Hop til indhold

Sig mig, humpede den lige tæppet?

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Jo er helt med på at han ikke heeeelt ved hvordan man humper, synes bare det lignede det lidt for meget. Og altså, han ved jo næsten heller ikke hvordan man går på benene endnu :lol: I hvert fald ikke hvis han har travlt.

Men er rigtig glad for jeres kyndige svar! Har aldrig boet med en humpehund, men har på fornemmelsen at det kommer jeg til ;-) Motor er ikke ved at få motorstop, Motor elsker bare sit skønne tæppe! (..så meget at han prøver at lave små racerbiler med det :slem:)

NØJ vi kommer til at høre mange bil jokes i fremtiden :lol:

p065.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

NØJ vi kommer til at høre mange bil jokes i fremtiden :lol:

p065.gif

Hihihi ja det gør i vist :slem:

Er virkelig glad for at høre at det er helt normalt, nogen bliver vist lidt paranoide af at læse lidt for meget på HF :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja! Det var da også HENDE der var verdens navle! Tsk Tonks :mrgreen:

Nåååå ja :stupid:

Er virkelig glad for at høre at det er helt normalt, nogen bliver vist lidt paranoide af at læse lidt for meget på HF :genert:

hehe...kender det...sidder og tænker hjerteorm lige nu pga. den der tråd :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Ja, man skal passe på ikke at komme til at analysere alt og overfortolke det der sker :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, man skal passe på ikke at komme til at analysere alt og overfortolke det der sker :-D

Ja men Motor må lige lide lidt, for sådan er det bare når hans ejer har så dårlig samvittighed over at de ikke opdagede hvad hans "storebror" fejlede tidligere.... Jeg lover at det går over igen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja men Motor må lige lide lidt, for sådan er det bare når hans ejer har så dårlig samvittighed over at de ikke opdagede hvad hans "storebror" fejlede tidligere.... Jeg lover at det går over igen :genert:

Nej, ingen dårlig samvittighed. Basta!!!

Men kender godt følelsen. Mistede en hund da den blev passet ude som ti måneder gammel - den stak af og blev kørt over af et tog. Eneste trøst er, at den ikke opdagede en pind og nok bare havde fantastisk lugt i næsen. Dog gjorde det en smule, at yngstekræet (der nu har rundet halvandet) i lang tid blev holdt ekstra meget i snor.

Tror man på et eller andet tidspunkt kommer til et punkt, hvor angsten for at miste går over, og man kan nyde hunden som det individ den er - og man ved at fordi man har haft en dårlig oplevelse, oplever man yderst sjældent en gentagelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for jeres svar, og jeg skal nok lære at slappe af, men ja, det har virkelig været hårdt med Buddha, meget kan jeg tage men ikke noget som går ud over sagesløse dyr.. Og så savner jeg ham bare. Men Motor er heldigvis en helt anden, og meget opmærksomhedskrævende :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites