Stjernetosse Besvaret December 18, 2009 Rapporter Share Besvaret December 18, 2009 Med hendes historie, ville jeg satse på en kasse.... Guld Tuborg, selvfølgelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 18, 2009 Rapporter Share Besvaret December 18, 2009 Hunden er heller ikke bedøvet på stesolid. Jeg snakkede med min dyrlæge om meprobamat, og hun forhørte sig ho andre dyrlæger. Der er ikke observeret så gode effekter med det.... Vi har så kun oplevet gode effekter med det. Jeg har snakket med 4 forskellige dyrlæger som har fået gode tilbagemeldinger. Men det kommer jo nok an på hunden. Groa har fået de 2x Nytår, og hun har haft det fint. Tl gengæld haft vi haft dårlig erfaring med stesolid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 18, 2009 Rapporter Share Besvaret December 18, 2009 Hunden er heller ikke bedøvet på stesolid! Hunden er heller ikke bedøvet på stesolid. Jeg snakkede med min dyrlæge om meprobamat, og hun forhørte sig ho andre dyrlæger. Der er ikke observeret så gode effekter med det.... TAK, det er forstået. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 18, 2009 Rapporter Share Besvaret December 18, 2009 TAK, det er forstået. Er du heelt sikker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 18, 2009 Rapporter Share Besvaret December 18, 2009 Er du heelt sikker Nej for jeg er ret dum. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 18, 2009 Rapporter Share Besvaret December 18, 2009 Nej for jeg er ret dum. A-ah (betyder nej, nej) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 18, 2009 Rapporter Share Besvaret December 18, 2009 A-ah (betyder nej, nej) Rolig nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 18, 2009 Rapporter Share Besvaret December 18, 2009 Rolig nu Jeg vil også være med "Sådan skal du ikke snakke om min hund" Undksyld for spam, men jeg kunne ikke lade være, og nu går jeg igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 18, 2009 Rapporter Share Besvaret December 18, 2009 Det skal jeg ikke fortænke ham i. Han ved, hvad der er godt og hvad der ikke er Ja, åbenbart. Og dumme jeg havde slet ikke OVERVEJET, at han måske ikke ville have en bajer, for jeg har hørt om så mange hunde (og heste) som gerne tager en eller to. Nu havde de så stået i næsten to år for ingen her i huset drikker øl, så ud med dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 18, 2009 Rapporter Share Besvaret December 18, 2009 Mine har fået stesolid 2 nytårsaftener, med fin effekt. Det stimulerer appetitten, hvilket måske i Astagatorens tilfælde er meget godt at vide:genert: Selv sheila som aldrig stjæler mad fra borde mv. Hun nuppede da lige en håndsæbe og troede hun kunne hygge med den:lol: Men ellers går det nu fint. Når sulten indfinder sig, så får de en god solid tyggeting og så er der fred et stykke tid. De virker lidt lalleglade, eller sheila gør. Mysla sover bare. De får baldrian samtidig. kan komme ud at tisse uden at blive bange. Pillerne virker efter ca. 30 min og har en effekt på ca 3-4 timer så vidt jeg husker. Jeg troede lige første år at jeg kunne springe den sidste pille over, men 30 min efter de skulle have haft den, ifølge min meget præcise dyrlæge, så begyndte de at reagere på lydende igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Jeg har lige snakket med vet damen nede ved dr dyr, og de bruger Meprobamat. Aslan ville skulle have 6 piller ved 15 tiden og 3 piller ved 23 tiden. Og vi må gerne bruge baldrian ved siden af. Så tænker jeg, Gryn har haft gode oplevelser. Men kan der være forskel fra hund til hund, samt størrelse og temperament af hunden? Der er jo størrelsesmæssigt en del forskel på Groa og Aslan Vi skal ned og hente det engang i dag. Når jeg så er der nede, vil jeg lige forhører mig om stesolider - og om det kan lade sig gører. Ai hvor er det altså svært at vælge - sæt det ene ikke virker - og det er det man vælger. Så må vi jo hører musik hele aftenen HØJT! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Jeg har lige snakket med vet damen nede ved dr dyr, og de bruger Meprobamat. Aslan ville skulle have 6 piller ved 15 tiden og 3 piller ved 23 tiden. Og vi må gerne bruge baldrian ved siden af. Så tænker jeg, Gryn har haft gode oplevelser. Men kan der være forskel fra hund til hund, samt størrelse og temperament af hunden? Der er jo størrelsesmæssigt en del forskel på Groa og Aslan Vi skal ned og hente det engang i dag. Når jeg så er der nede, vil jeg lige forhører mig om stesolider - og om det kan lade sig gører. Ai hvor er det altså svært at vælge - sæt det ene ikke virker - og det er det man vælger. Så må vi jo hører musik hele aftenen HØJT! Jeg er dig svar skyldig, for ved ikke om der er forskellige styrker. Groa får først ½ og senere 1/4 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts