Hop til indhold

Skip ohøj...

Gæst A.J
 Share

Recommended Posts

Hej med jer...

Så fandt min pc også vej til dette skønne forum :blink:

Jeg hedder Anja, er 30 år, og har en dejlig kæreste, 3 skønne møgunger, og Tuc, vore helt igennem kugleskøre killing på 5 måneder...

Vi er så heldigt stillet, at vi har fået lov til, at få verdens skønneste vovse udstationeret i vores hjem, og hende skal vi så hente her d. 12 dec :banan::banan::banan::banan::banan: Behøver jeg skrive, at vi glæder os FOR VILDT???...

Hun hedder Thilde og er en staffordshire bull terrie, hun er 2½ år, og så mega bedårende... Jeg ville gerne sætte et billede ind af hende, men synes det er bedst og vente, til vi har fået hende hjem, men så skal i nok også blive spammet herinde... :slem::mrgreen:

Det var lidt om mig, håber at få en masse dejlige timer herinde...

:vinken: Anja

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Advarsel: vi er mega onde ved nye...især dem med kamphund...

:mrgreen:...Just kidding...velkommen til...:5up:

Det er Dk's hyggeligste forum, så som de andre siger så vil du nok blive HF-afhængig ret hurtigt....:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til hele familien! :vinken:

Kan godt forstå I glæder Jer.. kan vi ikke få et billede af missen imens vi venter?! :engel::mrgreen:

Ha ha... jo, men er bare sådan lidt tilbageholden - mere hvis der skulle gå et eller galt, så derfor ville jeg helst vente til jeg har fået hende hjem...

Men, når nu du lokker sådan...:cool::engel::mrgreen: sååå... har netop siddet og leget med et billede af hende, det smider jeg lige ind...:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Advarsel: vi er mega onde ved nye...især dem med kamphund...

:mrgreen:...Just kidding...velkommen til...:5up:

Det er Dk's hyggeligste forum, så som de andre siger så vil du nok blive HF-afhængig ret hurtigt....:engel:

Det forstår jeg udemærket godt, har hørt at kamphunde går under navne, som Bistansponyer, og potensforlægere... Så forstår godt, hvis i ikke vil have de børnespisende hunde i jeres forum...:drille:

Tak skal du have...:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha... jo, men er bare sådan lidt tilbageholden - mere hvis der skulle gå et eller galt, så derfor ville jeg helst vente til jeg har fået hende hjem...

Men, når nu du lokker sådan...:cool::engel::mrgreen: sååå... har netop siddet og leget med et billede af hende, det smider jeg lige ind...:lun:

Nøj, hun ser dejlig fræk ud! :lun: Kan godt forstå, at du er forelsket i hende! :5up:

Mente faktisk et billede af missen (killingen :mrgreen: men dette var jo meget bedre på et hunde-forum! :vuf:) :lol: Tak

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj, hun ser dejlig fræk ud! :lun: Kan godt forstå, at du er forelsket i hende! :5up:

Mente faktisk et billede af missen (killingen :mrgreen: men dette var jo meget bedre på et hunde-forum! :vuf:) :lol: Tak

Ha ha... ja, det opdagede jeg bagefter...:stupid::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites