med at oprette en masse nye profiler så jeg er sikker på at Noomi vinder konkurrencen. That's the spirit :5up: :klap: (Men hvis jeg vælger grimme-billedet, så får du sgu travlt!!! ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Joe, men man kan ikke leve op til total nuttethed. Forøvrigt hænger dig og noomi stadig på opslagstavlen :blink: Og hvordan med i år?:engel::engel: Han ER da totalt nuttet på dit billede!! :hjerte: Jeg ved faktisk ikke med i år, jeg har ikke fået taget nogle nye endnu Men jeg har tænkt på det... Skal jeg kigge efter et fra Aslan?? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Han ER da totalt nuttet på dit billede!! :hjerte: Jeg ved faktisk ikke med i år, jeg har ikke fået taget nogle nye endnu Men jeg har tænkt på det... Skal jeg kigge efter et fra Aslan?? :blink: Så langt er vi heller ikke kommet Men det skal da ikke blive udelukket med det samme må lige få tjekket priser på nettet og se om jeg kan få lavet sådan nogle smarte nogen som jer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Så langt er vi heller ikke kommet Men det skal da ikke blive udelukket med det samme må lige få tjekket priser på nettet og se om jeg kan få lavet sådan nogle smarte nogen som jer. Det var faktisk ikke særlig dyrt, du kan prøve at kigge på Bilkas hjemmeside, det var der jeg fik lavet sidste år :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Jeg er lidt i tvivl om hvilket et jeg skal bruge. På det ene er hun totalt kær men det andet er sjovere Jeg må indrømme at jeg jævnligt undres over at hun kan gå fra at være noget af det yndigste til noget af det grimmeste på sådan cirka 3 splitsekunder :klap: Hvad synes I, hvilket et skal bruges? Ingen af dem - jeg synes, at du skal vælge det billede, jeg stadig har hængende på mit køleskab, nemlig julekortet fra sidste år. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Ingen af dem - jeg synes, at du skal vælge det billede, jeg stadig har hængende på mit køleskab, nemlig julekortet fra sidste år. :klap: Arj, det har været vist flere gange nu (og sidste gang du lokkede mig til at sætte det på fik hun stort set ingen stemmer ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Ingen af dem - jeg synes, at du skal vælge det billede, jeg stadig har hængende på mit køleskab, nemlig julekortet fra sidste år. :klap: Hvad er det for et? Du må gerne lige smide det herind, det er jo kun en hjælpetråd:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Hvad er det for et? Du må gerne lige smide det herind, det er jo kun en hjælpetråd:blink: Ok Det kommer her: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Ok Det kommer her: Hahahahaha, det havde jeg helt glemt. Det er klart det bedste af dem alle tre:mrgreen: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Hahahahaha, det havde jeg helt glemt. Det er klart det bedste af dem alle tre:mrgreen: Enig, men nu er det bare brugt flere gange, så der må noget nyt til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Enig, men nu er det bare brugt flere gange, så der må noget nyt til Jamen hvorfor er du så ikke allerede i gang med at tage nogle nye:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Jamen hvorfor er du så ikke allerede i gang med at tage nogle nye:blink: Det er jeg faktisk også (eller rettere VAR) for da jeg havde taget 1 billede, løb kameraet tør for strøm :stupid: Så nu skal det lige lade før jeg kan fortsætte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Jamen hvorfor er du så ikke allerede i gang med at tage nogle nye:blink: Og hvad med dig selv i øvrigt hva'?? :slem: Samson vil være en kær nisse Og jeg er sikker på at du også kan snuppe et enkelt hvor han ser flabet ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Og hvad med dig selv i øvrigt hva'?? :slem: Samson vil være en kær nisse Og jeg er sikker på at du også kan snuppe et enkelt hvor han ser flabet ud Jeg venter lige på at Anders får et kamera i julegave...:blink: Han glemte vores gamle i Portugal:damn:, så pt. har vi faktisk ikke noget (rigtig god undskyldning, i know). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Jeg venter lige på at Anders får et kamera i julegave...:blink: Han glemte vores gamle i Portugal:damn:, så pt. har vi faktisk ikke noget (rigtig god undskyldning, i know). Ihh altså Hvad så med om vi tog i Bernstorffparken en dag med nissehue og kamera? :klap: Jeg har givet op overfor at tage julebilleder af Noomi mens jeg er alene om det. Hun er ikke voldsomt samarbejdsvillig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Ihh altså Hvad så med om vi tog i Bernstorffparken en dag med nissehue og kamera? :klap: Jeg har givet op overfor at tage julebilleder af Noomi mens jeg er alene om det. Hun er ikke voldsomt samarbejdsvillig... Det er da en aftale, hundene skal jo luftes:mrgreen: Men det skal altså nok være en morgentur så, for eftermiddag vil jeg gerne holde fri til speciale (dvs. i teorien, pt. sidder jeg jo og skriver her:oops:) og det bliver jo allerede mørkt kl. 16. Hvad med fredag morgen? Jeg har først undervisning kl. 13. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Det er da en aftale, hundene skal jo luftes:mrgreen: Men det skal altså nok være en morgentur så, for eftermiddag vil jeg gerne holde fri til speciale (dvs. i teorien, pt. sidder jeg jo og skriver her:oops:) og det bliver jo allerede mørkt kl. 16. Hvad med fredag morgen? Jeg har først undervisning kl. 13. Øhh, når du siger "morgen" hvad tid er det så?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Øhh, når du siger "morgen" hvad tid er det så?? Så tidligt som muligt - kan du kæmpe dig ud af sengen så vi kan mødes kl. 9? Normalt er jeg derude omkring kl 6 og du vil sikkert være der kl 12, så jeg tænkte at kl. 9 ville være et fint kompromis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Så tidligt som muligt - kan du kæmpe dig ud af sengen så vi kan mødes kl. 9? Normalt er jeg derude omkring kl 6 og du vil sikkert være der kl 12, så jeg tænkte at kl. 9 ville være et fint kompromis Yrk Hvis vi nu aftaler kl. 9.00 så passer det nok med at jeg er der 9.30, er det ok? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Yrk Hvis vi nu aftaler kl. 9.00 så passer det nok med at jeg er der 9.30, er det ok? Det er så en aftale, jeg kan jo altid tage afsted lidt før. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Det er så en aftale, jeg kan jo altid tage afsted lidt før. Deal :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Deal :5up: Tager du 'udstyr' med, jeg må indrømme at jeg ikke ejer en eneste juleting, ikke engang en nissehue:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Tager du 'udstyr' med, jeg må indrømme at jeg ikke ejer en eneste juleting, ikke engang en nissehue:oops: Skal jeg nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 2009 Eller 2008 Det første, fantastisk billede :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts