bellas mor Skrevet December 19, 2009 Rapporter Share Skrevet December 19, 2009 Er der nogle der har gode foreslag til Hjemmeside, gerne gratis eller mindre beløb, er blevet lidt træt af 123 råd modtages meget gerne :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret December 19, 2009 Rapporter Share Besvaret December 19, 2009 http://www.bricksite.com/main/home Kan jeg anbefale. Det eneste der koster noget er nogle ekstra-ting. Jeg kan godt lide designet, og så er det nemt og enkelt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 19, 2009 Rapporter Share Besvaret December 19, 2009 Jeg bruger www.mono.net. der findes en gratis version, men betalingsfuktionen kan virkelig anbefales:5up:... Den koster 130kr. om året at have. Du kan se min hjemmeside, som jeg har bygget op igennem mono. www.freya.mono.net Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret December 19, 2009 Rapporter Share Besvaret December 19, 2009 Stort set alle mine domæner administrerer jeg fra ét Surftown-webhotel. Du vil helt sikkert have rigeligt i et almindelig "light-webhotel" som er på til kampagnepris lige nu. Med i denne løsning er der også et super lille program der hedder "Sitebuilder", som er utroligt nemt at bruge og de skabeloner det indeholder er mange og de kan kombineres i lisså mange forskellige farver. Det bedste er at de ikke lugter langt væk af standardskabeloner som 123 , minisite osv.. :blink: Man har ligeledes mulighed for at oprette alle de mailadresser under eget domæne man vil og så kan man naturligvis også nemt tilføje flere domæner under samme webhotel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Mono.net kan jeg også kun anbefale. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Jeg har min side hos One.com Webhotel - Domæne • Hosting • E-mail Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Jeg har også hos one.com og bruger et simpelt hjemmeside program, som jeg så oploader til min hjemmeside adresse, via et nemt ftp-program. De har også skabeloner, men det har jeg ikke kigget på, tror nu at det er rimelig simpelt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Bruger også one.com. Har både lavet sider via deres skabeloner, men også brugt det som almindeligt webhotel, hvor jeg har lavet mere kompliceret design i eks. DreamWeaver for derefter at lægge det over på ftp-serveren. Det kræver ikke det store at ændre i deres skabelon design, sådan at man selv kan lægge sine egne billeder ind istedet for deres billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Jeg bruger også one.com til begge mine hjemmesider, det er super billigt Og som de andre siger, så har de både skabeloner til de der ikke er inde i de mange koder osv, og mulighed for opload af egne filer. Jeg har haft min private hjemmeside der siden 2006 og jeg har aldrig haft problemer med dem :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bam Bam Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Jeg bruger også www.bricksite.com Synes den er nem og så har nogle flotte designs. Du får en masse sider gratis, men vil du gave ekstra sider, gæsteboh eller lign, så betaler du et engangsbeløb. F,eks gac jeg vist 35 kr for min gæstebog. Du kan se min hjemmeside her: www.bricksite.com/murphysverden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts