bellas mor Skrevet Marts 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Marts 25, 2008 Jeg har tilfældigt været sammen med en hvis datter også havse købt hundehvalp, samme sted som jeg,samme kuld" en søster"men AK staklen måtte aflives dagen før jeg måtte sige farvel til min lille solstråle døde af samme symtomer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Marts 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2008 Hvor er det dog forfærdeligt ... Nogen burde sørge for at alle fik det at vide ... Spiegelhauer eller en eller anden i den stil ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Humankind Besvaret Marts 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2008 Sad lige og læste tråden igennem ang. advarsel. Sælgers reaktion og handlinger igennem hele forløbet har været fuldstændig forrykt og det er tragisk for jer at i skulle miste lille Bella på den måde! Parvo er rigtig rigtig væmmeligt!! Det er muligt sælger vitterligt ikke var klar over der var noget, men det er dog temmelig sikkert at Bella havde det med der fra, specielt nu hvor du fortæller om endnu en fra kuldet der er død af det. Sælger har, som skrevet, i mine øjne reageret fuldstændig hen i vejret i det her tilfælde. Hun burde ha' bakket jer op og bedt om opfølgning og (moralsk set) refunderet Bella, da hun nok havde det med der fra. Der hvor hele sagen desværre også står nu er, at smitten (nok) er i sælgers hjem og kommer hun ud blandt andre hunde med sine hunde vil der være stor risiko for videre smitte der... Så hvis du har mulighed for at maile informationen til opdrætteren og evt. et link til netdyredoktor så hun kan se hvad det er for noget alvorligt stads hun har i sit hus, ville det være godt... af hensyn til andre hunde. Men fy-føj altså for en reaktion fra sælgers side!!!! Hvordan var den generelle hygiejne ved sælger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret Marts 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2008 En her har skrevet til mig (Vil bare lige fortælle at alle hvalpene døde) kunne da godt tænke mig at høre nærmere hvordan man ved det, ?????????????? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts