Tonks Skrevet December 16, 2009 Rapporter Share Skrevet December 16, 2009 :klap: Det sneede squ imorges da vi kom ud for at tisse :hjerte: Den første reaktion var "grrr.....VROUF" men derefter fandt hun ud af at det dér kolde hvide noget faktisk var skægt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Der var lige en video også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Jæ ve oss ha sne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Så troede jeg lige at der var en sød besked om min fine hund i sin fine FØRSTE sne! Og så var det bare en jaloux kommentar Jæ ve oss ha sne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Så troede jeg lige at der var en sød besked om min fine hund i sin fine FØRSTE sne! Og så var det bare en jaloux kommentar Sæføli, hvad andet kunne du vente? Men se så lige på din karmascore Missy... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Sæføli, hvad andet kunne du vente? Men se så lige på din karmascore Missy... :klap: weee... :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Hvor er hun bare sød på den video, der er da total glæde over den der sne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Jæ ve oss ha sne Det vil jeg også, har bare lige fået nogle få snefnug i hjørnet af haven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Så troede jeg lige at der var en sød besked om min fine hund i sin fine FØRSTE sne! Og så var det bare en jaloux kommentar Ja havde du ventet andet når du har sne nok til os alle og vi ikke har noget så jaloux joo det er vi absolut Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Ja havde du ventet andet når du har sne nok til os alle og vi ikke har nogetså jaloux joo det er vi absolut nåå...ja...ville jeg jo nok også være :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Det vil jeg også, har bare lige fået nogle få snefnug i hjørnet af haven Det er bare for snyd! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mullergris Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 ha ha ha ha ha:slem: her er der også masser af sne, og Det er også første gang trunte oplever det, og hun synes bestemt også at det er rigtig sjovt og lege i, så da jeg skulle ha hende ind igen havde jeg fået mig en hvid hund istedet for en sort he he. Har desværre ikke en kamera for ellers ville jeg har taget nogle billeder af hende ude i sneen, skal prøve og se om jeg kan låne et så jeg kan nuppe et par billeder af hende til og sætte herind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Hvor er Izzie bare kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 ha ha ha ha ha:slem: her er der også masser af sne, og Det er også første gang trunte oplever det, og hun synes bestemt også at det er rigtig sjovt og lege i, så da jeg skulle ha hende ind igen havde jeg fået mig en hvid hund istedet for en sort he he. Har desværre ikke en kamera for ellers ville jeg har taget nogle billeder af hende ude i sneen, skal prøve og se om jeg kan låne et så jeg kan nuppe et par billeder af hende til og sætte herind. engangs kameraer koster ikke ret meget, og de tager rimelige billeder såååå :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Fik lige filmet da vi var ude og gå igen, og Izzie fandt ud af at det var sjovt at forsøge at fange sneen men tryk på "forsøge" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Hvor er Izzie bare kær :kys: taaak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Nuurh! Hvor er hun altså bare for NUTTET! :hjerte: Hun minder lidt om min Izzy (hyper 24-7!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret December 17, 2009 Rapporter Share Besvaret December 17, 2009 Laika og undertegnede var lige ude og nyde de to snefnuk der var kommet i dag og i kan tro Laika nød det hun opførte sig som en lille hvalp der så sne for første gang, og boltrede sig bare i det kolde gys nå ja billederne er ikke de bedste med det skulle også gå stærkt for at få hende i søgeren så undskyld kvaliteten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret December 17, 2009 Rapporter Share Besvaret December 17, 2009 Hvor er det bare flot dette landskab, er helt vild med det woov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2009 Hvor er det bare flot dette landskab, er helt vild med det woov Så sku du se det nu Det er heeelt vildt - stod på i morges til 1 meter sne udenfor døren og 2 meter omme bag ved huset :klap: ligger billede ind lidt senere :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret December 17, 2009 Rapporter Share Besvaret December 17, 2009 Hvor er det sødt! Hvor er hun sød! :bigsmile: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2009 Dagens snebilleder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts