Hop til indhold

God Hjemmesider

bellas mor
 Share

Recommended Posts

Stort set alle mine domæner administrerer jeg fra ét Surftown-webhotel.

Du vil helt sikkert have rigeligt i et almindelig "light-webhotel" som er på til kampagnepris lige nu. :-)

Med i denne løsning er der også et super lille program der hedder "Sitebuilder", som er utroligt nemt at bruge og de skabeloner det indeholder er mange og de kan kombineres i lisså mange forskellige farver. Det bedste er at de ikke lugter langt væk af standardskabeloner som 123 , minisite osv.. :blink:

Man har ligeledes mulighed for at oprette alle de mailadresser under eget domæne man vil og så kan man naturligvis også nemt tilføje flere domæner under samme webhotel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bruger også one.com. Har både lavet sider via deres skabeloner, men også brugt det som almindeligt webhotel, hvor jeg har lavet mere kompliceret design i eks. DreamWeaver for derefter at lægge det over på ftp-serveren.

Det kræver ikke det store at ændre i deres skabelon design, sådan at man selv kan lægge sine egne billeder ind istedet for deres billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites