MissMilladk Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 hehe nej da, det er min gyngestol hun sidder i, der ligger et fåreskind på sædet tænkte det ville være det pæneste sted at sætte hende :blink: Ahhh, det kan jeg da godt se, nu du siger det. Jeg troede også, det var et stort julelandskab, du havde stillet op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Ahhh, det kan jeg da godt se, nu du siger det. Jeg troede også, det var et stort julelandskab, du havde stillet op ej okay såå juletosset er jeg ikke helt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 ej okay såå juletosset er jeg ikke helt :blink: Det er kun d. 28 november, men du har allerede skiftet dit profilbillede ud til en juleversion, så dén må du længere ud på landet med :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Det er kun d. 28 november, men du har allerede skiftet dit profilbillede ud til en juleversion, så dén må du længere ud på landet med :blink: iihhhhh de viser julefilm i tv og imorgen er det første søndag i advent NÅ! Jeg har bestemt mig og forsøgt at dele vandene lige Billede 1 er i månedens hund december Billede 2 er min avatar Billede 3 er nu min screensaver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Eeeej jeg bruger lige den her tråd også...i stedet for at lave en ny Hvilket et skal jeg bruge?? DET MED NISSEHUEN :klap::klap: Åhh hun er sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 iihhhhh de viser julefilm i tv og imorgen er det første søndag i advent NÅ! Jeg har bestemt mig og forsøgt at dele vandene lige Billede 1 er i månedens hund december Billede 2 er min avatar Billede 3 er nu min screensaver Jeg stemmer alligevel på jer allesammen, det jo næsten jul ikk I tror det er løgn, vi passer svigerforældrenes hus i disse dage: 1: mange har jule dekorationer foran deres døre allerede nu 2: der er en kæmpe neon lys julemandsting for enden af deres fælles gang-halløj Det er november måned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 2009 Hvor er englevingerne?! Hehe, han er bare så fantastisk dejlig på dette billede! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Hvor er englevingerne?! Hehe, han er bare så fantastisk dejlig på dette billede! :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 KANON... glorien og englevinger !! Den hund... ih altså .. tsk...tsk...tsk :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Sådan, præcist! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Fik aldrig nogle ordentlige billeder af Mio med sin Nissehue, og jeg får vidst ikke tid til at tage nye inden d. 6, så i må lige hjælpe med et af de her fra sidste års jul/juleaften, synes nemlig ik der er nogen der er super gode :hmm: 1-5 er han iført et hjemmelavet jule-halsbånd med klokke og det hele 6-8 er fra Juleaften, hvor han selv hjalp til med gaverne, indtil gaveN dukkede op, en lækker tyggestang fra mormor (som hun stadigvæk lever højt på idag :blink:)! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Fik aldrig nogle ordentlige billeder af Mio med sin Nissehue, og jeg får vidst ikke tid til at tage nye inden d. 6, så i må lige hjælpe med et af de her fra sidste års jul/juleaften, synes nemlig ik der er nogen der er super gode :hmm: 1-5 er han iført et hjemmelavet jule-halsbånd med klokke og det hele 6-8 er fra Juleaften, hvor han selv hjalp til med gaverne, indtil gaveN dukkede op, en lækker tyggestang fra mormor (som hun stadigvæk lever højt på idag :blink:)! Nr 1 :klap: Der er hans sløjfe tydligst, de sidste billeder ligner ikke heeeelt julebilleder ( hvis nu admin er striks og det er han vidst ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Fik aldrig nogle ordentlige billeder af Mio med sin Nissehue, og jeg får vidst ikke tid til at tage nye inden d. 6, så i må lige hjælpe med et af de her fra sidste års jul/juleaften, synes nemlig ik der er nogen der er super gode :hmm: 1-5 er han iført et hjemmelavet jule-halsbånd med klokke og det hele 6-8 er fra Juleaften, hvor han selv hjalp til med gaverne, indtil gaveN dukkede op, en lækker tyggestang fra mormor (som hun stadigvæk lever højt på idag :blink:)! For det første synes jeg du skal tage det første billede For det andet er Mio helt vildt SØØØØØØØØØØD! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Jeps.. de andre har ret nr.1 søøøøøøøøøøøøøød :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Hvor er englevingerne?! Hehe, han er bare så fantastisk dejlig på dette billede! :hjerte: Jeg elsker HF :KYS: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Fik aldrig nogle ordentlige billeder af Mio med sin Nissehue, og jeg får vidst ikke tid til at tage nye inden d. 6, så i må lige hjælpe med et af de her fra sidste års jul/juleaften, synes nemlig ik der er nogen der er super gode :hmm: 1-5 er han iført et hjemmelavet jule-halsbånd med klokke og det hele 6-8 er fra Juleaften, hvor han selv hjalp til med gaverne, indtil gaveN dukkede op, en lækker tyggestang fra mormor (som hun stadigvæk lever højt på idag :blink:)! Nr 1, selv om han er total læker på billed 7 men der ses det ikke ligeså godt at det er julesløjfe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Fik aldrig nogle ordentlige billeder af Mio med sin Nissehue, og jeg får vidst ikke tid til at tage nye inden d. 6, så i må lige hjælpe med et af de her fra sidste års jul/juleaften, synes nemlig ik der er nogen der er super gode :hmm: 1-5 er han iført et hjemmelavet jule-halsbånd med klokke og det hele 6-8 er fra Juleaften, hvor han selv hjalp til med gaverne, indtil gaveN dukkede op, en lækker tyggestang fra mormor (som hun stadigvæk lever højt på idag :blink:)! Jeg stemmer på nummer 1 :klap: han ser bare bedårende ud :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Jeg er lidt i tvivl om hvilket et jeg skal bruge. På det ene er hun totalt kær men det andet er sjovere Jeg må indrømme at jeg jævnligt undres over at hun kan gå fra at være noget af det yndigste til noget af det grimmeste på sådan cirka 3 splitsekunder :klap: Hvad synes I, hvilket et skal bruges? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Jeg er lidt i tvivl om hvilket et jeg skal bruge. På det ene er hun totalt kær men det andet er sjovere Jeg må indrømme at jeg jævnligt undres over at hun kan gå fra at være noget af det yndigste til noget af det grimmeste på sådan cirka 3 splitsekunder :klap: Hvad synes I, hvilket et skal bruges? Synes klart nummer 2 er det bedste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Jeg er lidt i tvivl om hvilket et jeg skal bruge. På det ene er hun totalt kær men det andet er sjovere Jeg må indrømme at jeg jævnligt undres over at hun kan gå fra at være noget af det yndigste til noget af det grimmeste på sådan cirka 3 splitsekunder :klap: Hvad synes I, hvilket et skal bruges? Ahahahaha, helt klart nr. 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Jeg er lidt i tvivl om hvilket et jeg skal bruge. På det ene er hun totalt kær men det andet er sjovere Jeg må indrømme at jeg jævnligt undres over at hun kan gå fra at være noget af det yndigste til noget af det grimmeste på sådan cirka 3 splitsekunder :klap: Hvad synes I, hvilket et skal bruges? Ingen af dem! Du er stemt ude, vi andre skal jo også have en chance! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Ingen af dem! Du er stemt ude, vi andre skal jo også have en chance! Du kan vist tage det helt roligt med det billede du har valgt, det får vi sgu svært ved at slå under alle omstændigheder :blink: :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Ahahahaha, helt klart nr. 2 Nå, men eftersom det var dig der lokkede, så er det dig der må stå til ansvar for resultatet Jeg bytter ud i tråden... :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Du kan vist tage det helt roligt med det billede du har valgt, det får vi sgu svært ved at slå under alle omstændigheder :blink: :5up: Joe, men man kan ikke leve op til total nuttethed. Forøvrigt hænger dig og noomi stadig på opslagstavlen :blink: Og hvordan med i år?:engel::engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 Jeg er lidt i tvivl om hvilket et jeg skal bruge. På det ene er hun totalt kær men det andet er sjovere Jeg må indrømme at jeg jævnligt undres over at hun kan gå fra at være noget af det yndigste til noget af det grimmeste på sådan cirka 3 splitsekunder :klap: Hvad synes I, hvilket et skal bruges? Jeg kan bedst lide nummer et :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts