Aslan Besvaret November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 Jeg synes det her Vinhou ... jeg har tilladt mig at forsøge en hurtigredigering ... Og hvis du så lavede en langsom redigering, kunne du måske få hendes rigtige farve ind OG propil ind :banan: Ja, jeg har stor tiltro til dig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret November 30, 2009 Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 Og hvis du så lavede en langsom redigering, kunne du måske få hendes rigtige farve ind OG propil ind :banan: Ja, jeg har stor tiltro til dig :blink: Jeg har virkelig ikke tålmodighed til langsom-noget-som-helst ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2009 Jeg har virkelig ikke tålmodighed til langsom-noget-som-helst ... :ae: Men du kan lærer det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2009 Pstttttttttt Nollike, vi skal finde en måde at diskvalificere alle de andre på :engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret December 3, 2009 Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL ... mine hunde vil bare slet ikke samarbejde, enten ser de ud som om jeg lige har banket dem og ellers er der lyse øjne og en masse "fejl-foto" Vil I ikke godt tage et kik i mit album "Juletøzer på slap line " og se om noget kan bruges ?? Her har Suzi ihvertfald fået nok af nissehuer og tåbelige foto :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret December 3, 2009 Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL ... mine hunde vil bare slet ikke samarbejde, enten ser de ud som om jeg lige har banket dem og ellers er der lyse øjne og en masse "fejl-foto"Vil I ikke godt tage et kik i mit album "Juletøzer på slap line " og se om noget kan bruges ?? Her har Suzi ihvertfald fået nok af nissehuer og tåbelige foto :stupid: Din helt egen personlige anti-jule vovse!! :klap: Hun er kær, kan vi ikke lave en anti-juletråd med dette billede og det af Noomi som evil golden-rensdyr?! De er da mega underholdende! Ps. synes der er flere gode jule-billeder i dit album, de er alle meget søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 Din helt egen personlige anti-jule vovse!! :klap: Hun er kær, kan vi ikke lave en anti-juletråd med dette billede og det af Noomi som evil golden-rensdyr?! De er da mega underholdende! Det er da stadig et julebilled, der e rjo en nissehue på :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret December 3, 2009 Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 Det er da stadig et julebilled, der e rjo en nissehue på :blink: Ups, fik vidst ikke formuleret mig ordentligt.. Anti-jule vovser var ment som dem, der har fået nok af julen.. se evt: http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/11926-anti-jule-vovser.html#post293699 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret December 3, 2009 Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 Din helt egen personlige anti-jule vovse!! :klap: Hun er kær, kan vi ikke lave en anti-juletråd med dette billede og det af Noomi som evil golden-rensdyr?! De er da mega underholdende! Ps. synes der er flere gode jule-billeder i dit album, de er alle meget søde Taaark... tror også vi ville slå bedre igennem med anti-jule hunde :5up: Det er da stadig et julebilled, der e rjo en nissehue på :blink: HO HO HO.. i sidste månede var der våd måz, håndvask og håndklæde på fotoet men der kom det heller ik med !! Måneden inden glemte admin mit foto, sååå jow jow .. vi må jo gøre det grundiger næste gang vi være med !:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 Ups, fik vidst ikke formuleret mig ordentligt.. Anti-jule vovser var ment som dem, der har fået nok af julen.. se evt: http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/11926-anti-jule-vovser.html#post293699 Roger that! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 Årh jeg ved ikke hvad jeg skal vælge! Her er lidt julehunde som jeg lige har taget.. eller krænket, om man vil! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 3! Afgjort 3! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 3! Afgjort 3! Enig :5up: Er jeg den eneste der kan se had i øjnene på de andre billeder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 Enig :5up: Er jeg den eneste der kan se had i øjnene på de andre billeder? Nope, havde han været en større hund havde han ædt sin onde onde menneskemor :mrgreen: Er også helt klart mest til nr. 3, det er rigtigt sødt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 Enig :5up: Er jeg den eneste der kan se had i øjnene på de andre billeder? Haha - så se det her.. Tweety som lover mig at hun slår mig ihjel. snart. Eller nr. 2 af Karla som ligner noget moderne kunst (flyvende hat) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 okay.. så forsøger jeg da en sidste gang... Jill på nr.1 , Suzi på nr.2 eller Money på nr.3 [ATTACH]17708[/ATTACH] [ATTACH]17709[/ATTACH] [ATTACH]17710[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 okay.. så forsøger jeg da en sidste gang... Jill på nr.1 , Suzi på nr.2 eller Money på nr.3 [ATTACH]17708[/ATTACH] [ATTACH]17709[/ATTACH] [ATTACH]17710[/ATTACH] Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 okay.. så forsøger jeg da en sidste gang... Jill på nr.1 , Suzi på nr.2 eller Money på nr.3 [ATTACH]17708[/ATTACH] [ATTACH]17709[/ATTACH] [ATTACH]17710[/ATTACH] Nr. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! :klap: Nr. 1 1000 tak... nr. 1 det blev Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 okay.. så forsøger jeg da en sidste gang... Jill på nr.1 , Suzi på nr.2 eller Money på nr.3 [ATTACH]17708[/ATTACH] [ATTACH]17709[/ATTACH] [ATTACH]17710[/ATTACH] 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts