Tonks Besvaret December 3, 2009 Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 Jo er helt med på at han ikke heeeelt ved hvordan man humper, synes bare det lignede det lidt for meget. Og altså, han ved jo næsten heller ikke hvordan man går på benene endnu I hvert fald ikke hvis han har travlt. Men er rigtig glad for jeres kyndige svar! Har aldrig boet med en humpehund, men har på fornemmelsen at det kommer jeg til Motor er ikke ved at få motorstop, Motor elsker bare sit skønne tæppe! (..så meget at han prøver at lave små racerbiler med det :slem:) NØJ vi kommer til at høre mange bil jokes i fremtiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 3, 2009 Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 NØJ vi kommer til at høre mange bil jokes i fremtiden Hihihi ja det gør i vist :slem: Er virkelig glad for at høre at det er helt normalt, nogen bliver vist lidt paranoide af at læse lidt for meget på HF Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret December 3, 2009 Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 Ingen ide om hvorfor osv :stupid: MEN nøj hvor er han søøøøøøød, kær, nusser osv osv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 3, 2009 Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 Ja! Det var da også HENDE der var verdens navle! Tsk Tonks Nåååå ja :stupid: Hihihi ja det gør i vist :slem: Er virkelig glad for at høre at det er helt normalt, nogen bliver vist lidt paranoide af at læse lidt for meget på HF hehe...kender det...sidder og tænker hjerteorm lige nu pga. den der tråd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 3, 2009 Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 Hihihi ja det gør i vist :slem: Er virkelig glad for at høre at det er helt normalt, nogen bliver vist lidt paranoide af at læse lidt for meget på HF Ja, man skal passe på ikke at komme til at analysere alt og overfortolke det der sker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 3, 2009 Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 Ja, man skal passe på ikke at komme til at analysere alt og overfortolke det der sker Ja men Motor må lige lide lidt, for sådan er det bare når hans ejer har så dårlig samvittighed over at de ikke opdagede hvad hans "storebror" fejlede tidligere.... Jeg lover at det går over igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 3, 2009 Rapporter Share Besvaret December 3, 2009 Ja men Motor må lige lide lidt, for sådan er det bare når hans ejer har så dårlig samvittighed over at de ikke opdagede hvad hans "storebror" fejlede tidligere.... Jeg lover at det går over igen med mindre du rent faktisk har r¢ntgensyn, beh¢ver du vist ikke f¢le dårlig samvittighed over noget som helst! :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 Et sund og naturligt sexliv er forøvrigt slet ikke farligt, Petrine humper når hun har lyst, har aldrig oplevet det i stress-situationer, hendes dukke ligger i sengen og vi kan flade ud i sofaen og være fuldstændigt passive, så går Petrine ind og tager en omgang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret December 4, 2009 Rapporter Share Besvaret December 4, 2009 Ja men Motor må lige lide lidt, for sådan er det bare når hans ejer har så dårlig samvittighed over at de ikke opdagede hvad hans "storebror" fejlede tidligere.... Jeg lover at det går over igen Nej, ingen dårlig samvittighed. Basta!!! Men kender godt følelsen. Mistede en hund da den blev passet ude som ti måneder gammel - den stak af og blev kørt over af et tog. Eneste trøst er, at den ikke opdagede en pind og nok bare havde fantastisk lugt i næsen. Dog gjorde det en smule, at yngstekræet (der nu har rundet halvandet) i lang tid blev holdt ekstra meget i snor. Tror man på et eller andet tidspunkt kommer til et punkt, hvor angsten for at miste går over, og man kan nyde hunden som det individ den er - og man ved at fordi man har haft en dårlig oplevelse, oplever man yderst sjældent en gentagelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 5, 2009 Rapporter Share Besvaret December 5, 2009 Tak for jeres svar, og jeg skal nok lære at slappe af, men ja, det har virkelig været hårdt med Buddha, meget kan jeg tage men ikke noget som går ud over sagesløse dyr.. Og så savner jeg ham bare. Men Motor er heldigvis en helt anden, og meget opmærksomhedskrævende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts