Nollike Besvaret December 2, 2009 Rapporter Share Besvaret December 2, 2009 R.I.P. Baldur [media] [/media] Årh hvor er det sødt af dig at lave sådan en mindevideo Guanomo HF-folk er da noget helt særligt :hjerte: :kys: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2009 Årh hvor er det sødt af dig at lave sådan en mindevideo Guanomo HF-folk er da noget helt særligt :hjerte: :kys: Det var nemlig rigtig sødt, og jeg blev utroligt glad for den mindevideo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret December 2, 2009 Rapporter Share Besvaret December 2, 2009 Sov sødt Baldur, det ser ud til, at du var en skøn og kærlig hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 2, 2009 Rapporter Share Besvaret December 2, 2009 Nu tuder jeg over Baldur igen. Han havde et godt liv på trods af sine smerter, ingen tvivl om det. Han gav og fik så utrolig megen kærlighed i den al for korte tid, han var på jorden, som nogen hund overhovedet kunne ønske. :ae: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret December 2, 2009 Rapporter Share Besvaret December 2, 2009 Hvil i fred smukke dreng. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret December 2, 2009 Rapporter Share Besvaret December 2, 2009 Jeg føler med jer. :ae::ae::ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret December 2, 2009 Rapporter Share Besvaret December 2, 2009 Åh nej da ... jeg var slet ikke klar over det gik i de baner med Baldur ... er så længe siden jeg har været aktiv her inde Føler virkelig med Jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret December 3, 2009 Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 mange tanker herfra det må være hårdt hvad er der sket med vovse:confused: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 3, 2009 Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 mange tanker herfra det må være hårdt hvad er der sket med vovse:confused: Det er hvad der er sket Baldur har fået fred i dag, vi nænnede ikke at hverken han eller os skulle gå igennem hele weekenden, hvor han ville have det skidt, og vi kun ville tænke på at sige farvel. Jeg har været hjemme hos ham hele dagen, vi har som sagt gået en lille tur. Den sidste time legede vi lidt med hans bamse, vi nussede og han fik alle sine yndlingsgodbidder. Vi havde noget beroligende herhjemme, det fik han før vi kørte op til dyrlægen. Så turen til dyrlægen foregik helt stille og roligt, og han blev på intet tidspunkt bange. På trods af den sørgelige situation, så var det et godt farvel. Vi elskede ham utroligt højt, og det er virkeligt underligt at han ikke er her, men vi var nødt til at tænke på hvad der var bedst for ham http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/11455-huske-krydse-fingre-i-dag-13.html#post283565 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 mange tanker herfra det må være hårdt hvad er der sket med vovse:confused: Han blev aflivet pga. af komplikationer som følge af at han havde haft hjerte/lungeorm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bayou Besvaret December 3, 2009 Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 ... :ae::ae: herfra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 3, 2009 Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 :cry::cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 :cry::cry: Jeg kan desværre ikke se hvad du har vedhæfter, der er bare et rødt kryds Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 Ahr, sgupokkerda! Nu brugte jeg en halv dag på at lave det, og så kan jeg ikke finde et sted at lægge det, hvor andre kan se det Ikke sikkert det er din stil alligevel, men det er tanken der tæller, eller nowet Kan du se det her? http://www.renderosity.com/mod/gallery/full.php?image_id=1985404 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 Ahr, sgupokkerda! Nu brugte jeg en halv dag på at lave det, og så kan jeg ikke finde et sted at lægge det, hvor andre kan se det Ikke sikkert det er din stil alligevel, men det er tanken der tæller, eller nowet Kan du se det her? http://www.renderosity.com/mod/gallery/full.php?image_id=1985404 Nej, jeg skal logge ind for at få lov at se det, og jeg vil så gerne se det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 Ahr, sgupokkerda! Nu brugte jeg en halv dag på at lave det, og så kan jeg ikke finde et sted at lægge det, hvor andre kan se det Ikke sikkert det er din stil alligevel, men det er tanken der tæller, eller nowet Kan du se det her? http://www.renderosity.com/mod/gallery/full.php?image_id=1985404 Nu valgte jeg at oprette mig som medlem, og hvor er jeg glad for at jeg gjorde det, hvor er det bare smukt Jeg har tilladt mig at låne det, så andre herinde også kan se det smukke billede du har lavet, men sig til hvis jeg skal slette det igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 OK, sletter her 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 Nå, så uploader jeg det, men det bliver nok lidt småt... 2 sjæle én tanke Men det billedet kan godt tåle at blive vist mere end en gang, og tak fordi du har brugt tid på at lave billedet, det er jeg meget glad for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 2 sjæle én tanke Men det billedet kan godt tåle at blive vist mere end en gang, og tak fordi du har brugt tid på at lave billedet, det er jeg meget glad for. Det var så lidt. Jeg følte ikke jeg havde noget fornuftigt at sige, så blev det et billede i stedet 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 Det var så lidt. Jeg følte ikke jeg havde noget fornuftigt at sige, så blev det et billede i stedet Kender det godt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 Han blev aflivet pga. af komplikationer som følge af at han havde haft hjerte/lungeorm gud hvor forfærdeligt ja e udmærket klar over at det er noget farligt skidt kan huske at vi havde emnet da du fik det konstateret hvor min også havde lungeorm hvad var komplikationerne efterfølgende:confused: mange tanker herfra :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 gud hvor forfærdeligt ja e udmærket klar over at det er noget farligt skidt kan huske at vi havde emnet da du fik det konstateret hvor min også havde lungeorm hvad var komplikationerne efterfølgende:confused: mange tanker herfra :ae: Han fik en voldsom infektion grundet ormen, og i kroppens forsøg på at bekæmpe denne infektion dannede den antistoffer, disse antistoffer angreb så desværre også hans egne nyrer. Det resulterede i at hans nyrer blev ødelagt og at han skulle have været på nyrediæt resten af sit liv. Men da han samtidig også skulle have været opereret i ryggen og vi ikke havde garanti for at diæten eller rygoperationen ville virke, så valgte vi at han i stedet skulle have fred. Især fordi at så længe hans nyrer ikke virkede ordentlig, så kunne de ikke give ham smertestillende for rygsmerterne... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 Smuk hilsen Hvil i fred søde Baldur! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 Nu valgte jeg at oprette mig som medlem, og hvor er jeg glad for at jeg gjorde det, hvor er det bare smukt Jeg har tilladt mig at låne det, så andre herinde også kan se det smukke billede du har lavet, men sig til hvis jeg skal slette det igen. Sikke et smukt billede. Meget fin afsked med Baldur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 Han fik en voldsom infektion grundet ormen, og i kroppens forsøg på at bekæmpe denne infektion dannede den antistoffer, disse antistoffer angreb så desværre også hans egne nyrer. Det resulterede i at hans nyrer blev ødelagt og at han skulle have været på nyrediæt resten af sit liv. Men da han samtidig også skulle have været opereret i ryggen og vi ikke havde garanti for at diæten eller rygoperationen ville virke, så valgte vi at han i stedet skulle have fred. Især fordi at så længe hans nyrer ikke virkede ordentlig, så kunne de ikke give ham smertestillende for rygsmerterne... sikke noget skidt håber han får det godt i hundehimlen:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts