Gæst kleo Skrevet December 16, 2009 Rapporter Share Skrevet December 16, 2009 her hos os er der også sne, meget sne:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 her hos os er der også sne, meget sne:slem: Ej altså gi' noget Zacko elsker bare så meget at lege i sne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Årh :hjerte: Du har stadig Aston kan jeg se... Det der sne er ingenting :slem: prøv at se de billeder jeg fik taget af Futte engang, selv om han var ekstremt glad for sne, så var det der alligevel i overkanten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mullergris Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 skønne billeder bare så dejligt og se hvordan de hygger sig i sneen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mullergris Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Årh :hjerte: Du har stadig Aston kan jeg se... Det der sne er ingenting :slem: prøv at se de billeder jeg fik taget af Futte engang, selv om han var ekstremt glad for sne, så var det der alligevel i overkanten nej hvor er han skøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 nej hvor er han skøn Taark :kys: Han var mit livs lys Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Årh :hjerte: Du har stadig Aston kan jeg se... Det der sne er ingenting :slem: prøv at se de billeder jeg fik taget af Futte engang, selv om han var ekstremt glad for sne, så var det der alligevel i overkanten niks det er ikke Aston men Alfa som jeg jo har valgt at beholde jo jo der er da godt med sne på dine billeder og en dejlig hund:5up: Aston er flyttet for 1 mdr. siden til Sønderborg, til alle tiders familie og en hundefører som har været til DM med sin sidste hund, så det skulle han gerne igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 niks det er ikke Aston men Alfa som jeg jo har valgt at beholde jo jo der er da godt med sne på dine billeder og en dejlig hund:5up: Aston er flyttet for 1 mdr. siden til Sønderborg, til alle tiders familie og en hundefører som har været til DM med sin sidste hund, så det skulle han gerne igen Er det rigtigt?? Det var dejlige nyheder :klap: Så lykkedes det alligevel at finde det rigtige hjem til ham. Tillykke med det! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Belgiere og sne :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts