Aslan Besvaret November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Det var faktisk ikke særlig dyrt, du kan prøve at kigge på Bilkas hjemmeside, det var der jeg fik lavet sidste år :5up: Uha, andre bud? Jeg vil helst ike bruge bilka da maritns veninde fik total mørke billeder derfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Yrk Hvis vi nu aftaler kl. 9.00 så passer det nok med at jeg er der 9.30, er det ok? Endnu en grund til at HF bare er det bedre end alle andre steder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 2009 Eller 2008 Det første er godt, men nr. 2 er sjovest:blink: Jeg ved godt hvilket et jeg ville vælge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Det første er godt, men nr. 2 er sjovest:blink: Jeg ved godt hvilket et jeg ville vælge Ok Buju, det afgjorde det :stupid: Du er totalt ude i hampen med de billeder, nr. 1 er da afgjort denne måneds vinderbillede!!! :klap::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Uha, andre bud? Jeg vil helst ike bruge bilka da maritns veninde fik total mørke billeder derfra Du uploader dem jo selv og bestemmer tekst, baggrund osv. osv. så de kommer til at se ud som du selv har lavet dem :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Ok Buju, det afgjorde det :stupid: Du er totalt ude i hampen med de billeder, nr. 1 er da afgjort denne måneds vinderbillede!!! :klap::hjerte: Jeps, men nr. 2 er altså bare lidt sjovere:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Jeps, men nr. 2 er altså bare lidt sjovere:mrgreen: :stupid: Måske, men nr. 1 er klart bedre :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 :stupid: Måske, men nr. 1 er klart bedre :5up: Sødere måske, men ikke bedre:blink: Mine favoritter vil altid være dem der ville klare sig fortrinligt i 'Kiksede billeder' tråden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Sødere måske, men ikke bedre:blink: Mine favoritter vil altid være dem der ville klare sig fortrinligt i 'Kiksede billeder' tråden Det er det jeg mener, din mening kan man ikke bruge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Det er det jeg mener, din mening kan man ikke bruge Så så unge dame:evil: (ok, du har måske ret lige netop med hensyn til denne afstemning) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Så så unge dame:evil: (ok, du har måske ret lige netop med hensyn til denne afstemning) OGSÅ mht. denne afstemning!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Ok Buju, det afgjorde det :stupid: Du er totalt ude i hampen med de billeder, nr. 1 er da afgjort denne måneds vinderbillede!!! :klap::hjerte: Det skal man aldrig sige, det er første gang vi deltager i månedens hund, så der er ikk estatestikker for hvor godt han ser ud når det gælder en desideret konkurrence! Meeeeeeeen så længe han bare fpr 1 stemme (hvilket han jo gør ) så er vi godt tilfredse. Indtil videre er der bare super gode billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Det skal man aldrig sige, det er første gang vi deltager i månedens hund, så der er ikk estatestikker for hvor godt han ser ud når det gælder en desideret konkurrence! Meeeeeeeen så længe han bare fpr 1 stemme (hvilket han jo gør ) så er vi godt tilfredse. Indtil videre er der bare super gode billeder! Hvis du stemmer på dig selv så er han sikret 2 stemmer, for han får afgjort også min :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Nr. 2! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Nr. 2! :klap: Hvem'ses nr. 2? :blink: Eller var det bare sådan en generel melding? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Hvem'ses nr. 2? :blink: Eller var det bare sådan en generel melding? Synes nu jeg citérede.. hmm.. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Synes nu jeg citérede.. hmm.. :hmm: Måske det er citat-nissen der har spist det?? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Måske det er citat-nissen der har spist det?? :hmm: Mugligvis.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret November 30, 2009 Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 Ok, nu kan jeg alligevel ikke bestemme mig. Har nogle julebilleder af julevovsen her - hvilket synes I? Undskyld der er så mange... Sascha er bare så sød altid... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 Ok, nu kan jeg alligevel ikke bestemme mig. Har nogle julebilleder af julevovsen her - hvilket synes I? Undskyld der er så mange... Sascha er bare så sød altid... Altså, jeg syntes jo hun er sød på nr 3 billed Har du photoshop? (tænker lidt på om du kunne redigere i øjnene ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 30, 2009 Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 jeg skal også lige have lidt hjælp nr 2 er helt klart bedst, men det er uskarpt. Det første er skarpt, men der er hun ved at tabe nissehuen... Tror jeg må tage lidt flere senere - men lige nu gider hun ikke det nissehuepjat længere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 30, 2009 Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 Amocca nr.2 Vinhou nr. 3 wee...zombie julehund :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret November 30, 2009 Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 Altså, jeg syntes jo hun er sød på nr 3 billed Har du photoshop? (tænker lidt på om du kunne redigere i øjnene ) Har PhotoShop, men jeg kan skisme ikke redigere det så det ser ordentligt ud... red-eye repair virker åbenbart kun på mennesker. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 30, 2009 Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 Har PhotoShop, men jeg kan skisme ikke redigere det så det ser ordentligt ud... red-eye repair virker åbenbart kun på mennesker. :hmm: Nej det er klart, for det dér er jo ikke røde øjne :blink: der skal jo være en del af øjet før det kan repareres - så du må leve med zombie øjnene :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret November 30, 2009 Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 Nej det er klart, for det dér er jo ikke røde øjne :blink: der skal jo være en del af øjet før det kan repareres - så du må leve med zombie øjnene :slem: Jamen hun er også sød selvom hun har zombieøjne... Så må jeg få ændret det billede jeg har puttet ind i afstemningstråden hvis der er flertal for zombiebilledet der... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts