Dinah Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 RIP Baldur:megaked: Jeg har været væk i et par dage, så der er vist noget, jeg har misset:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 Det gør mig virkelig ondt at du har mistet din Baldur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret December 5, 2009 Rapporter Share Besvaret December 5, 2009 RIP Baldur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 5, 2009 Rapporter Share Besvaret December 5, 2009 Farvel søde Baldur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret December 5, 2009 Rapporter Share Besvaret December 5, 2009 Sikke et smukke eftermæle, Baldur var en stor hund og han har, blandt andre herfra, givet mig troen på at alle 'kamp'hunde ikke er onde farlige, og utilregnelige Jeg er sikker på du har det godt og er fri for smerter der hvor du er nu Baldur, du vil være elsket og savnet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts