Hop til indhold

Kan i mærke chippen??


Gæst LouiseBS
 Share

Recommended Posts

Gæst LouiseBS

Nu har jeg i noget tid gået og undret mig over en bule inde i Amys nakke. Og så kom jeg til at tænke på om det kan være chippen jeg kan mærke. Jeg kan jo nærmest rykke rundt på det derinde, hun syntes ikke ligefrem at det er rart når jeg gør det.

 

Men vil bare lige høre om i syntes at det er noget vi skal have tjekket :confused:

 

Og kan i mærke den i jeres hunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved at på nogle hunde kan man mærke det. Jeg kan dog ikke mærke den på Alto, men det har nok noget med hans meget pels at gøre :blink: Jeg ved at Mulline kan mærke chippen på en af rotterne, men jeg kan altså ikke huske om det er på Mille eller Freja :hmm:

 

Hvis du ved med sikkerhed at det er i det område chippen burde sidde, ville jeg ikke være bekymret.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kan sagtens mærke Izzies :engel: har siddet og nulret den nogen gange helt uden at tænke over det :stupid: det gør ikke ondt, men den har rykket sig lidt om på det stykke mellem brystet og halsen. Men så længe jeg har tjek på hvor den er og at den ikke bevæger sig kan jeg ikke se noget galt.

 

Men altså nu ER den jo også meget lille, så på de store meget pelsede hunde kan jeg altså godt forstå hvis man ikke lige kan finde dem :blink: Det er kun fordi bissen er så lille at jeg får nusset hende over det hele, og lægger mærke til sådan nogle små ting :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LouiseBS
Jeg ved at på nogle hunde kan man mærke det. Jeg kan dog ikke mærke den på Alto, men det har nok noget med hans meget pels at gøre :blink: Jeg ved at Mulline kan mærke chippen på en af rotterne, men jeg kan altså ikke huske om det er på Mille eller Freja :hmm:

 

Hvis du ved med sikkerhed at det er i det område chippen burde sidde, ville jeg ikke være bekymret.

 

 

Det er nemlig deromme i nakken hvor den skal sidde. Det er ikke noget som irritere hende, det er jo kun når jeg sidder og prikker hende i nakken at hun reagere, men det kunne godt være at jeg lige skulle ringe til dyrlægen og høre om man nogen gange kan mærke den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men altså nu ER den jo også meget lille, så på de store meget pelsede hunde kan jeg altså godt forstå hvis man ikke lige kan finde dem :blink: Det er kun fordi bissen er så lille at jeg får nusset hende over det hele, og lægger mærke til sådan nogle små ting :lol:

 

:lol::lol: selvom Alto er stooor og pelset nusser jeg også over det hele, det tar nok bare lidt længere tid :mrgreen: - det er altid mig, der finder flåter på ham - og dem hader jeg bare :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Annemette79

Jeg kan også mærke chippen på Walter når jeg nusser ham i nakken. Jeg sad en dag og nussede ham i nakken og pludselig kunne jeg mærke en "stav"-agtig ting under huden og jeg tænkte, åh åh, hvad er nu det, indtil det gik op for mig at det selvfølgelig bare var hans chip :blink: Den er dog også vandret lidt ligesom der også er andre der skriver herinde.

 

Hilsen Annemette

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved at på nogle hunde kan man mærke det. Jeg kan dog ikke mærke den på Alto, men det har nok noget med hans meget pels at gøre :blink: Jeg ved at Mulline kan mærke chippen på en af rotterne, men jeg kan altså ikke huske om det er på Mille eller Freja :hmm:

 

Hvis du ved med sikkerhed at det er i det område chippen burde sidde, ville jeg ikke være bekymret.

 

 

Det er rigtigt at jeg kan mærke den på freja:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia

Min gamle hund Smukke, var så oldschool at hun var m. tattoo. (:lun:)

 

Lille Grimme's chip har man kunne mærke de første mange år, men de seneste år - hun er 8 år i dag - har jeg ikke kunne finde den. :hmm:Men den føltes bare som en lille klump, nærmest som en chip under huden! Haha.

 

Og Store Sofia's chip er ikke til at finde nogen steder! Men hun har også meget hud/pels om halsen og i nakken, hun er en smule buttet - så måske er det derfor.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...