Gæst landlyst Skrevet December 6, 2009 Rapporter Share Skrevet December 6, 2009 Hej til jer alle Jeg har et spørgsmål vedr parring.. har hørt at hunde kan parre selvom de er adskilt af en løbegård?? Altså at hannen er i en løbegård ved siden af tæven.. at de på en eller anden både kan fuldføre en parring igennem tremmerne ?? Er det korrekt:hmm: Hilsen en nysgerrig hundeejer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret December 7, 2009 Rapporter Share Besvaret December 7, 2009 Det kan uden tvivl sagtens lade sig gøre! Både hanner og tæver er ofte særdeles kreative, når først tæven er i løbetid og klar til parring. Så jeg ville helt afgjort ikke lade en løbsk tæve gå i en løbegård lige ved siden af en hanhund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 7, 2009 Rapporter Share Besvaret December 7, 2009 Det har jeg set 2 schæfere gøre, så ja det kan godt lade sig gøre.. Som AP skriver er de MEGET krestive når de vil/kan parre.. Jeg har set en hanhund springe 1 meter op og hage sig fast i lågen og kravle gennem et lille hul på 10 x 10 cm for at komme ind til tæverne i løbetid.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst landlyst Besvaret December 7, 2009 Rapporter Share Besvaret December 7, 2009 Jame dog.. Syntes bare det lyder helt uvirkeligt at det skulle kunne lade sig gøre. Hannen må da have store problemer med at komme på tæven når det er tremmer i mellem dem?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts