Hop til indhold

Sig mig, humpede den lige tæppet?

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Ja det gjorde den :shock: Motor altså, og endda flere gange.

Straks flipper mit hoved jo - sig mig, kan han være stresset?? Kan så små hvalpe stress humpe?! ...eller er det bare sådan noget hvalpe gør i ny og næ?

Prøver at lægge en film herind, hvis computeren virker, og altså det jeg flipper mest over er, at han har prøvet på det 3-4 gange, i dag kun.

[media]

[/media]

[media]

[/media]

Jeg håber at det bare er fordi han virkelig elsker sit tæppe......

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det gjorde den :shock: Motor altså, og endda flere gange.

Straks flipper mit hoved jo - sig mig, kan han være stresset?? Kan så små hvalpe stress humpe?! ...eller er det bare sådan noget hvalpe gør i ny og næ?

Prøver at lægge en film herind, hvis computeren virker, og altså det jeg flipper mest over er, at han har prøvet på det 3-4 gange, i dag kun.

[media]

[/media]

[media]

[/media]

Jeg håber at det bare er fordi han virkelig elsker sit tæppe......

Eller også er han bare ved at forme tæppet så han kan komme til at ligge ordentligt:blink:

At humpe er at gøre som Petrine, det der er der sgu ikke meget humping over:mrgreen:

- dejlige videoer forresten, nu glæder vi os endnu mere til at møde ham

Link til indlæg
Del på andre sites

Så så :blink:

Små hvalpe kan godt humpe. Såmænd ikke fordi de ved hvad det betyder, men bare som en del af en leg (har jeg ihvertfald fået fortalt)

Min Sherlock humpede altid det samme tæppe, da han var lille. Det skete ikke kun når han var opkørt, men bare ofte når han legede med tæppet. Leger han med det i dag, kan det også godt hænde, at han finder på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Orv det håber jeg! For tror han er en lille følsom sjæl, så bliver jo helt nervøs for om flytningen har taget hårdt på ham...

Han har været ude på en mikrotur i dag (10 fliser den ene vej, 10 fliser tilbage) hvor han mødte en dværg og hendes barn og Anders siger han blev lidt bange for dem og gemte sig bag hans ben og knurrede af dem :oops:

Snak om politisk ukorrekt hundehvalp.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der ser jeg heller ikke som være humpning, men blot leg med tæppet. Min den yngste leger ofte sådan med ting stadig (hun er 18 mdr. nu), hvor det åbenbart gælder om at få tæpper og puder ind under kroppen. Men ingen underlivs action.

Humperi er for meget sådan noget her [media]

[/media]

Meget mere fokuseret og med et udtryk af mental absence...

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha.. Måtte se videoerne 2 gange..

Hvor er han bare dejlig :hjerte:

Men jo, jeg ville tro at han øver sit humperi.

Det minder mistænkeligt om min egen Don Juan's spæde kluntede forsøg..

Han gør det nu i stor stil i dag, med sit lammeskindstæppe og sin sovepude. Ved ikke helt, hvad han får ud af det, men så længe at det er hans egne ting og ikke vores ben, det går ud over, så fred være med det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Han har været ude på en mikrotur i dag (10 fliser den ene vej, 10 fliser tilbage) hvor han mødte en dværg og hendes barn og Anders siger han blev lidt bange for dem og gemte sig bag hans ben og knurrede af dem :oops:

Snak om politisk ukorrekt hundehvalp.

Nura har stillet sig op og gøet og nægtet at gå forbi en spastikker for en måneds tid siden. Han havde en lidt anderledes måde at gå på og det var åbenbart vildt truende og farligt for Nura..

Det var ikke den dag jeg var mest stolt over at have hende med i byen... :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nura har stillet sig op og gøet og nægtet at gå forbi en spastikker for en måneds tid siden. Han havde en lidt anderledes måde at gå på og det var åbenbart vildt truende og farligt for Nura..

Det var ikke den dag jeg var mest stolt over at have hende med i byen... :stupid:

Fnis :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom i tanke om min barndomshund Chili, verdens bedste hund. Men havde en virkelig dårlig vane :rolleyes: når hun blev jaloux så humpede hun ens ben :stupid: grrrrrr....hun har fået mangen et knæ i brystet :roll:

Og jo, hun BLEV jaloux, for det var altid når man stod og snakkede med andre eller hun ikke lige fik opmærksomhed :rolleyes:

Redigeret af Tonks
stavespade med fjols på toppen :P
Link til indlæg
Del på andre sites

Enig med de fleste andre - det der er ikke humperi, det er hyber nuttethed :lun:

Når Møffe humper, så er det, hvis man har leget FOR intenst med ham. Så kan han pludselig ikke overskue det længere og så går det over i humpning - ala den film, MK101 sendte ind, lige bortset fra, at Møffe ikke slikker sig om munden :lol: Eller ligner en, der nyder det (det synes jeg altså, at hunden på filmen gør :oops: ).

Men Møffe har heldigvis ikke gjort det i laaang tid :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo er helt med på at han ikke heeeelt ved hvordan man humper, synes bare det lignede det lidt for meget. Og altså, han ved jo næsten heller ikke hvordan man går på benene endnu :lol: I hvert fald ikke hvis han har travlt.

Men er rigtig glad for jeres kyndige svar! Har aldrig boet med en humpehund, men har på fornemmelsen at det kommer jeg til ;-) Motor er ikke ved at få motorstop, Motor elsker bare sit skønne tæppe! (..så meget at han prøver at lave små racerbiler med det :slem:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom i tanke om min barndomshund Chili, verdens bedste hund. Men havde en virkelig dårlig vane :rolleyes: når hun blev jaloux så humpede hun ens ben :stupid: grrrrrr....hun har fået mangen et knæ i brystet :roll:

Og jo, hun BLEV jaloux, for det var altid når man stod og snakkede med andre eller hun ikke lige fik opmærksomhed :rolleyes:

Ja! Det var da også HENDE der var verdens navle! Tsk Tonks :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo er helt med på at han ikke heeeelt ved hvordan man humper, synes bare det lignede det lidt for meget. Og altså, han ved jo næsten heller ikke hvordan man går på benene endnu :lol: I hvert fald ikke hvis han har travlt.

Men er rigtig glad for jeres kyndige svar! Har aldrig boet med en humpehund, men har på fornemmelsen at det kommer jeg til ;-) Motor er ikke ved at få motorstop, Motor elsker bare sit skønne tæppe! (..så meget at han prøver at lave små racerbiler med det :slem:)

Tro mig, en 8 ugers hvalp ved godt hvordan man humper (bare ikke, når det gælder et tæve :mrgreen:)! Og hvis nogen var klodset på benene som 8 ugers, så var det vidst Møffe (og han er det endnu :genert:).

Han gjorde det allerede én af de første dage han var her - og jeg kan love dig for, at man ikke er i tvivl om det, når hunden begynder ;-) Den vil derudover næppe heller kunne koncentrere sig om at lege samtidig - både forben og bagben skal jo bruges ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Kæft hvor er han kær :hjerte:

Dels er det helt almindelig hvalpeadfærd dels sker der også ofte det at følelsen af f.eks. et tæppe/pude/bamse nedefra og op imod brystkassen sætter adfærden i gang.

Link til indlæg
Del på andre sites