Hop til indhold

Winter wonderland - Billeder!!!


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Så fik jeg tid til at ordne billederne (de skulle lige lysnes lidt, så man kunne se, at det var BERNEREN Møffe :mrgreen:), så nu kan jeg lægge dem ind!

 

Nå - skal vi så snart ud mor?

[ATTACH]18696[/ATTACH]

 

[ATTACH]18697[/ATTACH]

 

[ATTACH]18698[/ATTACH]

 

[ATTACH]18699[/ATTACH]

 

[ATTACH]18700[/ATTACH]

 

[ATTACH]18701[/ATTACH]

 

[ATTACH]18702[/ATTACH]

 

[ATTACH]18703[/ATTACH]

 

[ATTACH]18704[/ATTACH]

 

[ATTACH]18705[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 246
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sikke nogle fine hunde :lun:

Vi har været ude på morgentur idag, og Freja elsker sneen :mrgreen:

Har desværre ikke ku "fange" et billede hvor hun flipper ud i sneen, men hun er hel vild med det. Det er første gang hun oplever sne, og sys det er ret så sjovt, især når man er en lille bitte hund, i 40 cm sne :shock:

c0f6322db7a042daf85355e852e84fdf_11836.jpg?dl=1261003078 1b3ce6bd1a247daa8df71ca7367ce350_11832.jpg?dl=1261003078

Man kan godt se det er lidt højt, og på billede to står hun med næsen helt nede under sneen og "grynter" :lol:

Elsker bare at se når hun pjatter rundt, og jeg har det næsten ligeså sjovt som hende, sys bare ikke det er så spændende, så hun ruller rundt i sneen :damn: GODT der er opfundet håndklæder....!

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh! (endnu :banan: ) En super sne-billede tråd :-D

 

Hvor er jeres billeder og hunde dog skønne :lun:

 

Må jeg også spamme her?

 

Jaah, ikk :mrgreen:

 

Moar, min nums fryser kald mig nu ind :vuf:

december09024.jpg

 

Weee, nu kommer jeeeg

december09025.jpg

 

Mere af min glade hund

december09021.jpg

 

Min kloge moar siger noget med godbid, så kan jeg jo godt liige kigge op!

december09037.jpg

 

Lidt natur er der også i sneen:

 

december09049.jpg

 

december09004.jpg

 

december09048.jpg

 

december09043.jpg

 

Og en flok får der ligner nogen som ikke synes vejret er så sjovt:

december09009.jpg

 

Lidt fra andre sne-år:

 

k9-kunkurrence.jpg

 

Halloo, nogen mus dernede??

2k9konkurrence07.jpg

 

 

NYBillede272.jpg

 

NYBillede161.jpg

 

Nu må jeg hellere stoppe med spam :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Weeee... jeg har internet hjemme igen, så behøves jeg ikke tjekke HF på mobilen mere (desperat ja :mrgreen:) og endnu bedre - jeg kan spame jer med billeder! Masser af billeder! :slem: :lol:

 

Vi var ude i hvad der næsten var en halv sne-pelikan - Mio elskede det, men det var næsten umuligt at tage billeder! :???:

De er lidt dystre da de ikke har været gennem PS endnu, jeg har nogle liggende der skal igennem først (elles får jeg nok høvl af Aslans mor, grundet ventetiden! :mrgreen:)

 

Det blev også til en video, hvor jeg fangede Mio da han faldt gennem en ordentlig drive! :shock: Først så han ud til at hygge sig, men pludselig så han lidt sølle ud, så derfor slutter videoen lidt brat - jeg skulle jo min stakkels kyllinge-stress-vapse til undsætning! :stupid: :lol::roll: :ae:

Det første er her fra vores nye have, hvor Bjarke er ved at vise Mio den fine nye låge, som han stolt selv har bygget! :blink:

hvor er det vildt :shock: Stakkels Mio, godt han ikke kan høre jeg også grinee lidt da han røg igennem den kæmpe snedrive :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil vil da også lige vise hvad vi har lavet i dag - Især isen var Bamse helt tosset med.

Der skulle trilles rundt på alle de frosne vandpytter :klap:

 

Øh.... hva er der i hans foder ?? Jeg har hørt om "sjov-tobak" men aldrig om "sjovt-foder" :shock:

 

18688d1261069079-winter-wonderland-billeder-dsc00316.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ER her bare mange skønne billeder af snehunde. Det er begyndt at sne herovre også i dag, og med lidt held skulle jeg også kunne komme ud og lege lidt med kameraet og Bot-Bot i sneen i morgen, hvis ellers der kommer nok sne.

 

Er kommet 40-50 cm sne i Vejen hvor min mor bor, og Nuggi nægter at gå ud i det kolde stads for at tisse med mindre min mor rydder en lille sti til hende så hun ikke behøver kravle i sneen :) Men okay når man er en gammel dame (hun er 11½) så må man vel godt være lidt sippet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...